MuscleMeat

Verenigde Staten

Capitol Police Officer Brian Sicknick suffered a pair of strokes and ended up dying of natural causes after helping to combat rioters outside Congress in January, but his death was not directly caused by the event, the DC medical examiner said Monday.
ME Francisco Diaz said in his report that there was no evidence Sicknick suffered a reaction to bear spray.

There were no signs of external or internal injuries on the cop, Diaz said.

Sicknick, a New Jersey native, had a pair of strokes at the base of his brain stem and died, the ME said.

Specifically, the officer succumbed to “acute brainstem and cerebellar infarcts due to acute basilar artery thrombosis,’’ the report said.

When the term “natural causes’’ is used in cases such as this, that means “disease alone causes death,’’ the ME explained in his report.

Heel Amerikaans, proberen je tegenstanders het zo moeilijk mogelijk te maken te stemmen. Past precies bij gerrymandering en allerlei andere trucs die worden toegepast om niet op inhoud en argumenten een verkiezing te winnen maar door de regels aan te passen of te buigen.

Republikeinen proberen armere mensen van het stemmen te houden, de Democraten hebben daar geen voordeel bij dus die doen weer andere dingen. Echt enorm democratisch land en met een kleine overheid, totdat je ziet wat het leger daar allemaal doet.

De enige big lie is dat Biden netjes en eerlijk heeft gewonnen. Trump was en is een gevaar voor de status quo. Een gevaar voor de military industrial complex.

Er moet en zal oorlog komen. Amerika's economie staat op instorten. Een grote oorlog is nodig samen met the great reset. Trump is anti-oorlog, de Dems zinspelen al een tijdje op een conflict met Rusland. Wat er nu in Oekraïne gebeurd zal wel eens de trigger kunnen zijn.

Wie anti oorlog is zou anti Biden moeten zijn.

De enige big lie is dat Biden netjes en eerlijk heeft gewonnen. Trump was en is een gevaar voor de status quo. Een gevaar voor de military industrial complex.

Er moet en zal oorlog komen. Amerika's economie staat op instorten. Een grote oorlog is nodig samen met the great reset. Trump is anti-oorlog, de Dems zinspelen al een tijdje op een conflict met Rusland. Wat er nu in Oekraïne gebeurd zal wel eens de trigger kunnen zijn.

Wie anti oorlog is zou anti Biden moeten zijn.
Ja klopt. Ben heel benieuwd met wat voor valse flag ze nu weer komen om het land de oorlog in te loodsen want ik krijg de indruk dat het volk er helemaal geen zin in heeft en het spelletje van mms en overheid doorheefd. Hoe 9-11 en Covid te overtreffen.

:roflol:

Leuk gesprek met Fauci en zijn fundings aan het Wuhan Lab.

• Topic Starter Topic Starter
  • #12.890
Valt dit niet onder zogeheten landsverraad? Waarom zou je de Chinezen helpen bij zo'n project? Het heeft de VS uiteindelijk nog schade berokkend ook.

Sowieso is er een groep rare snuiters die erg amicabel is met die Chinezen. Of die daar vooral Chineze belangen behartigen.

• #12.892
Amerikanen?

:trollfacex:

"Geen enkele politieke partij heeft de eigen natie in de afgelopen decennia zo’n enorme schade berokkend als de Republikeinse partij in de Verenigde Staten."

-Maarten van Rossem

Voor wie daarin interesse heeft, zijn podcasts gaan de afgelopen weken over de presidenten, vanaf Reagan tot en met Trump (aankomende week).

"Geen enkele politieke partij heeft de eigen natie in de afgelopen decennia zo’n enorme schade berokkend als de Republikeinse partij in de Verenigde Staten."

-Maarten van Rossem

weet ik niet of van Rossum daar een punt heeft , denk dat zoiets meer inherent is aan een 2 partijen systeem . ook de democrats hebben de neiging echte klasse bakken naar voren te schuiven binnen de politiek de Clintons zijn beide verre van engeltjes . lewinski en benghazi .

-Maarten van Rossem

Voor wie daarin interesse heeft, zijn podcasts gaan de afgelopen weken over de presidenten, vanaf Reagan tot en met Trump (aankomende week).

2 days ago
#38 - 'n*ger in Witte Huis'

:lol:

weet ik niet of van Rossum daar een punt heeft , denk dat zoiets meer inherent is aan een 2 partijen systeem . ook de democrats hebben de neiging echte klasse bakken naar voren te schuiven binnen de politiek de Clintons zijn beide verre van engeltjes . lewinski en benghazi .
Hij heeft het ook over het systeem, en dat Hillary bijvoorbeeld misschien wel geen echt goede kandidaat was omdat ze al veel lijken had en zichzelf heeft overschat (zowel tegen Obama als Trump en niet goed nagedacht heeft over manier van campagne). Maar heeft argumenten over waarom hij dat vindt met betrekking tot de Republikeinse partij. Kan je mee eens of oneens zijn. De beste man leest wel veel krijg ik de indruk en kan zijn mening in ieder geval onderbouwen met waarom hij vindt wat hij vindt, als daarom gevraagd wordt. Leest ook echt niet alleen links spul.

Hij heeft het ook over het systeem, en dat Hillary bijvoorbeeld misschien wel geen echt goede kandidaat was omdat ze al veel lijken had en zichzelf heeft overschat (zowel tegen Obama als Trump en niet goed nagedacht heeft over manier van campagne). Maar heeft argumenten over waarom hij dat vindt met betrekking tot de Republikeinse partij. Kan je mee eens of oneens zijn. De beste man leest wel veel krijg ik de indruk en kan zijn mening in ieder geval onderbouwen met waarom hij vindt wat hij vindt, als daarom gevraagd wordt. Leest ook echt niet alleen links spul.
nee klopt vind het ook een beste schrijver , nou ben ik ook geen voorstander van republicans , haliburton affaire , link bush sr en liquidatie kennedy de gevaren van agent orange en de republikeinse lobby om die hele affaire af te schuiven ( das haben wir nicht gewust ) .

• #12.898

-Maarten van Rossem
Zijn er Republikeinen die hij wel mag of zijn het, in zijn ogen, "allemaal volstrekt krankzinnigen"?

Laatst bewerkt:
Heb nog colleges gehad van Van Rossem
Was wel leuk.
Geen goede docent verder maar een absoluut historisch feitenkanon natuurlijk en mooie, droge humor.

Laatst werd ie ergens bij een talkshow gevraagd over Adrianus VI (enige Nederlandse paus ooit). Hij schudde zo diens hele levensverhaal uit z'n mouw. Kon me niet voorstellen dat 'ie dat voorbereid had. Hij zal het vast vaker hebben verteld maar soms is het al moeilijk genoeg om de meest basale historische feiten te kennen en te kunnen omschrijven. Deze g is inmiddels 78 ofzo en ratelt er zo een compleet levensverhaal inclusief het bredere wereldbeeld van 500 jaar geleden allemaal uit.

Zelfde geldt voor die podcasts. Hij bereidt dat niet voor, hij weet dat gewoon allemaal. Ik vind dat indrukwekkend.

• #12.900
Mag hem wel.

Alleen zou ik hem soms in zo'n Glenn Beck-achtige club willen plaatsen wanneer het over Amerikaanse politiek gaat. De tunnelvisie spat er vanaf. Vriend, beide partijen zijn zo rot tot op het bot.

Het was een zegen geweest voor de wereld als Noord-Amerika net zo versnipperd was geweest qua landen zoals Midden- en Zuid-Amerika.

Terug
Naar boven