AndroidHealthClinic

Verenigde Staten

Bezoekers in dit topic

Ja want met Hillary zou alles beter zijn :)
Nou aangezien wat lloydatoni al aanhaalde, de republikeinen nu op 3 fronten de baas.

Dus ja, met Hillary was het beter want nu zal verandering naar republikeinse zin wel wat makkelijker gaan
 
Brexit, Trump, wat is het volgende? Maurice de Hoax en vriendjes kunnen wel opdoeken.

Je weet wat het volgende is toch? Het begint met een W en eindigt ders.
 
Ik vind het gewoon super dat ondanks de pogingen van de media in binnen en buitenland om Trump in discrediet te brengen en Hillary te promoten ze toch op hun bek krijgen :)
 
Ik vind het gewoon super dat ondanks de pogingen van de media in binnen en buitenland om Trump in discrediet te brengen en Hillary te promoten ze toch op hun bek krijgen :)
want hillary is niet in diskrediet gebracht...

man man man:roflol: ga toch fietsen
 
gij jij fietsen, als jij niet ziet dat de mainstream media pro Hillary was.

En in de media in Belgie niks dan goed over Hillary.
ligt er maar net aan welke media je volgt
 
:bang::angstig:
Holly shit, Amerika is helemaal de weg kwijt.

Wereld bevolking alvast gecondoleerd.
 
ligt er maar net aan welke media je volgt

Ik heb allesinds de mainstream media niet gevolgd. En verder was het kiezen tss de pest en de cholera volgens mij :) Maar toch leuk dat ze op haar bek gaat :)
 
ligt er maar net aan welke media je volgt
True. Maar hij spreekt over mainstream en die waren zover ik gezien heb pro Hillary. Zeker in Nederland, allemachtig wat een voorkeur. De ene na de andere kwijlbal glibberde van de stoel om de liefde te verklaren aan Hillary.
 
True. Maar hij spreekt over mainstream en die waren zover ik gezien heb pro Hillary. Zeker in Nederland, allemachtig wat een voorkeur. De ene na de andere kwijlbal glibberde van de stoel im de liefde te verklaren aan Hillary.

In Belgie ook. Ze hadden het precies over moeder Theresa en ghandi :)
 
Nou aangezien wat lloydatoni al aanhaalde, de republikeinen nu op 3 fronten de baas.

Dus ja, met Hillary was het beter want nu zal verandering naar republikeinse zin wel wat makkelijker gaan

stop aub met die stomme kritiek te uiten die de media je oplegt , Trump is vrede !
 
gij jij fietsen, als jij niet ziet dat de mainstream media pro Hillary was.

En in de media in Belgie niks dan goed over Hillary. Zeker in de praatprogrammas.

Ik heb allesinds de mainstream media niet gevolgd. En verder was het kiezen tss de pest en de cholera volgens mij :) Maar toch leuk dat ze op haar bek gaat :)

iJoG4Ks.jpg
 

Ik heb hun niet gevolgd in de zin van hun ideologie die ze ons wilden opdringen. Ik heb het wel gezien op de tv. Nu beter te begrijpen?

En na 5 minuten van ophemelen van Hillary had ik het ook wel gehad.
 
Hoe dan ook prima dat Trump president is hoor,

mooi koopmomentje op de beurs:D
 
Back
Naar boven