XXL Nutrition

verkoop wow acc

Zit er ook coïtus op?

2 bossen ajuin en een kameel.

Ik bied 10 playboys + de dvd van backdoor sl*ts 3 !

stoppen met het spel en niet meer terugkijken is de eerste stap :)

Het populaire computerspel World of Warcraft (WoW) is ‘meer verslavend dan cocaïne.’ Dat zeggen Zweedse experts in de Engelse krant The Sun. Eerder deze maand viel een 15-jarige Zweedse tiener met stuiptrekkingen op de grond, nadat hij 24 uur achtereen de game had gespeeld.

In een rapport dat de Zweedse therapeuten schreven over de gevolgen van de verslavende spellen wordt de onlinegame WoW omschreven als ‘het meest gevaarlijke computerspel op de markt.’ Volgens auteur Sven Rollenhagen is ‘World of Warcraft de cocaïne van de computerwereld. Sommige mensen kunnen zich er niet vanaf houden en spelen totdat ze neervallen.’

Het spel van Blizzard Entertainment heeft wereldwijd 11 miljoen spelers. De gamers zitten in een online-wereld waar zij rondlopen als een magiër of een jager. De speler moet wapens en andere items verzamelen om het spelkarakter sterker te maken. De regel hierbij is: des te meer tijd je in deze game steekt, des te meer kans je hebt om betere wapens te vinden.

De Engelse psychiater Richard Graham zegt in The Sun: ‘Sommige van mijn cliënten spelen dit soort spellen 14 tot 16 uur achter elkaar op één dag en letten daarbij niet op hun lichamelijke behoeften.’ Deze groep zit volgens Graham echt in de gevarenzone.

bron: Dag

Zelf ben ik er in 1x mee gestopt :)
I can beat cocaïne!

vind het maar bullshit, met elk spel heb je van die no-lifers en toevallig omdat bij WoW een hoop mensen het spelen heb je dus een hoger percentage no-lifers.

Maarja, blijft een k*t spel :D

World of Warcraft WoW Acc Magier T10,5 en 5,9k GS TOP!
Wil hier graag mijn account verkopen omdat mijn huidige job mijn meeste vrije tijd wegneemt :(
Hij bevat in het totaal 277 delen.
Critic chance 40%
Magic damage: 3300
Tempo: hangt vn equiment af: 500-1000
Raakwaarde :420
5900 GEARSCORE!!!
PVP equipment: epic

prijs 20 a 30 € of meer :p

niet eens spec en goldcount opgeven
pvp rating?
geen link naar armory?

maw je bent een amateur die een k*taccount probeert te verkopen

Nice man.

Ben zelf begonnen na een jaar gekapt te zijn, gewoon uurtje per dag spelen wel lachen..

Als je hem niet verkocht krijgt wil ik hem wel van je overnemen, zal in goede handen zijn :D

voor een echt goeie wow account kan je veel geld krijgen onder de nerds!
niet op dbb.com vrees ik.. probeer eens een wow forum ofzo?

Is dit een serieuze topic :roflol:
Wat een ****ing nerd ben je dan

Ik zie ook niet de lol in om het spel te kopen en dan een karakter te kopen die eigenlijk alles wel zon beetje heeft gedaan? toch veel leuker om zelf iets op te bouwen.

WoW casual spelen is als natte verf zien drogen. Niks aan dus, in mijn ogen althans. Dit geldt voor elke mmo. Dus daarom begin ik er niet meer aan. Teveel tijd gekost is het verleden. Dat is het nadeel als je een perfectionist bent, met de drive om de beste te willen zijn. Maar daar groei je overheen, als je verstand hebt tenminste. Prioriteiten stellen, en daar past online gamen niet meer in...helaas pindakaas.

Worden mijn BP stats ermee beter?

Een imba pro mage te koop ! , OMGWTF?!

Nee bedankt, heb het op men 16 anderhalfjaar gespeeld, genoeg tijd weggesmeten.
Verstandig dat je stopt , koop met het geld een pot whey.
En ga bulken zal je nodig hebben na zo'n wow verslaving.

Terug
Naar boven