- Waardering
- 22.094
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik wil best de helft geloven wat over Trump is gezegd. Hillary heeft zwaardere aanklachten imo, wat de paar aanhangers in dit topic daarvan vinden hoor ik niet. Ook niet als daar specifiek naar gevraagd wordt. Zal wel blinde vlek zijn.
Het meeste is grotendeels vermaak dat klopt. De kandidaten gaan ook niet veel in op de inhoud. Maar mij lijkt Trump de minst kwade, al heeft Clinton veel meer ervaring. Eind van het liedje is dat je door beiden genaaid wordt. Lijkt mij ook weleens verfrissend wat een outsider ervan maakt. Al die horror scenarios ben ik niet bang voor.dit topic nodigt ook niet bepaald uit tot inhoudelijke discussie imo
makkelijker scoren hier met wat korte, krachtige oneliners
overigens ben ik over geen van beide kandidaten enthousiast
denk alleen dat clinton de lesser of two evils is
Het meeste is grotendeels vermaak dat klopt. De kandidaten gaan ook niet veel in op de inhoud. Maar mij lijkt Trump de minst kwade, al heeft Clinton veel meer ervaring. Eind van het liedje is dat je door beiden genaaid wordt. Lijkt mij ook weleens verfrissend wat een outsider ervan maakt. Al die horror scenarios ben ik niet bang voor.

Zou mij echt het geloof in de realiteit doen verliezen. Zoiets zou pas onwerkelijk aanvoelen.