XXL Nutrition

Verenigde Staten

Ik weet niet waarom jullie niet begrijpen dat ik geen excuus nodig zou hebben om topics te sluiten. Dat zou ik nu ook kunnen doen, die 5 a 7 die erover gaan klagen is niet zo een probleem.

Als ik uit emotie zou handelen deed ik dit toch.

En jullie hebben nu ook door dat waarschuwingen anoniem zijn. De reden hiervoor is dit gedrag.

Dus voorheen had er gewoon punten gegeven kunnen worden ipv dit gedoe.

Ik weet niet waarom jullie niet begrijpen dat ik geen excuus nodig zou hebben om topics te sluiten. Dat zou ik nu ook kunnen doen, die 5 a 7 die erover gaan klagen is niet zo een probleem.

Als ik uit emotie zou handelen deed ik dit toch.
Het één sluit het ander niet uit…

Maar een paar klachten die voortkomen uit het sluiten van deze topics zijn een kleiner probleem dan klachten die voortkomen uit het bestaan van deze topics ook al kun je de topics en de personen die er in reageren negeren?

Dacht dat iedereen gelijk was

Het één sluit het ander niet uit…

Maar een paar klachten die voortkomen uit het sluiten van deze topics zijn een kleiner probleem dan klachten die voortkomen uit het bestaan van deze topics ook al kun je de topics en de personen die er in reageren negeren?

Dacht dat iedereen gelijk was
Daarom zijn de topics ook nog open.

En dat sluit het wel uit. Mijn emotie zou jullie gewoon nu bannen en de topics sluiten.

Maar prima dat je dat allemaal vindt hoor.
Ik vind in ieder geval dat je erg slecht zelf inzicht hebt en je mede reden bent waarom het zo gelopen is.

Maar prima dat je dat allemaal vindt hoor.
Ik vind in ieder geval dat je erg slecht zelf inzicht hebt en je mede reden bent waarom het zo gelopen is.
Dat klopt dus niet.

Zelfs toen het persoonlijk werd was het topic er nog. Toen heb ik gevraagd te stoppen en dan kon het topic gewoon doorgaan.

Je legt de schuld bij mij omdat dit makkelijker is dan naar jezelf te kijken.

Het is ook duidelijk dat de bedoeling is mij in emotie te laten reageren of handelen.

Maar ik ben hier juist admin vanwege mijn geduld.

Het is ook duidelijk dat de bedoeling is mij in emotie te laten reageren of handelen.

Maar ik ben hier juist admin vanwege mijn geduld.

Ben jij niet admin omdat er precies niemand is die jou die functie kan ontnemen? Indien dit een democratisch te verkrijgen functie is denk ik dat er wel interesse is in verkiezingen.

Ik vind dat broodjes leverpastei met augurk best wel lekker zijn.

Ben jij niet admin omdat er precies niemand is die jou die functie kan ontnemen? Indien dit een democratisch te verkrijgen functie is denk ik dat er wel interesse is in verkiezingen.
Ik ben admin door het vele werk dat ik hier heb in gestoken. En los van wat er gezegd wordt is dit nog een actief forum, meeste zijn al even dood. Je moet vergelijken met nu, niet het verleden.

Er komt veel meer bij kijken dan je denkt.

Gelukkig heb je gisteren talloze keren duidelijk genaakt dat je je niet verheven voelt boven anderen, anders had ik deze opmerking verkeerd kunnen interpreteren.
Ik noem een feit, dat ik geduldig ben lijkt me duidelijk na al die jaren. Zonder geduld kan je een forum ook niet administreren.

Dat is een handige kwaliteit hier dus, waar ik ook verder aan heb moeten werken in het begin.

Verder is mijn kennis voldoende voor verder beheer van de software en server. Dat heeft ook enkele jaren geduurd om onder de knie te krijgen.

Dus ik zeg hier niet wat jij weer wil denken. Dus bespaar je de moeite.

Aanvullend:
Ik heb dus ook goed gekeken wat @Big-T zijn ideeën en methodes waren, dat zijn dingen die jullie niet kunnen inzien, alsook van andere forumbeheerders.

Dus hier zit enige moeite in.

Laatst bewerkt:
Ik ben admin door het vele werk dat ik hier heb in gestoken. En los van wat er gezegd wordt is dit nog een actief forum, meeste zijn al even dood. Je moet vergelijken met nu, niet het verleden.

Er komt veel meer bij kijken dan je denkt.

Dus, zonder eromheen te draaien. Is er iemand die jou die functie kan ontnemen?

Terug
Naar boven