AndroidHealthClinic

Vergeven maakt het lichaam gezond

Revenge is like the sweetest joy next to getting p*ssy.
Don't get mad get even.
etc.

Therapie schijnt het antwoord te zijn. Ook al geloof ik er niet in, geef ik het binnenkort toch een kans (staat mooi voor op papier:p). Zelf ben ik meer een persoon die in het leger moet. Drugsgebruik, muziek, coïtus, hele dagen lezen & schrijven, films kijken, sporten, etc. Dat is allemaal leuk voor even, en ik krijg er helaas niet het gewenste effect mee, en doe hierdoor dingen die destructief zijn:)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Het leven is k*t.

Therapie schijnt het antwoord te zijn. Ook al geloof ik er niet in, geef ik het binnenkort toch een kans (staat mooi voor op papier:p). Zelf ben ik meer een persoon die in het leger moet. Drugsgebruik, muziek, coïtus, hele dagen lezen & schrijven, films kijken, sporten, etc. Dat is allemaal leuk voor even, en ik krijg er helaas niet het gewenste effect mee, en doe hierdoor dingen die destructief zijn:)

Het leven is k*t.

Misschien moet je eens iets zoeken om je tijd nuttig te spenderen... Werken ofzo.

Misschien moet je eens iets zoeken om je tijd nuttig te spenderen... Werken ofzo.
Dat ga ik ook doen. Heb vandaag mijn eerste gesprek gehad met een jobcoach. Moest eerst een lang traject volgen. Daar ben ik nu klaar mee. Maar man, wat is het moeilijk om van afhankelijk naar onafhankelijk te gaan :roflol:

Bullshit, je word hoe dan ook gepakt. Van jou weet ik ook dat jij nog met een persoon moet ''afrekenen'' Calyptus, haal het niet in je hoofd, tenzij je de ''time'' kan doen. Ik snap jouw gedachtegang hierin ook niet, hem vergeven is toch veel makkelijker/efficiënter?

eep umpta d-web

Trouwens is het niet alleen een hem, maar ook een haar.

Laatst bewerkt:

Het leven is k*t.

:kiss:

---------- Post toegevoegd 21 August 2013 om 20:18 ----------

kan allemaal aardig nuttig zijn als je ook weer uit die sleur kunt komen op den duur. Werken kan ie wel, nu nog doen :P

---------- Post toegevoegd 21 August 2013 om 20:19 ----------

Dat ga ik ook doen. Heb vandaag mijn eerste gesprek gehad met een jobcoach. Moest eerst een lang traject volgen. Daar ben ik nu klaar mee. Maar man, wat is het moeilijk om van afhankelijk naar onafhankelijk te gaan :roflol:

:thumb:

hoe heet die saus die in de chicken sensation zit? die is zo lekker..

En hoe moet je iemand vergeven dan. een zinnetje uitspreken is niet genoeg, je moet het ook willen.

Terug
Naar boven