AndroidHealthClinic

Verenigde Staten

Ik zag het ook net, zo snel na dat juichstuk! :roflol:

Andere intenties​

De intenties zijn anders, maar Bidens praktijk begint steeds meer op die van Trump te lijken..
Gelukkig, dan is alles goed.

Vraag me af waar de journalisten zijn die Trump 4 jaar geleden een mentale aandoening aanpraatten.

Vraag me af waar de journalisten zijn die Trump 4 jaar geleden een mentale aandoening aanpraatten.
Die schrijven nu o.a. dat media optredens niet zijn sterkste kant zijn en hij daar moeite mee heeft. Woorden als fragiel en dergelijke vallen dan.
Ik vraag mij trouwens af of iemand in staat is om Trump wat dan ook aan te praten, laat staan een mentale aandoening.

Worden interessante tijden voor Amerika en Biden.

Rusland die 14000 militairen mobiliseert aan de grens met Oekraïne.

Iran die de nucleaire productie met 60% heeft verhoogd waar Israël wel happy van wordt.

Binnenlandse rellen waarbij achterstandswijken weer in de fik worden gestoken. Kijken of die Cuomo van CNN weer met zijn vingertje staat te wapperen.

CNN_Mostly_Peaceful_Protests_Banner.jpg

China die de democratie in Hong Kong de nek om heeft gedraaid.

100.000 mensen bij de grens waar geen plek voor is. En een vice president die zich meer druk maakt over dat ze haar kledingkast nog niet in kan richten in plaats van dat ze ter plaatsen gaat.

Iran die de nucleaire productie met 60% heeft verhoogd waar Israël wel happy van wordt.
"Het akkoord werd nageleefd totdat de toenmalige Amerikaanse president Donald Trump de Verenigde Staten medio 2018 eenzijdig terugtrok. De eerder opgeheven sancties op Iran werden toen weer hersteld. In een reactie daarop besloot Teheran zich niet langer aan het akkoord te houden.
Iran praat deze week met China, Rusland, Frankrijk, het Verenigd Koninkrijk en Duitsland verder over het herstel van het nucleaire akkoord. De Verenigde Staten zijn via tussenpersonen indirect betrokken bij de besprekingen. Er wordt gekeken naar welke Amerikaanse sancties opgeheven moeten worden en wat Iran moet doen om zich weer aan het akkoord te kunnen houden."

- Politics.

Boefje

Zijn weer bezig in Minneapolis trouwens, een politie agente had per ongeluk in plaats van haar tazer haar pistool afgeschoten in de zij van een geincarneerde engel.

Wordt weer gezellig deze zomer.

Die schrijven nu o.a. dat media optredens niet zijn sterkste kant zijn en hij daar moeite mee heeft. Woorden als fragiel en dergelijke vallen dan.
Ik vraag mij trouwens af of iemand in staat is om Trump wat dan ook aan te praten, laat staan een mentale aandoening.
Gelukkig maar! Was al bang dat de media niet objectief was.:rolleyes:

Was al bang dat de media niet objectief was.:rolleyes:
Objectiviteit is misschien wel de slechtst begrepen, hardnekkigste en gevaarlijkste illusie waar de journalistiek ooit in is gaan geloven. Slecht begrepen, omdat het altijd verward wordt met onafhankelijkheid en onpartijdigheid. Hardnekkig, omdat het lui maakt en goedkoop is. Gevaarlijk, omdat het de grootste leugen is die je je publiek kunt verkopen. En een illusie, ja, omdat het niet bestaat.

- Rob Wijnberg

Objectiviteit is misschien wel de slechtst begrepen, hardnekkigste en gevaarlijkste illusie waar de journalistiek ooit in is gaan geloven. Slecht begrepen, omdat het altijd verward wordt met onafhankelijkheid en onpartijdigheid. Hardnekkig, omdat het lui maakt en goedkoop is. Gevaarlijk, omdat het de grootste leugen is die je je publiek kunt verkopen. En een illusie, ja, omdat het niet bestaat.

- Rob Wijnberg
Daar schort het ook aan.

Journalisten zijn mij iets te vaak activisten en maken in de verslaggeving niet altijd het heldere onderscheid tussen feiten weergeven, duiden, of ontwikkelingen schetsen en het geven van een mening en/of opvoeden van de lezer.

Het gaat om professionaliteit. Normen en waarden. En journalistieke integriteit. Op basis daarvan maakt men bepaalde keuzes. Meestal maken journalistieke organisaties vergelijkbare keuzes.

het rechtse Project Veritas. Dat komt regelmatig in het nieuws met undercoveroperaties, beelden die vrijwel altijd creatief in elkaar worden gezet en soms misleidend kunnen zijn

Bedankt, Telegraaf. :o

Vanavond NPO 1; Trump Takes on the World

22.55

Terug
Naar boven