XXL Nutrition

Verenigde Staten

De grootste verdienste als Wilders groot genoeg wordt zou kunnen zijn dat andere partijen bepaalde standpunten overnemen waardoor het een en ander opschuift en partijen die zich vasthouden en niet flexibel zijn kleiner worden. Dan wordt het hopelijk, om te beginnen, allemaal wat minder politiek correct. Wie boeit die hoofddoekbelasting of het verbod op de koran nou helemaal, dat is niet interessant.

Ik wil best de helft geloven wat over Trump is gezegd. Hillary heeft zwaardere aanklachten imo, wat de paar aanhangers in dit topic daarvan vinden hoor ik niet. Ook niet als daar specifiek naar gevraagd wordt. Zal wel blinde vlek zijn.

dit topic nodigt ook niet bepaald uit tot inhoudelijke discussie imo
makkelijker scoren hier met wat korte, krachtige oneliners
overigens ben ik over geen van beide kandidaten enthousiast
denk alleen dat clinton de lesser of two evils is

Je mag ook voor Johnson zijn of dat andere mens

dit topic nodigt ook niet bepaald uit tot inhoudelijke discussie imo
makkelijker scoren hier met wat korte, krachtige oneliners
overigens ben ik over geen van beide kandidaten enthousiast
denk alleen dat clinton de lesser of two evils is
Het meeste is grotendeels vermaak dat klopt. De kandidaten gaan ook niet veel in op de inhoud. Maar mij lijkt Trump de minst kwade, al heeft Clinton veel meer ervaring. Eind van het liedje is dat je door beiden genaaid wordt. Lijkt mij ook weleens verfrissend wat een outsider ervan maakt. Al die horror scenarios ben ik niet bang voor.

Het meeste is grotendeels vermaak dat klopt. De kandidaten gaan ook niet veel in op de inhoud. Maar mij lijkt Trump de minst kwade, al heeft Clinton veel meer ervaring. Eind van het liedje is dat je door beiden genaaid wordt. Lijkt mij ook weleens verfrissend wat een outsider ervan maakt. Al die horror scenarios ben ik niet bang voor.

Belangrijkste reden voor mij om anti-trump te zijn is t feit dat hij vindt dat global warming een hoax is. Zal wel nooit een main issue worden bij verkiezingen, ook niet in nl, maar ik zou nooit op iemand kunnen stemmen die de wetenschap zo aan de kant schuift en de toekomst van onze kinderen en kleinkinderen zo negeert. Daar ben ik dan heel ideologisch in.

Close second is het feit dat ie zich inhoudt met complete nutcases als alex jones en zeer suggestief is over allerlei complottheorieën en daarmee zelfs de democratie behoorlijk ondermijnt. De grootste 'riggedness' zit 'm in de gerrymandering van de republikeinen trouwens maar daar horen we trump niet over.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.508
Voor mij is die hele schertsvertoning in de VS een zwarte komedie.

Trump heeft ook wel iets tragisch, want hij had, in tegenstelling tot wat velen denken, echt wel goede programmapunten. Maar er waren ook gewoon teveel momenten waarbij ik dacht 'doe of zeg dat nou niet, focus op inhoud'. Daardoor zal hij (wellicht) niet de volgende president worden.

Het blijft natuurlijk koffiedik kijken of hij ook daadwerkelijk alles had waargemaakt. Onze vriend Obama ging zogezegd ook even GTMO sluiten. :o

Laatst bewerkt:
Minstens de helft van de Amerikanen zijn wereldvreemd, conservatief en preuts. Dan ook nog gek op wapens en het idee om jezelf te mogen verdedigen. Ik stoor me daar niet zo aan, ik zie veel van dergelijke uitspraken ook als een manier om aandacht te trekken. Sluit mij verder aan bij wat Arminius hierboven schrijft.

• #1.510
De vrouw van dimwit Eric Trump.

Nov. 08, 2016

Grab her by the p*ssy!

de aap heeft het altijd juist :D

• #1.513
Ben je zeker dat het niet gewoon een homofiele aap is?

meeste mensen kennen de geschiedenis niet eens van Clinton en gaan maar op hun gevoel af ,triest , Clinton weet perfect haar criminele daden te verbergen en wordt daarbij geholpen door de pers, zonder de pers was ze niks ,nul komma nul

This is why people need to educate themselves on politics and research who they are voting for. Be true to yourself stop ignoring and condoning criminal behavior.

ANONYMOUS RELEASE BILL CLINTON VIDEO HERE

Zou mij echt het geloof in de realiteit doen verliezen. Zoiets zou pas onwerkelijk aanvoelen.

Trump is slecht omdat hij het woord p*ssy heeft gebruikt 20 jaar geleden terwijl Clinton,de feministe, de helft van haar campagnegeld krijgt van arabische landen waar homo's aangevallen worden en vrouwen onderdrukt worden en waar ze dan ook nog over goed praat, give me a break,dat mens is niks goed aan,dat sommige mensen dat niet inzien
En hoe zit met de mensen in Tahiti,die hebben nooit iets gezien van het geld dat hun beloofd is geweest ,door Clinton herself ,met haar Clinton foundation.

ENZ.....

Hillary is een demoon. Schijnt ook naar zwavel te ruiken.

• #1.517

Kijk eens wie we bij RT hebben. :roflol:

• #1.518
11icw48.jpg

Bezorgdheid in Vlaanderen. :hahaha:

• Like
Waarderingen: mat
11icw48.jpg

Bezorgdheid in Vlaanderen. :hahaha:

ja,moet je maar eens even voor de gein even op VTM live volgen,mijn god,enige dat ze doen is Trump aanvallen langs alle kanten. En dan Van Rompuy met zijn commentaar :roflol:
Van Hillary haar negatieve kant wordt niks verteld,nul komma nul,om ziek van te worden die media allemaal...

• #1.520
Vlaamse televisie trek ik niet, laat staan VTM. :o

Terug
Naar boven