AndroidHealthClinic

Verenigde Staten

Doet een beetje denken aan de NL-situatie van de marginale belastingdruk.

Die man kan niet eens meer niet van te voren afgesproken vragen beantwoorden. Kijk hem stotteren en proberen te luisteren naar zn soufleur in z'n oortje als hem een onverwachte vraag wordt gesteld. Vraag: Wie hebben er belang bij dat er een zwakke president op de troon van de VS werd gezet?

1624033924305.jpg

Joe Rogan bij de nieuwe show van Krystal Ball & Saagar Enjeti met een brilliante quote over Joe Biden.

Vanaf 2:40, "that mofo is flickering".

Hele gesprek:

Zij waren ook bij hem, nr. 1668:

:roflol:

Ratings van CNN zijn ook flink gedropped nu ze de Biden Administration geen kritische vragen stellen.

Shooting at Oakland Juneteenth celebrations last night leave one dead and six injured. En dan zo reageren wanneer de ambulance aankomt, wat een mentaliteit :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
  • #12.968
:scratch:

Ik weet niet of dit de bedoeling was van Martin Luther King.

Geniet er nog maar van jongens, dit is namelijk hoe onze beschaving er over een paar decennia uit gaat zien.

Gelukkig zijn we dan wel lekker inclusief en divers. Lekker primitieve paringsdans doen op de amba lambs.

• Topic Starter Topic Starter
  • #12.971
Als trotste fier n*ger zou ik me kapotschamen voor dat soort kneuzen.

Laatst bewerkt:
1624416865051.png

Die Amerikanen hebben wel echt een kogel ontweken met de overwinning van Joe. Ze hadden bijna weer 4 jaar lang een mafkees aan het roer gehad.

Oo..

Terug
Naar boven