Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee, ik mag niet kwetsen, mijn excuses en ik zal voor straf me laten pijpen door de Meiden van Halal. Het vrije woord gaat nooit verloren, al vliegen de kogels om je oren.
Waarom is het Trump topic weg? Trump staat los van de verenigde staten, na zijn presidentschap moeten wij hem nog kunnen aanbidden.
Waar moet ik deze extreem rechtse Trump propaganda nu posten?
kijk: https://www.youtube.com/watch?v=iRkdnxOuLNQ
Wat is er allemaal gebeurd hier? Heb een hoop gemist blijkbaar.
Wat is er allemaal gebeurd hier? Heb een hoop gemist blijkbaar.
Zou daarom het hele topic verwijderd zijn?er ontstond een discussie die niet naar zijn wens verliep en op een gegeven moment, mede dankzij zijn eigen inmenging, nergens meer over ging.

Zo is het niet gegaan. Laat ik nog 1 keer duidelijk zijn.
1. Enige reden dat het Trump topic er nog was is omdat ik de moeite heb gestoken in de optie om topics en nu ook fora te negeren. Anders was dit al lang gesloten.
2. De discussie ging prima. In dat topic en sommige andere mag het wel is afwijken, daar hoor ik geen klachten van als dat eens gebeurd in andere topics. Het was sowieso wel relevant voor in dat topic.
3. De dag nadien werden het weer persoonlijke aanvallen omdat men niet akkoord was met mijn mening. Ik heb daarvoor meerdere waarschuwingen gegeven. Maar bepaalde leden bleven doorgaan, ook nadat topic gesloten was dus na wat punten een weekban. Als ze het na de weekban door zetten is het meteen perm ban.
4. Als ik vooroordelen had dan was het topic er nooit geweest, dus dat is onzin. Als de discussie gewoon normaal verlopen was dan zou er geen probleem geweest zijn. Maar dat was niet, daarom dat merendeel van de leden dat topic en soortgelijke ook vermeden.
Dus wel bij de feiten blijven en niet het slachtoffer uithangen. Als je daar niet akkoord met bent heb je niets te zoeken op dit forum.
Nee het is zo exact gegaan. En als je er wat anders van maakt is er iets serieus mis met je. Dat is een van de klachten ook.
Ik beschouw dit “En als je er wat anders van maakt is er iets serieus mis met je.” Als een persoonlijke aanval.Nee het is zo exact gegaan. En als je er wat anders van maakt is er iets serieus mis met je. Dat is een van de klachten ook.
Jij begon dan ook met persoonlijke aanvallen, maar bent wijs genoeg gestopt. Anderen namen het over.
Dat is prima, het is een observatie. Alsook een verdediging dat spijtig genoeg nodig. Dat doe ik dan meestal eenmalig en in proportie.Ik beschouw dit “En als je er wat anders van maakt is er iets serieus mis met je.” Als een persoonlijke aanval.
Ik observeer een nu hetzelfde gedrag bij jou als die je gisteren liet zien wat volgens meerderen de oorzaak van de ontsporing was.Dat is prima, het is een observatie. Alsook een verdediging dat spijtig genoeg nodig. Dat doe ik dan meestal eenmalig en in proportie.
Denk nu is logisch na. Als ik het zou kloppen wat jij denkt dan zou ik toch alle politieke topics sluiten die ik wil. Alsook de permanent leden bannen waar mijn mening mee verschilt, niet wat puntjes en weekban.
Dat die topics weggaan of zelfs de hele politieke sectie hebben meeste hier geen probleem mee.
Dit gedrag, wat nergens op slaagt, is ook een van de klachten. Hoe moet nu iemand hier nog aan uit kunnen.Ik observeer een nu hetzelfde gedrag bij jou als die je gisteren liet zien wat volgens meerderen de oorzaak van de ontsporing was.
Laat ik vandaag dan maar de verstandigste zijn.
Blijkbaar is dit echt nodigDit gedrag, wat nergens op slaagt, is ook een van de klachten. Hoe moet nu iemand hier nog aan uit kunnen.
Je wil niet naar feiten zien, alleen je eigen mening en gevoel.
Het zou alleen nu weer ontsporen omdat jij dan je emotie niet onder controle hebt.