- Waardering
- 25.459
- Lengte
- 1m83
Het is toevallig dat dit nu opeens een ander resultaat geeft, na alle verhalen wat voor woke terreur hell hole Alfabet is?Dat is wel weer heel kort door de bocht spijker zoeken.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het is toevallig dat dit nu opeens een ander resultaat geeft, na alle verhalen wat voor woke terreur hell hole Alfabet is?Dat is wel weer heel kort door de bocht spijker zoeken.
Google past gewoon aan als andere partijen meer betalen en adhv jouw surf gedrag.Het is toevallig dat dit nu opeens een ander resultast geeft, na alle verhalen wat voor woke terreur hell hole Alfabet is?
Zelfs als dat zo is, indirect als nog verantwoordelijk voor alle wokies die bloedbad nu alleen in de meest letterlijke betekenis willen zien om Trump te framen.Google past gewoon aan als andere partijen meer betalen en adhv jouw surf gedrag.
Boycot ze zou ik zeggen.Zelfs als dat zo is, indirect als nog verantwoordelijk voor alle wokies die bloedbad nu alleen in de meest letterlijke betekenis willen zien om Trump te framen.
Ik ben geen wokie.
Dan snap ik het probleem niet.
In de context van de "bloodbath"-hoax kan je daar anders over denken.Dan snap ik het probleem niet.
De twee definities vind ik trouwens ook niet nieuwswaardig anders.
In de context van “ze willen Trump naaien” kan je overal anders over denken.In de context van de "bloodbath"-hoax kan je daar anders over denken.
Je bedoelt de oproep van Don Lemon dat er veel restrictiever gemodereerd moet worden op X?De kritiek op Google kan je omgekeerd dan weer op X/Musk hebben.
Nee, ik bedoel dat Musk niet zomaar zo’n tweet post.Je bedoelt de oproep van Don Lemon dat er veel restrictiever gemodereerd moet worden op X?
Chuck Schumer, de grootste drol van de Democratische Partij.
Dat doe ik wel voorzichtig want het kan antisemitisch opgevat worden.
The search warrant offers no indication that it was a “no-knock warrant,” when officers storm in unannounced.
Ruby Ridge. Ik had eerst bij bovenstaand artikel geschreven dat het relevant blijft, Ruby Rigde gebeurde ook om (door undercover agent uitgelokte) illegale wapenhandel (een te korte shotgun verkocht iirc), maar daarmee haalde ik Waco dan eigenlijk even door de war.'t Zijn een stelletje cowboys bij de ATF.
Waren ze ook niet betrokken bij die raid op een blanke separatist die in een berggebied woonde met zijn gezin? Ik kom niet op z'n naam. Daar gebeurden ook dubieuze dingen als ik me niet vergis.