MuscleMeat

Verenigde Staten

Keren ze express de rug naar Biden? Is het daadwerkelijk de motorcade?

Het is werkelijk hilarisch als je Amerikanen hoort roepen dat VP Harris niet alleen een belangrijk symbool is voor Amerika, kan ik me iets bij voorstellen, maar ook voor de rest van de wereld. Werkelijk?

Zouden ze weten dat het VK al twee keer een vrouwelijke prime minister heeft gehad, zouden ze weten wie Angela Merkel is, zouden ze weten wie Christine Lagarde is en wie Ursula von der Leijen?

Als je filmpjes langs ziet komen waarin ze aan middelbare scholieren en college studenten dingen vragen, dan weet je het antwoord al.

Bovendien hebben wij Arib en hebben andere landen binnen het Koninkrijk al vrouwelijke zwarte regeringsleiders gehad.

Het is werkelijk hilarisch als je Amerikanen hoort roepen dat VP Harris niet alleen een belangrijk symbool is voor Amerika, kan ik me iets bij voorstellen, maar ook voor de rest van de wereld. Werkelijk?

Zouden ze weten dat het VK al twee keer een vrouwelijke prime minister heeft gehad, zouden ze weten wie Angela Merkel is, zouden ze weten wie Christine Lagarde is en wie Ursula von der Leijen?

Als je filmpjes langs ziet komen waarin ze aan middelbare scholieren en college studenten dingen vragen, dan weet je het antwoord al.

Bovendien hebben wij Arib en hebben andere landen binnen het Koninkrijk al vrouwelijke zwarte regeringsleiders gehad.
Het ergste is dat die identiteits politiek als een vieze vlek over de wereld heen verspreid. Doe mij het 'populisme' van Trump dan maar waarbij we voornamelijk uitgaan van de kracht van het individu en samenwerken.

Vond wel een oke speech van opa B. Niet dat geblèr.

Antifa is weer aan het rellen. Volgens RTL zijn het "Trumpsupporters".

• Topic Starter Topic Starter
  • #12.649
Hoe leg je aan een Chinees uit dat ze in het Westen om de zoveel jaar compleet veranderen van beleid? :thinking:

Het ergste is dat die identiteits politiek als een vieze vlek over de wereld heen verspreid. Doe mij het 'populisme' van Trump dan maar waarbij we voornamelijk uitgaan van de kracht van het individu en samenwerken.
Identiteitspolitiek is een ramp.

Uiteindelijk zijn beide uitersten waar ik liever niet tussen zou kiezen, vooral omdat ze elkaar versterken.

Hoe leg je een Chinees uit dat de VS het westen is.
En het is ook wel heel bijzonder dat we toevallig net in dat gedeelte van de wereld wonen waar we alles objectief kunnen beoordelen en in principe altijd gelijk hebben.

Dat is geen toeval, dat is white privilege.
We denken daarbij ook moreel gelijk te hebben, heel toevallig allemaal. Niet dat ik er vaak naar kijk/luister, maar ik erger me al bijna 60 jaar aan de toon die aangeslagen wordt bij onze nieuwberichten.

• #12.655
White is right.

1611237393077.png

• #12.656
Beetje nostalgie?

Sinds W. is er vrede tussen mensen en vissen. He was a saint!

Soms vraag ik me wel eens af hoe The Donald echt is, volgens mij hebben we nog steeds geen idee.

• #12.659
De hedendaagse Andrew Jackson. Niets mis mee.

Over Drewke gesproken, ik las gisteren een artikel waarin stond dat Biden zijn "controversiële" portret in het oval office verving door Franklin. Controversieel want Andrew had namelijk slaven.

Voor zover ik weet had Franklin ook slaven, maar goed. 🤫

Laatst bewerkt:
Dingen die je veel te laat ontdekt:

Er zijn meerdere modellen op de markt!

Degene die suggereerde dat Kayleigh nu alleen maar cocktail waitress kon worden kreeg ook aan alle kanten de wind van voren.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven