Overal ter wereld militaire basissen, maar hun eigen grens is zo lek als een mandje.![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Overal ter wereld militaire basissen, maar hun eigen grens is zo lek als een mandje.![]()
Wie het laatst lacht lacht het best. Dat Trump zijn wereldvisie niet in jou naratief past wil niet zeggen dat Bigtech niet veel te veel invloed heeft. Goed dat ie probeert ze aan te pakken.Wat een mong**l is het ook. Je hoort die bedrijven bijna vanaf hier lachen.
Mijn punt ging niet over invloed, voor de goede orde. Wat hij probeert is helemaal niks, ja advocaten rijk maken. Ik weet overigens niet welke wereldvisie Trump heeft, hij zelf weet dat vast ook niet. Maar jij weet er vast meer over.Wie het laatst lacht lacht het best. Dat Trump zijn wereldvisie niet in jou naratief past wil niet zeggen dat Bigtech niet veel te veel invloed heeft. Goed dat ie probeert ze aan te pakken.
Klopt, ik heb in grote lijnen dezelfde visie.Mijn punt ging niet over invloed, voor de goede orde. Wat hij probeert is helemaal niks, ja advocaten rijk maken. Ik weet overigens niet welke wereldvisie Trump heeft, hij zelf weet dat vast ook niet. Maar jij weet er vast meer over.
Interessant. Welke visie is dat dan?
Zoek zijn toespraak voor de VN even op, als het niet het net af is gecensureerd door youtube.
Toen dachten de mensen daar nog dat er wellicht met hem samen te werken viel en dat de soep niet zo heet gegeten zou worden. Uiteindelijk was er vrijwel niemand die met hem wilde samenwerken want velen beschouwden de USA als onbetrouwbaar, dan heb je een groot probleem. Dat besefte Trump ook op het laatst. Biden loopt niet voor niets te hameren op samenwerking, die wil diplomatie en invloed herstellen.Zoek zijn toespraak voor de VN even op, als het niet het net af is gecensureerd door youtube.
Shapiro blasts the Biden Administration for its handling of Cuban refugees seeking asylum from their country's oppressive communist regime.
Larry Elder reacts to being banned from running for governor
Geen gek idee, maar lijkt me toch een beetje thuiskomen als van spelen bij vriendjes wiens ouders wel om ze geven.