- Waardering
- 6.954
Ik doe mijn best. Dat doen de moderators ook.Ach als je zelf maar tevreden bent over je optreden..
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik doe mijn best. Dat doen de moderators ook.Ach als je zelf maar tevreden bent over je optreden..
Het één sluit het ander niet uit…Ik weet niet waarom jullie niet begrijpen dat ik geen excuus nodig zou hebben om topics te sluiten. Dat zou ik nu ook kunnen doen, die 5 a 7 die erover gaan klagen is niet zo een probleem.
Als ik uit emotie zou handelen deed ik dit toch.
Daarom zijn de topics ook nog open.Het één sluit het ander niet uit…
Maar een paar klachten die voortkomen uit het sluiten van deze topics zijn een kleiner probleem dan klachten die voortkomen uit het bestaan van deze topics ook al kun je de topics en de personen die er in reageren negeren?
Dacht dat iedereen gelijk was
Dat klopt dus niet.Maar prima dat je dat allemaal vindt hoor.
Ik vind in ieder geval dat je erg slecht zelf inzicht hebt en je mede reden bent waarom het zo gelopen is.
Het is ook duidelijk dat de bedoeling is mij in emotie te laten reageren of handelen.
Maar ik ben hier juist admin vanwege mijn geduld.
Gelukkig heb je gisteren talloze keren duidelijk gemaakt dat je je niet verheven voelt boven anderen, anders had ik deze opmerking verkeerd kunnen interpreteren.
Ik ben admin door het vele werk dat ik hier heb in gestoken. En los van wat er gezegd wordt is dit nog een actief forum, meeste zijn al even dood. Je moet vergelijken met nu, niet het verleden.Ben jij niet admin omdat er precies niemand is die jou die functie kan ontnemen? Indien dit een democratisch te verkrijgen functie is denk ik dat er wel interesse is in verkiezingen.
Ik noem een feit, dat ik geduldig ben lijkt me duidelijk na al die jaren. Zonder geduld kan je een forum ook niet administreren.Gelukkig heb je gisteren talloze keren duidelijk genaakt dat je je niet verheven voelt boven anderen, anders had ik deze opmerking verkeerd kunnen interpreteren.
Ik ben admin door het vele werk dat ik hier heb in gestoken. En los van wat er gezegd wordt is dit nog een actief forum, meeste zijn al even dood. Je moet vergelijken met nu, niet het verleden.
Er komt veel meer bij kijken dan je denkt.
Onze lieve heer.Dus, zonder eromheen te draaien. Is er iemand die jou die functie kan ontnemen?
Dat zijn jou zaken niet.Dus, zonder eromheen te draaien. Is er iemand die jou die functie kan ontnemen?
@chrisk misschien?Dus, zonder eromheen te draaien. Is er iemand die jou die functie kan ontnemen?
@Stephen Graham wellicht.Dus, zonder eromheen te draaien. Is er iemand die jou die functie kan ontnemen?