- Waardering
- 12.184
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee tuurlijk niet. Het doel was om Harris aan de macht te krijgen.
Welke zaken? Er is tot op heden alleen geld vrij gemaakt voor grootschalige investeringen waar ze al jaren mee bezig zijn en het Covid relief plan. Geld uitgeven kan elke overheid. De uitvoering moet nog komen en dat is altijd afwachten hoe dat gaat.Biden verrast vriend en vijand met de energie waarmee die zaken op poten zet.
Bronnen?Wat ik zo lees vanuit verschillende columns en dergelijke maakt hij helemaal geen slechte indruk, tot dusver.
Bron?Zelfs Poetin gaf complimenten dat hij gelijk doorhad dat Biden erg ervaren is en dat dat ook uit zijn manier van doen spreekt.
Covid, infrastructuur, klimaat, lonen, betrekkingen met andere landen, plannen met onderwijs.
Hij zei het op camera maar dat ga ik niet allemaal opzoeken.
De Russische president omschreef het gesprek met Biden als ‘eerlijk en openhartig’. Hij prees de Amerikaanse president als ‘een afgewogen, ervaren en doorgewinterde politicus’. ‘Ik denk dat we dezelfde taal spraken.’
Alleen de link van polifact geeft wat uitgebreidere informatie en daar gaat het over punten die hij terug heeft gedraaid in de eerste dagen. Volgens mij is dat een ritueel wat elke president doet, maar goed. Het geld is in ieder geval vrij gemaakt. Nu afwachten hoe dat besteed gaat worden. Uiteindelijk hebben we allemaal baat bij een sterk Amerika, maar met Biden en een VP die gekozen is omdat het een donkere vrouw is en verder compleet onzichtbaar. Ik ben benieuwd.Covid, infrastructuur, klimaat, lonen, betrekkingen met andere landen, plannen met onderwijs.
![]()
What We’ve Learned From Biden’s Big Speech And First 100 Days
In this installment of the FiveThirtyEight Politics podcast, the crew discusses what we’ve learned from President Biden’s first 100 days in office and his first…fivethirtyeight.com
![]()
BIDEN'S FIRST 100 DAYS: Charts show how they compare with Trump's, Obama's, Bush's, and Clinton's
Compare President Joe Biden's approval ratings, laws, executive actions, Cabinet picks, unemployment rates, and golf outings to his predecessors'.www.businessinsider.com
![]()
Evaluating President Joe Biden’s first 100 days in office
In the first 100 days, new presidents try to turn campaign promises into quick legislative victories, defuse lingering cwww.politifact.com
![]()
The first 100 days: just how radical is Joe Biden?
Some supporters already compare him to Franklin Roosevelt. But the better historical parallel might be Dwight Eisenhowerwww.ft.com
![]()
Biden's first 100 days: Experts hit press for 'overwhelmingly favorable, polite, and gentle' coverage
As President Biden’s tenure in the White House hit the 100-day milestone this week, media watchdogs and journalism professors alike have noticed that journalists are "overwhelmingly favorable, polite, and gentle" when covering the current administration.www.foxnews.com
Hij zei het op camera maar dat ga ik niet allemaal opzoeken.
![]()
President Poetin na top met Biden in Genève: we gaan de diplomatieke relatie herstellen
President Biden en president Poetin hebben afspraken gemaakt om de diplomatieke relatie tussen de Verenigde Staten en Rusland nieuw leven in te blazen. Dat heeft Poetin woensdag gezegd na afloop van de topontmoeting in Genève.www.volkskrant.nl
Het is een oude man en wat krakkemikkig, tegen die achtergrond "moet" je mijn vorige post lezen. Een VP heeft volgens mij doorgaans een meer ceremoniële rol, al wordt dat naast Biden spannend omdat velen niet geloven dat hij een eerste termijn afmaakt laat staan een eventuele 2e. Eens dat haar rol dan weleens anders kan worden, misschien dat Biden haar meer betrekt achter de schermen.Alleen de link van polifact geeft wat uitgebreidere informatie en daar gaat het over punten die hij terug heeft gedraaid in de eerste dagen. Volgens mij is dat een ritueel wat elke president doet, maar goed. Het geld is in ieder geval vrij gemaakt. Nu afwachten hoe dat besteed gaat worden. Uiteindelijk hebben we allemaal baat bij een sterk Amerika, maar met Biden en een VP die gekozen is omdat het een donkere vrouw is en verder compleet onzichtbaar. Ik ben benieuwd.
Die LBGT is helemaal @apfelstrudel!
f**k Your Feelings Stickers