Fitness Seller

Verenigde Staten

Iets met een pot en een ketel.
De feiten zijn toch duidelijk die ik heb opgenoemd?

Dat topic was er nu ook gewoon geweest als de discussie gestopt was, dat heb ik ook aangegeven. Maar dat was niet voldoende ofzo.

Is het dan zo belangrijk om te voelen dat je gelijk hebt? Dat ik de boeman dan ben omdat ik de woke stempel krijg door mijn mening en dan jullie zou moeten aanvallen of oneerlijk behandelen om dat gevoel te krijgen.

Dat gaat niet gebeuren. Zoals eerder gezegd was dat topic en vele andere er nog door mijn moeite. Dat kunnen jullie niet begrijpen of aanvaarden. Vermoedelijk omdat omgekeerd anders geweest zou zijn.

Nogmaals, laatste keer, als ik mij liet leiden door alleen mijn persoonlijke mening of gevoel zouden die topics al langer gesloten zijn. Dit is toch niet moeilijk te begrijpen, dat is zo gedaan.

Die topics hebben ook geen meerwaarde voor het forum, zoekverkeer vanuit Google ernaar toe is 0. En meeste leden vermijden deze.

Het is dat ik iedereen de kans ook wil geven zijn mening te geven over alle onderwerpen. Is dat mijn fout dan geweest als het alleen maar tot dit leidt?

Blijven weinig actieve leden over zo.

Zeker niet bedoeld zo. Er is voor mij geen meerwaarde om te provoceren.

Ik heb altijd bemiddeld, wat ik nu ook weer doe publiekelijk. Dat hoef ik niet te doen.

Geef gewoon toe dat je het topic hebt verwijderd omdat iedereen zich tegen jou keerde.

Je verschuilen achter excuusjes “de meerderheid van het forum zit niet te wachten op een trump topic” is je reinste onzin.

Dan mij een waarschuwing geven voor een onschuldig geintje (humor moet schuren toch) geeft aan dat je alles persoonlijk neemt en emotioneel handelde.

Ik heb altijd bemiddeld, wat ik nu ook weer doe publiekelijk. Dat hoef ik niet te doen.
Hier moet ik toch nog even op reageren, bemiddelen die je tussen twee partijen. Aan de ene kant had je 5 tot 7 personen die het grotendeels en publiekelijk met elkaar eens wie was of waren dan de andere partij?

Geef gewoon toe dat je het topic hebt verwijderd omdat iedereen zich tegen jou keerde.

Je verschuilen achter excuusjes “de meerderheid van het forum zit niet te wachten op een trump topic” is je reinste onzin.

Dan mij een waarschuwing geven voor een onschuldig geintje (humor moet schuren toch) geeft aan dat je alles persoonlijk neemt en emotioneel handelde.
Dit is onzin dus. Het Elon topic is er toch nog, alsook het woke topic.

Feiten.

Hier moet ik toch nog even op reageren, bemiddelen die je tussen twee partijen. Aan de ene kant had je 5 tot 7 personen die het grotendeels en publiekelijk met elkaar eens wie was of waren dan de andere partij?
Ik bemiddel nu tussen mezelf en jullie.

Alsook in dat topic met elkaar akkoord zijn is niet vreemd he. Dat mag, maar de manier waarop is de reden waarom er maar 5 tot 7 actief daar zijn.

De feiten zijn toch duidelijk die ik heb opgenoemd?

Nee. Jij presenteert, net als in het gesloten onderwerp, jouw mening als een vaststaand feit. Dat maakt het een vleugje narcistisch.

Het vervolgens hebben over meerwaarde voor het forum is niets anders dan lachwekkend. Wij hebben hier een volwassen man van dertig jaren jong die inmiddels meerdere video's heeft geplaatst waarin hij vertelt dat hij in zijn broek heeft gepoept en daarnaast ongeveer elk half uur een fysiek update plaatst. Daarnaast een jongen die zijn buttplug op de wasmachine laat zien. Dan nog een andere jongen die te pas en te onpas schreeuwt dat het nooit wat wordt met mensen hun bodybuilding carrière als zij niet exact doen wat hij doet.

Dat allen is voor jou geen enkel probleem en dat is natuurlijk helemaal in orde. De hand in eigen boezem steken en daarmee, in ieder geval voor jouzelf, kunnen inzien dat enkel jij degene bent die het voorgaande onderwerp deed ontsporen zou jou als volwassen man sieren.

De plaat voor mijn hoofd is niet zo dik dat ik niet zie dat dit ijdele hoop is, dus ook uit dit gesprek zal ik mij onttrekken.

Ik bemiddel nu tussen mezelf en jullie.

Zoals een slager die zijn eigen vlees keurt.

Er zijn maandelijks 200 actieve leden.

De groei van het forum hangt van nieuwe leden af en dus bezoekers vanuit Google. Die komen hier niet voor Politiek.
Nee die komen inderdaad voor een schizofreen die in zijn broek schijt en een of andere fitchick die 400x hetzelfde bakje eten post.

Dit is niet relevant voor deze discussie.

Je hoeft hier geen andere mensen voor aan te vallen.

Topics in de privé sectie hebben ook geen bereik, dat is puur voor leden (vermaak en privé dingen). En logs zijn voor dat lid zelf, die hebben verder ook geen meerwaarde voor meeste bezoekers.

Laatst bewerkt:
Anders was het punten en gesloten topics, wat ik probeer te voorkomen.
Ach als je zelf maar tevreden bent over je optreden..
Well Done Good Job GIF by PROOST!

Ik heb niets gestart. Ik heb gewoon mijn mening gegeven in het Trump topic, dat doe ik niet vaak maar mag toch. Dat die sterk afwijkt moet je maar tegen kunnen, is niet jullie topic.

Als er geen persoonlijk aanvallen waren geweest of de discussie geëindigd op normale manier waren er geen punten en was het topic er nog.

Dus dat vind ik zeker een spijtige zaak.

Terug
Naar boven