XXL Nutrition

Verenigde Staten

Lijken wel moslims.

Oeh die Rottenberg bij DWDD

:whip:

Kijk jij daar nog naar dan? Die linkse honden daar. Pfewwww.

Ff irriteren. Know your enemy.

Laat me raden, Trump is het ergste wat Amerika en de wereld kan overkomen blabla.

Al was het alleen al om de Pauw/DWDD carrousel te fokken moet The Donald winnen.

Zeker weten. Vrees dat dat alleen niet gaat gebeuren :roflol:

Als Hillary wint is t rigged en doorgestoken kaart.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.471
De popular vote winnen zou op zich wel kunnen, dat gedoe met kiesmannen lijkt me stug.

Integendeel. Ik denk dat jij poep in je ogen hebt. :P

En was mooi hoe ik ze daarnet gemeend hoorde zeggen dat het enorm nederig aanvoelde, de enorme verantwoordelijkheid die er op haar rust.. Daarom alleen al verdient ze het om van die arrogante snob te winnen.

Laatst bewerkt:
  • #1.473
Stel je voor dat @jeanpiston straks gelijk heeft. :o

Wie gaat het trouwens volgen deze nacht? Ik niet in ieder geval. :zzz:

Is dat je vanochtend wakker was. Meestal ben je er pas na de middag dan zou je wel doorhalen.

Als Hillary wint is t rigged en doorgestoken kaart.

Fraai staaltje bullshit van Trump, dat. Hij creeerde met die strekking een illusionaire no-lose situatie: Als Trump wint is alles goed en als ie verliest dan is het doorgestoken kaart. Juist ja.

Politiek analisten van over de hele wereld hebben al lang en breed ieder avenue van deze verkiezing kapot geanalyseerd en breeduit uitgelegd waarom het vele malen meer voor de hand ligt dat Clinton wint, en dat heeft niets te maken met de inhoudelijke campagne van beide kandidaten, maar slechts met geld en politieke invloed. Zelfs als je de 'popular vote' hebt (eenvoudigweg het meest aantal stemmen van de burgers, dus compleet los van het hele kiesmannen stelsel) betekent dat nog niet dat je daadwerkelijk wint ook al héb je de meeste stemmen. Als je wilt winnen dan helpt het enorm als je die kiesmannen in je zak hebt. En als je lang meedraait, zoals Clinton, dan is dat een stuk makkelijker voor elkaar te krijgen dan voor een 'outsider'. Of je t nou horen wil of niet: de kans dat Trump wint is klein.

Persoonlijk ben ik erg benieuwd wat er gebeurt vannacht. En of het land explodeert als Trump verliest. Of dat al die celebs emigreren als Trump wint. Tijd voor popcorn en de wereld zien branden op teevee :D

• #1.476
Alleen die knakker die sinds 1984 (o.i.d.) alle verkiezingen juist voorspelde blijft vasthouden aan Trump.

RzqIfTc.gif

Dedupe is iets anders dan onderzocht he.

650.000 mails checken in 8 dagen... Trump heeft wel een punt.

• #1.479
Wat de meesten vergeten is dat de FBI nog steeds een onderzoek voert naar de Clinton Foundation.

Terug
Naar boven