XXL Nutrition

Verenigde Staten

Peter en Jen Paski was zilver! Die Jean Pierre heeft niet een prettige stijl.

Als Trump wint hoop ik zo dat Kayleigh McEnany weer terugkomt als Press Secretary met d'r mapjes en aantekeningen. Dat waren gouden filmpjes.

It's on!

Kom je aan Taylor Swift, dan...

Reden: Als het te mooi lijkt om waar te zijn...
Laatst bewerkt:
De absurditeit van de DNC, denk ook aan "gated communities", op een leuke manier in beeld gebracht.

Er kan veel gezegd worden over Trump en zijn partij ideeën. Ben het ook vaak niet eens met de man, maar als Kamala president word dan vraag ik met echt af wat er van moet komen.
Uiteraard heeft ze de zegen van veel celebs en van Mr.Obama, en het feit dat ze vrouw is en niet blank scoort ook goed natuurlijk. Maar wat zij allemaal verkondigd, en de tegenstrijdigheden huidig alsook op oudere acties en uitspraken is weerzinwekkend.

Er kan veel gezegd worden over Trump en zijn partij ideeën. Ben het ook vaak niet eens met de man, maar als Kamala president word dan vraag ik met echt af wat er van moet komen.
Uiteraard heeft ze de zegen van veel celebs en van Mr.Obama, en het feit dat ze vrouw is en niet blank scoort ook goed natuurlijk. Maar wat zij allemaal verkondigd, en de tegenstrijdigheden huidig alsook op oudere acties en uitspraken is weerzinwekkend.
Ze scoort er wel mee helaas. denk dat Trump het nog moeilijk krijgt nu

Ze scoort er wel mee helaas. denk dat Trump het nog moeilijk krijgt nu
Amerika, het eerste wereld ontwikkelingsland.
Waar bekende gezichten zoals Oprah en Beyoncé belangrijker zijn voor een stem dan de inhoud van de potentieel leider van je land.

RFK geeft het op en geeft Trump endorsement, gaat samenwerken met als doel gezonde kinderen en tegem chronische ziektes. Schijnt een goede DNC-verwoestende speech te hebben gegeven.

Zijn stemmen en endorsment kunnen Trump mogelijk enorm helpen.

Hij had ook nog wel wat te zeggen over hoe de Democraten de Instituties en de Media inzetten.

Democraten doen hier nogal laagdunkend over, hebben RFK niet eens willen ontmoeten en Kamala roffelt op de wardrum.

Laatst bewerkt:
haha

• Topic Starter Topic Starter
  • #14.353
Kapitalismus

Bijlagen

• Trump.jpg
    Trump.jpg
    133,2 KB · Weergaven: 21

Terug
Naar boven