AndroidHealthClinic

Verenigde Staten

Keer op keer is het niet waar tot het wel waar is.

Keer op keer is het niet waar tot het wel waar is.
Het duurt altijd langer dan je denkt,
ook als je denkt
het zal wel langer duren dan ik denk
dan duurt het toch nog langer
dan je denkt.

Het is altijd veel duurder dan je denkt,
ook als je denkt
het zal wel duurder worden dan ik denk
dan wordt het toch nog duurder
dan je denkt.

Het kost meer moeite dan je denkt
ook als je denkt
het zal wel veel meer moeite kosten dan ik denk
dan kost het toch meer moeite
dan je denkt.

Het duurt veel korter dan je denkt
ook als je denkt
het zal wel korter duren dan ik denk
dan duurt het toch
nog korter dan je denkt.

Wie checkt de factcheckers?

Trump: “In Springfield, they’re eating the dogs, the people that came in, they’re eating the cats. They’re eating, they’re eating the pets of the people that live there.”

False.

A city spokesperson told PolitiFact that claims that Haitian immigrants in Springfield, Ohio, are stealing neighbours’ pets to eat are unfounded.
Al Jazeera, jij bent af @Steks!

Buiten het feit dat Trump wellicht overdreef, blijft het feit dat Kamala niet gefactchecked werd over bekende onwaarheden.

Net zo vaak als Libs of TikTok.
Libs of TikTok laat veelal dingen zien die Libs zelf zeggen of posten, vandaar de naam, dus het klopt wel dat dat grootdeels feitenvrij is.

Al Jazeera pretendeert dat het een onafhankelijke nieuwsorganisatie is ipv het propagandakanaal dat het daadwerkelijk is.

Daarbij is er een politierapport over verdwijnende ganzen en er zijn verhalen van omwonenden.

Libs of TikTok laat veelal dingen zien die Libs zelf zeggen of posten, vandaar de naam, dus het klopt wel dat dat grootdeels feitenvrij is.

Al Jazeera pretendeert dat het een onafhankelijke nieuwsorganisatie is ipv het propagandakanaal dat het daadwerkelijk is.

Daarbij is er een politierapport over verdwijnende ganzen en er zijn verhalen van omwonenden.
Propagakanaal van wie?

Dat zegt op zich nog weinig, is er een significante toenamen wat betreft het aantal verdwenen ganzen en indien ja, is die toename onomstotelijke toe te schrijven aan de Haïtianen die ervan beschuldigd worden?

De overheid van Qatar die zich met hun verschillende kanalen (Arabisch, Engels en Plus) op verschillende doelgroepen richten.

Dat zegt op zich nog weinig, is er een significante toenamen wat betreft het aantal verdwenen ganzen en indien ja, is die toename onomstotelijke toe te schrijven aan de Haïtianen die ervan beschuldigd worden?
Dit ben ik op zichzelf wel met je eens, maar ik vind dat de Democraten het iets te makkelijk wegwuiven en roepen dat het allemaal onzin is. Al helmaal als "fact check".

Kan, maar de andere partij heeft de bewijslast.
Uiteindelijk wel, maar het maakt de beslistheid van de fact checker er niet beter op.

Daarbij het andere commentaar dat er bij Kamala geen fact check was over zaken waarvan al lang bekend is dat het onwaar is, zoals het bloodbath voorbeeld.

Uiteindelijk wel, maar het maakt de beslistheid van de fact checker er niet beter op.

Daarbij het andere commentaar dat er bij Kamala geen fact check was over zaken waarvan al lang bekend is dat het onwaar is, zoals het bloodbath voorbeeld.
Dan ben ik wel benieuwd hoe we hierop later terugkijken.

Over Liberal Fact Checkers gesproken: die worden nogal eens ingehaald door de feiten.

Allemaal niet gefactchecked.

Laatst bewerkt:

Ben jij verbaasd?

Ergens wel.

Als Trump onzin roept, of zaken die nog niet helemaal duidelijk zijn, want hij heeft wel een handje van dingen overdrijven, is het prima als daar iets over gezegd wordt. Dan verwacht ik wel dat het voor de andere kant ook zo werkt.

Er is voldoende over Trump te melden van dingen die hij zegt die niet kloppen of bijzondere dingen die hij gedaan heeft. Daar kan je hem gewoon op aanspreken. Als Trump echt zo verschrikkelijk is, dan moet je hem daar toch feitelijk op kunnen aanpakken.

Trump 101: "Heej Taliban meneer, ik weet waar je huis woont..."

Manmanman in welke versie van het Mandela effect zitten we nu :lol:

Terug
Naar boven