AndroidHealthClinic

Verenigde Staten

Google past gewoon aan als andere partijen meer betalen en adhv jouw surf gedrag.
Zelfs als dat zo is, indirect als nog verantwoordelijk voor alle wokies die bloedbad nu alleen in de meest letterlijke betekenis willen zien om Trump te framen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #13.911

Chuck Schumer, de grootste drol van de Democratische Partij.

Chuck Schumer, de grootste drol van de Democratische Partij.

Die zat toch in de helikopter in de borsten van die soldate te knijpen, of deed alsof?

Als je Democrat bent kan dat zonder consequenties.

EDIT: ik kan het niet terugvinden, mogelijk verwar ik hem met een ander.

Laatst bewerkt:
  • #13.913
Ik heb een hekel aan hem door zijn gedrag tijdens de hoorzittingen over Waco. Als ik hem tegenkom swaffel ik z'n gezicht.

• #13.914
En @chrisk beukt hem het ziekenhuis in.

En @chrisk beukt hem het ziekenhuis in.
Dat doe ik wel voorzichtig want het kan antisemitisch opgevat worden.

---

Update: Illegal guns sales led to fatal ATF raid on airport director Malinowski’s home, affidavit says
The search warrant offers no indication that it was a “no-knock warrant,” when officers storm in unannounced.

• #13.916
't Zijn een stelletje cowboys bij de ATF.

Waren ze ook niet betrokken bij die raid op een blanke separatist die in een berggebied woonde met zijn gezin? Ik kom niet op z'n naam. Daar gebeurden ook dubieuze dingen als ik me niet vergis.

't Zijn een stelletje cowboys bij de ATF.

Waren ze ook niet betrokken bij die raid op een blanke separatist die in een berggebied woonde met zijn gezin? Ik kom niet op z'n naam. Daar gebeurden ook dubieuze dingen als ik me niet vergis.
Ruby Ridge. Ik had eerst bij bovenstaand artikel geschreven dat het relevant blijft, Ruby Rigde gebeurde ook om (door undercover agent uitgelokte) illegale wapenhandel (een te korte shotgun verkocht iirc), maar daarmee haalde ik Waco dan eigenlijk even door de war.

Wat een shitshow was dat ook.

En eenzelfde sniper was daarbij betrokken als bij Waco! https://en.wikipedia.org/wiki/Lon_Horiuchi

Meer, meer, meer, van dit soort spotjes.

Ik hoop steeds het tegengestelde. :thinking:

Terug
Naar boven