XXL Nutrition

Verenigde Staten

Wat de meesten lijken te vergeten is dat Clinton nu echt al honderd keer onderzocht is door de FBI en ze is nog steeds niet opgepakt. Haar hele email is doorgespit en ze is nog steeds op vrije voeten. Als men MIJN mailboxen door zouden spitten zou ik dat niet eens kunnen garanderen. Dat hele gelul over dat FBI onderzoek is leuk, maar niet meer dan een afleiding. Clinton gaat echt nooit achter de tralies verdwijnen. Is ze brandschoon? Waarschijnlijk niet. Maar is ze een zware crimineel? Vast ook waarschijnlijk niet. Wat ik nog steeds niet begrijp is dat er minnnnnnnstens net zo veel vuil gepubliceerd is over Trump en dat geloven jullie dan weer niet.

Volgens mij is het gewoon waar wat ze zeggen:

People swayed by rational argument during elections: 0.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.483
Wat de meesten lijken te vergeten is dat Clinton nu echt al honderd keer onderzocht is door de FBI en ze is nog steeds niet opgepakt. Haar hele email is doorgespit en ze is nog steeds op vrije voeten.

Klopt, maar het is ook duidelijk dat het onderzoek rammelt langs alle kanten.

• #1.484
De advocaten van Donald Trump dienen klacht in tegen de stemming in Nevada. Dat meldt CNN. Het gaat daarbij om zogenaamde 'vroege stemmers' die twee uur nadat de kiesbureaus hadden moeten sluiten toch nog konden stemmen.

Volgens de wetgeving mogen enkel mensen die op tijd in de rij stonden nog hun stem uitbrengen. Naar verluidt stonden er nog heel wat Latino's hun beurt af te wachten. Als het opzet van Trump lukt, zouden duizenden stemmen zomaar in de prullenbak kunnen belanden.

"Uit de polls blijkt dat het hier spannend zal worden", aldus Robert Lang van de universiteit van Nevada. "Zo spannend blijkbaar dat het campagneteam van Trump elke inbreuk wil aanvechten. Natuurlijk willen ze zo een stok achter de deur houden om het eindresultaat eventueel nog te beïnvloeden."

Vorige zaterdag legde Michael J. McDonald, de voorzitter van Republikeinse partij in Nevada, in aanwezigheid van Trump-fans al uit wat er aan de hand was. "Het kiesbureau had normaal gezien om 19 uur moeten sluiten, maar bleef open tot 22 uur. En dat allemaal om een welbepaalde groep te kunnen laten stemmen. Denk je dat dit een eerlijke verkiezing is?"

:popcorn: :marvin:

Ik wil best de helft geloven wat over Trump is gezegd. Hillary heeft zwaardere aanklachten imo, wat de paar aanhangers in dit topic daarvan vinden hoor ik niet. Ook niet als daar specifiek naar gevraagd wordt. Zal wel blinde vlek zijn.

Ik ga naar de Melkweg. Hopelijk nog even 1 op 1 met Sjarrel, Felix, Maarten en Oudkerk discussiëren. Armen over mekaar. Veel ja-knikken. Veel om me heen kijken. Gaat topnacht worden.

Avondje tv bingen

• #1.493
States That Donald Trump Needs to Win in Order to Win the Election

_92317179_battleground_state_polls_081116.jpg

Laatst bewerkt:
Ed Gein's staat gaat Donald de kop kosten vermoedelijk

Terug
Naar boven