MuscleMeat

Verenigde Staten

Ze moeten die man in bescherming nemen tegen zichzelf.

Ken anders weinig wereldleiders die zich in het openbaar zo degelijk en professioneel opstelt als Putin. Die Chinees is ook wel goed wat dat betreft trouwens.
Dat kan je je permitteren als je je geen zorgen hoeft te maken over je herverkiezing.

• Like
Waarderingen: BB_
  • Topic Starter Topic Starter
  • #13.884
1709586968493.png

Hij luistert echt naar gemarginaliseerden, het volk 😍

Tot nu toe, 30 minutes in, bijzonder vermakelijk.

Laatst bewerkt:
Deel 2 van Carlson & Cuomo

Leuk gesprek, die Tucker blijft toch een geval apart (op een heel positieve manier).

Demoniseren kan je niet afleren.

Geen idee hoe je tot die conclusie komt of wat deze rechtvaardigt.

Sommige mensen kijken een serie, ik luister graag naar een goed gesprek. Ideaal aan het einde van de dag, tijdens wat huishoudelijke klusjes of wat minder intensief werk.

Ik zet ook weleens iets op als ik niet kan slapen, dan ben ik meestal zo weg en herinner ik me 's morgens niets.

Dat dit niet jouw keuze is, dat mag gewoon, maar, zoals Guido Weijers zegt, maak van jouw verwachting niet mijn probleem.

Geen idee hoe je tot die conclusie komt of wat deze rechtvaardigt.

Sommige mensen kijken een serie, ik luister graag naar een goed gesprek. Ideaal aan het einde van de dag, tijdens wat huishoudelijke klusjes of wat minder intensief werk.

Ik zet ook weleens iets op als ik niet kan slapen, dan ben ik meestal zo weg en herinner ik me 's morgens niets.

Dat dit niet jouw keuze is, dat mag gewoon, maar, zoals Guido Weijers zegt, maak van jouw verwachting niet mijn probleem.
Dan luister je toch niet naar tucker. Of kijk je ook naar the bold and the beautifull ?

De amfetamine voorraad is niet groot genoeg om Biden overeind te houden.

Terug
Naar boven