Fitness Seller

verkoop wow acc

Wat loop jij hier nou hier met de wow-deur in huis te vallen? Niet helemaal het idee van dit forum maat. Doe dat niet.

Heb zelf trouwens ook nog 3 80s full epic en shit liggen, sowieso meer gold bieden maarrrrr :cool:

Sommige zien gamers als no-lifers, andere mensen zien BB als no-lifers, enzovoort, iedereen dat waar die voor kiest ;) . Ik sport 5 keer in de week, ik game, ga ieder weekend op stap, werk en studeer, ik mis alleen de jackpot van een paar miljoen :D .

Sommige zien gamers als no-lifers, andere mensen zien BB als no-lifers, enzovoort, iedereen dat waar die voor kiest ;) . Ik sport 5 keer in de week, ik game, ga ieder weekend op stap, werk en studeer, ik mis alleen de jackpot van een paar miljoen :D .
Hahaha, NO-LIFER!!!!!

Hoezo stop je?

Ik vind WOW en andere mmorpg's echt nutteloos. Ik heb zelfs FF11 en guildwars gespeeld. Maar op een gegeven moment is het niet leuk en ga je alleen nog maar farmen of levelen. Dan houdt het voor mij op.

Real life is so much better. :o Ik hou het nu liever op offline games lol.

aah fout WOW'ers zijn no-lifers

Gamen is niet no-life, WoW'en wel.

Wat ik vooral triest vind aan WoW is het sociale aspect.

Ik ga gewoon online, speel een uurtje of meer en dan log ik weer. Dat zo paar keer per week. Er zijn echter ook mensen die ****ing vriendschappen opbouwen, I mean wtf.. Heb keer in zo'n groepje gezeten en die gasten zaten non stop met elkaar op ventrilo/teamspeak elke dag uren met elkaar te praten :roflol:

Terug
Naar boven