jeanpiston
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 497
Heb jij 10 minuten zuurstof tekort gehad bij je geboorte?
nee,wel paar minuten nu na het lezen van jouw idiote opmerking en zin om jouw op je domme b**kes te meppen
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Godvernee,wel paar minuten nu na het lezen van jouw idiote opmerking en zin om jouw op je domme b**kes te meppen
je bent een pedofiel.Het is waar want ik zeg het. we gaan amerika groot maken, ik, de trump, regel dat. Ik ben baas, ik weet wat jullie willen.Hillary 30 minuten.
Wat maakt Hillary dan toch o zo goed volgens u? Benghazi? Liegen over beschoten worden op een vliegveld ergens in de Balkan? En als ze er over aangesproken wordt....Ik weet het niet meer zo goed.....En nog een hele resem andere en zwaardere feiten.
je bent een pedofiel.Het is waar want ik zeg het. we gaan amerika groot maken, ik, de trump, regel dat. Ik ben baas, ik weet wat jullie willen.
nee,wel paar minuten nu na het lezen van jouw idiote opmerking en zin om jouw op je domme b**kes te meppen
Op dit forum wordt op niemand z'n b**kes gemept of anders kom je maar eerst eens even langs mij, dan zal ik je eens een nieuwe opvoeding geven.

Op dit forum wordt op niemand z'n b**kes gemept of anders kom je maar eerst eens even langs mij, dan zal ik je eens een nieuwe opvoeding geven.
Iemand pedofiel noemen is anders ook niet ok maar bon![]()

for real ?
dus dat ventje mag me zomaar beledigen of wat bedoel je?
Dat zeg ik toch niet ? Maar hij loopt je niet te bedreigen, dat is het verschil.
lekker getriggeredIk zeg nergens dat Trump goed is,maar ik snap al die Hillary lovers niet.
wel een beetje attent blijven aub,tis niet omdat je die kerel goed kent,dat je zijn gedrag niet aanspreekt en mijne wel

zo heel moeilijk is dat toch niet te snappen. Je vind Trump niet goed en er is maar 1 andere optie dus moet je die wel kiezen.
ben geen Amerikaan
En de andere optie vind ik nu ook niet beter.Ik moet niet kiezenben geen Amerikaan
En de andere optie vind ik nu ook niet beter.