Laxeermiddel
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 2.276
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 10%
Je wil niet naar feiten zien, alleen je eigen mening en gevoel.
Iets met een pot en een ketel.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je wil niet naar feiten zien, alleen je eigen mening en gevoel.
De feiten zijn toch duidelijk die ik heb opgenoemd?
Er zijn maandelijks 200 actieve leden.
Ik beschouw dit “En als je er wat anders van maakt is er iets serieus mis met je.” Als een persoonlijke aanval.
Hier moet ik toch nog even op reageren, bemiddelen die je tussen twee partijen. Aan de ene kant had je 5 tot 7 personen die het grotendeels en publiekelijk met elkaar eens wie was of waren dan de andere partij?Ik heb altijd bemiddeld, wat ik nu ook weer doe publiekelijk. Dat hoef ik niet te doen.
Dit is onzin dus. Het Elon topic is er toch nog, alsook het woke topic.Geef gewoon toe dat je het topic hebt verwijderd omdat iedereen zich tegen jou keerde.
Je verschuilen achter excuusjes “de meerderheid van het forum zit niet te wachten op een trump topic” is je reinste onzin.
Dan mij een waarschuwing geven voor een onschuldig geintje (humor moet schuren toch) geeft aan dat je alles persoonlijk neemt en emotioneel handelde.
Ik bemiddel nu tussen mezelf en jullie.Hier moet ik toch nog even op reageren, bemiddelen die je tussen twee partijen. Aan de ene kant had je 5 tot 7 personen die het grotendeels en publiekelijk met elkaar eens wie was of waren dan de andere partij?
De feiten zijn toch duidelijk die ik heb opgenoemd?
Nee die komen inderdaad voor een schizofreen die in zijn broek schijt en een of andere fitchick die 400x hetzelfde bakje eten post.Er zijn maandelijks 200 actieve leden.
De groei van het forum hangt van nieuwe leden af en dus bezoekers vanuit Google. Die komen hier niet voor Politiek.
Anders was het punten en gesloten topics, wat ik probeer te voorkomen.
Ach als je zelf maar tevreden bent over je optreden..Anders was het punten en gesloten topics, wat ik probeer te voorkomen.
Ik heb niets gestart. Ik heb gewoon mijn mening gegeven in het Trump topic, dat doe ik niet vaak maar mag toch. Dat die sterk afwijkt moet je maar tegen kunnen, is niet jullie topic.