- Waardering
- 11.762
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het duurt altijd langer dan je denkt,
Al Jazeera, jij bent af @Steks!Wie checkt de factcheckers?
![]()
Fact check: Trump-Harris presidential debate — truths and falsehoods
The Democratic and Republican candidates traded plenty of accusations. Do they hold up to factual scrutiny?www.aljazeera.com
Trump: “In Springfield, they’re eating the dogs, the people that came in, they’re eating the cats. They’re eating, they’re eating the pets of the people that live there.”
False.
A city spokesperson told PolitiFact that claims that Haitian immigrants in Springfield, Ohio, are stealing neighbours’ pets to eat are unfounded.
Not all factcheckers are equal?
Heb jij Al Jazeera wel eens op feiten kunnen betrappen?
Net zo vaak als Libs of TikTok.Heb jij Al Jazeera wel eens op feiten kunnen betrappen?
Libs of TikTok laat veelal dingen zien die Libs zelf zeggen of posten, vandaar de naam, dus het klopt wel dat dat grootdeels feitenvrij is.
In de politiek en in de geschiedenis heb je sowieso nauwelijks feiten. Zelfs niet in je eigen herinneringen.
Propagakanaal van wie?Libs of TikTok laat veelal dingen zien die Libs zelf zeggen of posten, vandaar de naam, dus het klopt wel dat dat grootdeels feitenvrij is.
Al Jazeera pretendeert dat het een onafhankelijke nieuwsorganisatie is ipv het propagandakanaal dat het daadwerkelijk is.
Daarbij is er een politierapport over verdwijnende ganzen en er zijn verhalen van omwonenden.
De overheid van Qatar die zich met hun verschillende kanalen (Arabisch, Engels en Plus) op verschillende doelgroepen richten.
Dit ben ik op zichzelf wel met je eens, maar ik vind dat de Democraten het iets te makkelijk wegwuiven en roepen dat het allemaal onzin is. Al helmaal als "fact check".Dat zegt op zich nog weinig, is er een significante toenamen wat betreft het aantal verdwenen ganzen en indien ja, is die toename onomstotelijke toe te schrijven aan de Haïtianen die ervan beschuldigd worden?
Kan, maar de andere partij heeft de bewijslast.Dit ben ik op zichzelf wel met je eens, maar ik vind dat de Democraten het iets te makkelijk wegwuiven en roepen dat het allemaal onzin is. Al helmaal als "fact check".
Uiteindelijk wel, maar het maakt de beslistheid van de fact checker er niet beter op.
Dan ben ik wel benieuwd hoe we hierop later terugkijken.Uiteindelijk wel, maar het maakt de beslistheid van de fact checker er niet beter op.
Daarbij het andere commentaar dat er bij Kamala geen fact check was over zaken waarvan al lang bekend is dat het onwaar is, zoals het bloodbath voorbeeld.
Is het grootste probleem van factcheckers bij politieke kwesties niet dat toekomstplannen niet gefactcheckt kunnen worden?In de politiek en in de geschiedenis heb je sowieso nauwelijks feiten. Zelfs niet in je eigen herinneringen.
Ben jij verbaasd?Uiteindelijk wel, maar het maakt de beslistheid van de fact checker er niet beter op.
Daarbij het andere commentaar dat er bij Kamala geen fact check was over zaken waarvan al lang bekend is dat het onwaar is, zoals het bloodbath voorbeeld.
Ergens wel.
Wat is factchecken precies?Is het grootste probleem van factcheckers bij politieke kwesties niet dat toekomstplannen niet gefactcheckt kunnen worden?
Iets wat de MSM heeft bedacht om de tegenkandidaat of het tegengeluid te kunnen zwartmaken.