MuscleMeat

Verenigde Staten

• Haha
Waarderingen: Vonk
"Biden's handler heeft hem een dictator laten noemen"

Oh blijkbaar mag je geen wapen bezitten als zijnde iemand "addicted to a controlled substance."

• Like
Tucker Carlson on Twitter, Episode 7

Natuurlijk kan iemand zich verspreken, maar sommige mensen verspreken zich wel heel vaak, dan hoop je maar dat dat geen indicatie van hun mentale gesteldheid is en dat ze geen president van een supermacht zijn.

Onderstaande artikel gewoon even lezen, de Bee is weer heerlijk.

• Like
Het grote probleem van SCOTUS is meer dat vaak voor bedrijven en tegen burgers stemmen dan de sociaalculturele kwesties.

Hoewel Jackson zich in de zaak over Affirmative Action wel heet laten zien van haar meest enge CRT-kant.

Tucker on Twitter, episode 8

Zie je het al voor je, Joe Biden die dit doet?

Het grote probleem van SCOTUS is meer dat vaak voor bedrijven en tegen burgers stemmen dan de sociaalculturele kwesties.

Hoewel Jackson zich in de zaak over Affirmative Action wel heet laten zien van haar meest enge CRT-kant.

Hoe is die schatting gedaan en hoe kies je de middellijn?

Tucker on Twitter, Episode 9: Andrew Tate interview.

Het kan aan mij liggen maar ik vind Andrew Tate een bijzonder onaangename persoonlijkheid, die een slechte invloed heeft op jonge mannen. Nog even los van de beschuldigingen dat hij een mysogyne geweldadige pooier is.

Kan iemand een suggestie doen waarom ik hier wel naar zou moeten kijken en/of Andrew Tate een kans zou moeten geven?

Tucker on Twitter, Episode 9: Andrew Tate interview.

Het kan aan mij liggen maar ik vind Andrew Tate een bijzonder onaangename persoonlijkheid, die een slechte invloed heeft op jonge mannen. Nog even los van de beschuldigingen dat hij een mysogyne geweldadige pooier is.

Kan iemand een suggestie doen waarom ik hier wel naar zou moeten kijken en/of Andrew Tate een kans zou moeten geven?

Nee, ik walg ook van die kerel. Alleen zijn ontbrekende kaaklijn al :lol:
Toch ben ik wel benieuwd daar de dynamiek met Tucker. Dus ik ga hem vanmiddag even bekijken.

Misschien kan hij een goede invloed zijn op die arme jongen

Terug
Naar boven