XXL Nutrition

Verenigde Staten

F15s :heart:

• Topic Starter Topic Starter
  • #12.982
Zal die gozer wel z'n volledige termijn volmaken?

Zal die gozer wel z'n volledige termijn volmaken?
1617023345989.jpg

1616173437_52265109db7d4d2f41a1d60e3b46f7c6ccf.gif

Wat is dit nou weer?

Biden verrast vriend en vijand met de energie waarmee die zaken op poten zet. Hij is ook ervaren en weet dat hij relatief kort de tijd heeft om onderwerpen op de agenda te zetten en hier iets van te bakken. Wat ik zo lees vanuit verschillende columns en dergelijke maakt hij helemaal geen slechte indruk, tot dusver. Zelfs Poetin gaf complimenten dat hij gelijk doorhad dat Biden erg ervaren is en dat dat ook uit zijn manier van doen spreekt.

Biden verrast vriend en vijand met de energie waarmee die zaken op poten zet.
Welke zaken? Er is tot op heden alleen geld vrij gemaakt voor grootschalige investeringen waar ze al jaren mee bezig zijn en het Covid relief plan. Geld uitgeven kan elke overheid. De uitvoering moet nog komen en dat is altijd afwachten hoe dat gaat.
Wat ik zo lees vanuit verschillende columns en dergelijke maakt hij helemaal geen slechte indruk, tot dusver.
Bronnen?
Zelfs Poetin gaf complimenten dat hij gelijk doorhad dat Biden erg ervaren is en dat dat ook uit zijn manier van doen spreekt.
Bron?

Ging mij overigens om dat fluisteren. Eng gedrag. Net als dat lachen van Harris op de vraag of ze al naar hun zelf gecreëerde probleem bij de grens was geweest.

Covid, infrastructuur, klimaat, lonen, betrekkingen met andere landen, plannen met onderwijs.

Hij zei het op camera maar dat ga ik niet allemaal opzoeken.
De Russische president omschreef het gesprek met Biden als ‘eerlijk en openhartig’. Hij prees de Amerikaanse president als ‘een afgewogen, ervaren en doorgewinterde politicus’. ‘Ik denk dat we dezelfde taal spraken.’

Covid, infrastructuur, klimaat, lonen, betrekkingen met andere landen, plannen met onderwijs.

Hij zei het op camera maar dat ga ik niet allemaal opzoeken.
Alleen de link van polifact geeft wat uitgebreidere informatie en daar gaat het over punten die hij terug heeft gedraaid in de eerste dagen. Volgens mij is dat een ritueel wat elke president doet, maar goed. Het geld is in ieder geval vrij gemaakt. Nu afwachten hoe dat besteed gaat worden. Uiteindelijk hebben we allemaal baat bij een sterk Amerika, maar met Biden en een VP die gekozen is omdat het een donkere vrouw is en verder compleet onzichtbaar. Ik ben benieuwd.

Alleen de link van polifact geeft wat uitgebreidere informatie en daar gaat het over punten die hij terug heeft gedraaid in de eerste dagen. Volgens mij is dat een ritueel wat elke president doet, maar goed. Het geld is in ieder geval vrij gemaakt. Nu afwachten hoe dat besteed gaat worden. Uiteindelijk hebben we allemaal baat bij een sterk Amerika, maar met Biden en een VP die gekozen is omdat het een donkere vrouw is en verder compleet onzichtbaar. Ik ben benieuwd.
Het is een oude man en wat krakkemikkig, tegen die achtergrond "moet" je mijn vorige post lezen. Een VP heeft volgens mij doorgaans een meer ceremoniële rol, al wordt dat naast Biden spannend omdat velen niet geloven dat hij een eerste termijn afmaakt laat staan een eventuele 2e. Eens dat haar rol dan weleens anders kan worden, misschien dat Biden haar meer betrekt achter de schermen.

Vind het trouwens wel goed dat hij/ze van juneteenth een officiële feestdag heeft/hebben gemaakt.

It is the first ever trial linked to the US's deadly opioid epidemic to be heard in front of a jury - not a judge.

Prosecutors claim that drug companies deceptively promoted opioids as safe, and that distributors ignored red flags that massive amounts of the painkillers were being diverted to illegal channels.

Addiction to opioids, routinely prescribed to counter chronic pain, has been linked to almost 500,000 deaths across America over the past two decades and around 3,000 a year in New York alone.

Gewoon omdat Candace een kanjer is. Mogelijk kan Steks even een alu-hoedje voor haar vouwen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #12.999

Overal ter wereld militaire basissen, maar hun eigen grens is zo lek als een mandje. :hahaha:

Hypocriete democraten :kots:

Terug
Naar boven