Fitness Seller

Verenigde Staten

Ik heb niet alles gezien want het was vooral weer een welles nietes verhaal, maar Trump heeft echt wel kansen laten liggen. Of je nou voor of tegen hem bent Amerika staat er onder de streep niet goed voor. Als die zich had gefocust op de snel oplopende staatsschuld, de open grens en het feit dat dit haar portefeuille is als VP, de verdwenen miljarden richting Oekraïne, de toegenomen inflatie of de opioïdencrisis dan had die Harris makkelijk in een hoek kunnen drijven.

Er worden geen katten gegeten tot er wel katten gegeten worden... Mensen hier wel eens een bezoekje gedaan aan een grote Aziatische markt?

Van wat ik heb gezien, was Trump een zure man die geïrriteerd was. Harris bleef lachen en maakt in mijn ogen een betere beurt.

1726132955994.png

Hey guys, nog even over 3e wereld landers en hun eetgewoonten..

Laatst bewerkt:
Spannend gerucht, zeker in combinatie met de oorbellen.

Laatst bewerkt:
Ik kwam dat bericht ook tegen, mijn eerste gedachte was gelijk, hoe is dat te bewijzen?
Geen idee, maar wellicht is het gerucht genoeg voor verkiezingen. Dat is jammer, ik heb liever feiten.

Zo'n affidavit is wel iets meer dan dat iemand iets roept, dat maakt dit gerucht alleen maar mooier of erger: Zeggen dat iemand met een officiële verklaring komt dat... De toehoorder hoort "dat" en "officiële verklaring".

Geen idee, maar wellicht is het gerucht genoeg voor verkiezingen. Dat is jammer, ik heb liever feiten.

Zo'n affidavit is wel iets meer dan dat iemand iets roept, dat maakt dit gerucht alleen maar mooier of erger: Zeggen dat iemand met een officiële verklaring komt dat... De toehoorder hoort "dat" en "officiële verklaring".

Hoe maakt dat iets meer? Iemand kan toch hetzelfde uit een grote hoes toveren over de Trump?

In het artikel dat ik gelezen heb stond dat de journalist die het openbaar ging maken een geheimhoudingsclausule moest tekenen aangaande de klokkenluider en dat hij zwart gelakte bewijsstukken zou krijgen zodat de klokkenluider niet te herleiden zou zijn.

Laatst bewerkt:
Hoe maakt dat iets meer? Iemand kan toch hetzelfde uit een grote hoes toveren over de Trump?

In het artikel dat ik gelezen heb stond dat de journalist die het openbaar ging maken een geheimhoudingsclausule moest tekenen aangaande de klokkenluider en dat hij zwart gelakte bewijsstukken zou krijgen zodat de klokkenluider niet te herleiden zou zijn.
Wat ik bedoelde
1. Als er echt een affidavit komt is dat meer dan iemand die zomaar iets roept;
2. Roepen dat zoiets komt zorgt ervoor dat iets meer blijft hangen, ongeacht of het komt.

De misinformatiecampagne is weer helemaal op gang gekomen. Dat is wel weer duidelijk.

Geen idee.

Liegen op zo'n ding zal wel meineed zijn, maar de correctie komt later en bereikt minder mensen.
Hoe kan liegen worden aangetoond op een document dat voor afgifte wordt gecensureerd (zwartgelakt) en niet herleidbaar is naar de klokkenluider?

Zoies heeft 0,0 waarde, buiten likes en aanzien voor de journalist.

Mij bekruipt de gedachte dat we allemaal gebaat zijn met een flinke overwinning van Trump. Dan is Harris over 4 jaar ook geen kandidaat meer en hoeven de Republikeinen geen dubbel getransitioneerde tegen kandidaat naar voren te schuiven.

Terug
Naar boven