- Waardering
- 1.269
- Lengte
- 1m96
- Massa
- 118kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat kan je je permitteren als je je geen zorgen hoeft te maken over je herverkiezing.Ken anders weinig wereldleiders die zich in het openbaar zo degelijk en professioneel opstelt als Putin. Die Chinees is ook wel goed wat dat betreft trouwens.
De voorkeur voor Biden boven Trump doet me heel erg denken aan THG2TG. Men ziet Biden als "mostly harmless".
Geen idee hoe je tot die conclusie komt of wat deze rechtvaardigt.
Dan luister je toch niet naar tucker. Of kijk je ook naar the bold and the beautifull ?Geen idee hoe je tot die conclusie komt of wat deze rechtvaardigt.
Sommige mensen kijken een serie, ik luister graag naar een goed gesprek. Ideaal aan het einde van de dag, tijdens wat huishoudelijke klusjes of wat minder intensief werk.
Ik zet ook weleens iets op als ik niet kan slapen, dan ben ik meestal zo weg en herinner ik me 's morgens niets.
Dat dit niet jouw keuze is, dat mag gewoon, maar, zoals Guido Weijers zegt, maak van jouw verwachting niet mijn probleem.