MuscleMeat

Verenigde Staten

Mij bekruipt de gedachte dat we allemaal gebaat zijn met een flinke overwinning van Trump. Dan is Harris over 4 jaar ook geen kandidaat meer en hoeven de Republikeinen geen dubbel getransitioneerde tegen kandidaat naar voren te schuiven.

Ik ben ook voor Trump, en ik denk ook dat hij de oorlog kan doen stoppen. Zoals het nu gaat met pappen en nathouden wordt het niks, en gaat de EU alleen maar kapitalen kosten

1726235688510.png

:roflol: :roflol: Biden loopt airforce one binnen met een Trump 2024 pet in zijn hand.

UPDATE:

Marjorie Taylor Green beweert dat de bron van de "Kamala had de te verwachten vragen al" is vermoord.
Dat vergroot imho de kans dat het een hoax is dat Kamala de vragen al had.

Burgemeester, Politiechef en Gouverneur ontkennen het eten van huisdieren door "legale Haïtianen". Bron bij Trump zou mogelijk Lara Loomer zijn.
Ik ben benieuwd hoe dat afloopt.

Marjorie Taylor Green beweert dat de bron van de "Kamala had de te verwachten vragen al" is vermoord.
Dat vergroot imho de kans dat het een hoax is dat Kamala de vragen al had.
Affidavit zou voor het debat zijn afgegeven.

Er staan behalve het fact checken volgens mij weinig schokkende dingen in. Hoogstens kleine voordelen die kamp Harris wel had. Eerlijk is het natuurlijk niet.

Spreken ze het nog steeds uit als "affy-david"?

De spotjes van Team Trump zijn steeds beter.

Na Kamala in debat met Kamala, nu deze.
:roflol:

De spotjes van Team Trump zijn steeds beter.

Na Kamala in debat met Kamala, nu deze.
:roflol:

Waarom is Michelle Obama niet candidaat?
Met dat zwanswijf ga je het niet redden als democraat, tenzij je de derder keer raak schiet.
Michelle heeft tenminste nog wat brains, charisma en social skills.

1727011230682.png

1727212671971.png

Terug
Naar boven