Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat schilderij hing ook bij eerdere presidenten (Clinton, Obama)
Wachtende op die filmpjes, hier nog wat knuffels van Biden.Waar blijven de filmpjes met de achterlijke versprekingen van Biden?
Die komen als hij moe is en moet improviseren, de autocue gaat nog wel.Waar blijven de filmpjes met de achterlijke versprekingen van Biden?
"I got hairy legs." –Biden (2020)Waar blijven de filmpjes met de achterlijke versprekingen van Biden?
Waar blijven de filmpjes met de achterlijke versprekingen van Biden?

Niet in de woonkamer, gatverdamme, maar bij de computer, zodat we in dit topic weten als wat wij strijden: Palladins of Justice!
Ik strijd voor niet veel hoor, heb ik de kennis en ervaringen niet voorNiet in de woonkamer, gatverdamme, maar bij de computer, zodat we in dit topic weten als wat wij strijden: Palladins of Justice!

Ik blijf onderschatten dat ironie en sarcasme zonder emoticons oid soms niet overkomen, zelfs als het in mijn ogen "lichtjes overdreven" is.Ik strijd voor niet veel hoor, heb ik de kennis en ervaringen niet voor
Dit Is voor mij gewoon een mooi voorbeeld dat het gans racisme-gedoe een politiek spelletje is, waar degene die het hardste roepen er het minste om geven.