Fitness Seller

Verenigde Staten

We are the goodies men...

1691418568067.png

Is Syria niet gewoon nog steeds on going trouwens. Volgens mij bezetten ze nog steeds 1/3 van Syria en precies het deel met de beste landbouw en de meeste fossiele resources. Zogenaamd om ISIS te bestrijden nog steeds :emo:

Ja mooi e :D

• Haha
Waarderingen: Vonk
  • Wow
Dit is al meerdere jaren gaande.
Met name in democrat states en steden.

In open-carry en/of stand-your-ground states/steden gebeurd dit niet.
Want dan heb je een paar dode n*gers.

Het is zelfs zo leip dat burgers in deze gebieden geen geweld meer mogen gebruiken om hun eigendommen te beschermen...

...net zoals in Nederland.
Net als die Sikhs die laatst vervolgd werden.

Er zit ook een racistische component in dat ook veel kleine door Amerikanen van Aziatische afkomst gerunde zaakjes het slachtoffer zijn.

Er is in Amerika inmiddels een ding mogelijk bijna even erg als een blanke man zijn en dat is Aziatische trekken hebben.

• Haha

Er zit ook een racistische component in dat ook veel kleine door Amerikanen van Aziatische afkomst gerunde zaakjes het slachtoffer zijn.

Er is in Amerika inmiddels een ding mogelijk bijna even erg als een blanke man zijn en dat is Aziatische trekken hebben.

Tijd dat de n*gers eens aan de beurt zijn! Is alweer veel te lang geleden.

Welke? Refresh my memory.

Er zit zeker een zwaar racistisch component in t.o.v. Aziatische Amerikanen.
En dat komt, zoals wij natuurlijk allemaal weten, niet vanuit de blanke Amerikanen. Ook niet vanuit de latino's (in zulke mate).

Maar keer op keer dezelfde doelgroep die ook oververtegenwoordigd is in de misdaadcijfers. Frappant aangezien deze groep slechts 13% van de gehele Amerikaanse bevolking is.

Maar ze slechts voor 13% vanan de bevolking

Tijd dat de n*gers eens aan de beurt zijn! Is alweer veel te lang geleden.
Maak je borst maar nat. Als ik lees en zie wat er in de wereld gebeurd, dan zijn het toch echt de blanken die het zullen ontgelden.

Zie Europa (met name Frankrijk), Zuid-Afrika, Amerika. Shitholes in the making.

Vroegah had je dit probleem niet. Vroegah was men niet politiek correct. Noem het racistisch, ik noem het effectief.

• Like
Trump laat even merken dat ie de traditionele media niet nodig heeft. En is een beetje laf dat hij debatten ontloopt.

Laatst bewerkt:
  • Like
Mijn stem zou die hebben.

Kijk dit dan :roflol:

1692856344537.png

Zou het vegan zijn?

• Like
Haha Trump gebruikt zijn mugshot als campagne materiaal. Wat een ontzettende eindbaas is die gast toch ook.

Ze dachten hem ermee kapot te maken. De eerste president met een mugshot. Schandalig, bla bla bla.

Zie hier het resultaat.

Terug
Naar boven