Fitness Seller

Verenigde Staten

prachtvent

• Topic Starter Topic Starter
  • #12.903
Er is (of was) trouwens maar één echte Van Rossem.

1621283605380.png

“Vive la République d’Europe! Vive Lahaut”

Laatst bewerkt:
Ik vind Tucker Carlson vaak trouwens best geweldig :)
Sluit maar aan in de rij!

Maar er is er maar één die de titel grootste TC-fan van DBB kan claimen...

Nou, wie zal dat nu zijn?
(Hij vindt dit superirritant, als ik voor het effect geen mention doe)

Als er dan één Afgevaardigde bij de Denocraten is die respect en waardering verdiend:

Doet ze vaker op deze manier.

Shareholders hebben ook geld geïnvesteerd. Hier wordt maar een eenzijdig deel van de balans gepresenteerd.

Kunt er ook nog mooi bij zetten dat de USA patienten/klanten een extra hoge prijs betalen zodat de rest van de wereld diezelfde medicijnen er een stuk goedkoper kan afhalen. Als dat eerlijker wordt krijgen Europese sociaal democratische zorgsystemen ook een probleem.

Shareholders hebben ook geld geïnvesteerd. Hier wordt maar een eenzijdig deel van de balans gepresenteerd.

Kunt er ook nog mooi bij zetten dat de USA patienten/klanten een extra hoge prijs betalen zodat de rest van de wereld diezelfde medicijnen er een stuk goedkoper kan afhalen. Als dat eerlijker wordt krijgen Europese sociaal democratische zorgsystemen ook een probleem.
Niemand zegt dat die shareholders of bestuurders er niet aan mogen verdienen, graag zelfs!

Het Angelsaksische Shareholder model is doorgeschoten sprinkhanenkapitalisme en mag wat mij betreft helemaal kapot.

De Amerikaanse 'gezondsheidszorg' en farmaceutische industrie is een schande in de Westerse wereld, net als het percentage kinderen in het VK dat opgroeit in armoede.

Is dat geen NLse uitvinding? Of werkt dat anders?
Als je de VOC als eerste bedrijf bedoelt met aandelen, dan zit daar een kern van waarheid in.

Ik doel hier op het onderscheid tussen het Angelsaksische model dat vooral gericht is op shareholders vs. het Rijnlandse model dat kijkt naar stakeholders (waarvan shareholders wel onderdeel zijn).

Vervelende redcoats ook altijd

Terug
Naar boven