Alleen die knakker die sinds 1984 (o.i.d.) alle verkiezingen juist voorspelde blijft vasthouden aan Trump.
Correct sinds Reagan. (2de termijn)
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Alleen die knakker die sinds 1984 (o.i.d.) alle verkiezingen juist voorspelde blijft vasthouden aan Trump.
Wat de meesten lijken te vergeten is dat Clinton nu echt al honderd keer onderzocht is door de FBI en ze is nog steeds niet opgepakt. Haar hele email is doorgespit en ze is nog steeds op vrije voeten.
De advocaten van Donald Trump dienen klacht in tegen de stemming in Nevada. Dat meldt CNN. Het gaat daarbij om zogenaamde 'vroege stemmers' die twee uur nadat de kiesbureaus hadden moeten sluiten toch nog konden stemmen.
Volgens de wetgeving mogen enkel mensen die op tijd in de rij stonden nog hun stem uitbrengen. Naar verluidt stonden er nog heel wat Latino's hun beurt af te wachten. Als het opzet van Trump lukt, zouden duizenden stemmen zomaar in de prullenbak kunnen belanden.
"Uit de polls blijkt dat het hier spannend zal worden", aldus Robert Lang van de universiteit van Nevada. "Zo spannend blijkbaar dat het campagneteam van Trump elke inbreuk wil aanvechten. Natuurlijk willen ze zo een stok achter de deur houden om het eindresultaat eventueel nog te beïnvloeden."
Vorige zaterdag legde Michael J. McDonald, de voorzitter van Republikeinse partij in Nevada, in aanwezigheid van Trump-fans al uit wat er aan de hand was. "Het kiesbureau had normaal gezien om 19 uur moeten sluiten, maar bleef open tot 22 uur. En dat allemaal om een welbepaalde groep te kunnen laten stemmen. Denk je dat dit een eerlijke verkiezing is?"

Wat zou dat heerlijke tv worden. Al die huilende gutmenschen.Al was het alleen al om de Pauw/DWDD carrousel te fokken moet The Donald winnen.
Heb zelfs vrijaf genomen. Morgen lekker 5 blz gehuil lezenWie gaat het trouwens volgen deze nacht? Ik niet in ieder geval.![]()

En was mooi hoe ik ze daarnet gemeend hoorde zeggen dat het enorm nederig aanvoelde, de enorme verantwoordelijkheid die er op haar rust.. Daarom alleen al verdient ze het om van die arrogante snob te winnen.
made my day.Sowieso, gelijk wat de uitkomst is

Ik ga naar de Melkweg. Hopelijk nog even 1 op 1 met Sjarrel, Felix, Maarten en Oudkerk discussiëren. Armen over mekaar. Veel ja-knikken. Veel om me heen kijken. Gaat topnacht worden.