Vieze jij
Huge Freak
- Waardering
- 9.714
- Lengte
- 1m92
- Massa
- 130kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Keren ze express de rug naar Biden? Is het daadwerkelijk de motorcade?
Voor al die gevaarlijke white supremacist insurrectionist terrorist attacks.Staan er toch om op te letten en niet om naar hem te zwaaien?
Het ergste is dat die identiteits politiek als een vieze vlek over de wereld heen verspreid. Doe mij het 'populisme' van Trump dan maar waarbij we voornamelijk uitgaan van de kracht van het individu en samenwerken.Het is werkelijk hilarisch als je Amerikanen hoort roepen dat VP Harris niet alleen een belangrijk symbool is voor Amerika, kan ik me iets bij voorstellen, maar ook voor de rest van de wereld. Werkelijk?
Zouden ze weten dat het VK al twee keer een vrouwelijke prime minister heeft gehad, zouden ze weten wie Angela Merkel is, zouden ze weten wie Christine Lagarde is en wie Ursula von der Leijen?
Als je filmpjes langs ziet komen waarin ze aan middelbare scholieren en college studenten dingen vragen, dan weet je het antwoord al.
Bovendien hebben wij Arib en hebben andere landen binnen het Koninkrijk al vrouwelijke zwarte regeringsleiders gehad.
Identiteitspolitiek is een ramp.Het ergste is dat die identiteits politiek als een vieze vlek over de wereld heen verspreid. Doe mij het 'populisme' van Trump dan maar waarbij we voornamelijk uitgaan van de kracht van het individu en samenwerken.
Hoe leg je een Chinees uit dat de VS het westen is.Hoe leg je aan een Chinees uit dat ze in het Westen om de zoveel jaar compleet veranderen van beleid?![]()
En het is ook wel heel bijzonder dat we toevallig net in dat gedeelte van de wereld wonen waar we alles objectief kunnen beoordelen en in principe altijd gelijk hebben.Hoe leg je een Chinees uit dat de VS het westen is.
Dat is geen toeval, dat is white privilege.En het is ook wel heel bijzonder dat we toevallig net in dat gedeelte van de wereld wonen waar we alles objectief kunnen beoordelen en in principe altijd gelijk hebben.
We denken daarbij ook moreel gelijk te hebben, heel toevallig allemaal. Niet dat ik er vaak naar kijk/luister, maar ik erger me al bijna 60 jaar aan de toon die aangeslagen wordt bij onze nieuwberichten.
Ooooo, wat elg!Hoe leg je een Chinees uit dat de VS het westen is.