MuscleMeat

Verkrachte journalist hekelt Wilders

Ja maar voor zo'n links hippie wijffie is het natuurlijk niet mogelijk zich nu al te ongenuanceerd uit te laten over die woestijnratten, dat zou niet echt consistent zijn met die treehugging praat die ze waarschijnlijk de afgelopen 20 jaar uit kraamt. Van binnen zou ze ook het liefst dat hele grottenfestijn daar nuken, maar dat kan ze niet openlijk zeggen.

Hahaha, omdat het tegen Wilders is geeft het merendeel dat wijf gelijk. Kanten kiezen heeft in deze geen enkele toegevoegde waarde. Iemand al eens een interview met de dame in kwestie gezien? Wat een schertsvertoning.

Geen Wilders fan, maar ik vond zijn optreden wel amusant gisteren.

Halsema die ''spaansbenauwd'' aan de interruptiemicrofoon stond.

......: ik hoop dat u zich diep schaamt.
Wilders: Nog, geen, millimeter!

Geen Wilders fan, maar ik vond zijn optreden wel amusant gisteren.

Halsema die ''spaansbenauwd'' aan de interruptiemicrofoon stond.

......: ik hoop dat u zich diep schaamt.
Wilders: Nog, geen, millimeter!

"Amusant" is het goede woord. Niet echt een eigenschap van toegevoegde waarde bij het regeren van een land... Wat een boos puberaal ventje is die Wilders toch ook.

In haar boek In handen van de taliban vertelt ze over die gesprekken en over het leven van de taliban. ,,Dat ik aandacht besteed aan de andere kant, aan de beweegredenen van de taliban, wil niet zeggen dat ik lijd aan het Stockholm-syndroom zoals Wilders suggereert. Dat ik genuanceerd denk over de mensen daar, betekent niet dat ik hun daden niet veroordeel. Helaas is de wereld niet zo zwart-wit als Geert Wilders doet voorkomen.''

De Rijke vindt dat er een karikatuur van haar wordt gemaakt. ,,Ik ben niet tolerant voor verkrachters en ontvoerders. Natuurlijk niet. Hoe zou dat kunnen, na wat mij is overkomen?''

http://www.ad.nl/binnenland/3252148/Verkrachte_journaliste_boos_op_Wilders.html

Maar Wilders weet het natuurlijk weer beter. Dat linkse k*twijf ook!!

Vanavond bij Knevel en van der Brink.

Wat voor wijf dat ook mag zijn, zo praat je gewoon niet over iemand die verkracht is.
Daarbij, wat een metafoor ook: Iemand die verkracht is door een terrorist en daar geen haat gevoelens aan over houd vergelijken met de ingedutheid van Nederland. Opportunistische zwabber is die Wilders.

ze is dus wel boos op Wilders maar niet op een baardaap die haar meerdere malen verkracht? :roflol:

wat een dom wijf zeg.

wat Wilders hiermee wilt zeggen dat de criminele straatterroristen alles vernken (verkrachten) en dat de linkse hippies het accepteren en ze een aai over de bol geven (niet boos worden).

''Ik ben wel degelijk heel kwaad op de daders. Ik ben razend op mijn ontvoerders en verkrachters.''

Ben je nou echt gewoon ****ing stom of doe je maar alsof?

Wilders is een r*tard.

''Ik ben wel degelijk heel kwaad op de daders. Ik ben razend op mijn ontvoerders en verkrachters.''

Ben je nou echt gewoon ****ing stom of doe je maar alsof?

haha linkse k*tkop, ze zei eerder dat ze niet boos was.

snap je zeker niet? Wilders heeft het over wat ze eerder zei, niet wat ze nu loopt te blaten, dat is een reactie op Wilders waarin ze gewoon wilt laten blijken dat ze anti-Wilders is.

Ja ze was echt aan het wachten op een uitspraak van die idioot van een Wilders om haar haat te laten blijken.

haha linkse k*tkop, ze zei eerder dat ze niet boos was.

snap je zeker niet? Wilders heeft het over wat ze eerder zei, niet wat ze nu loopt te blaten, dat is een reactie op Wilders waarin ze gewoon wilt laten blijken dat ze anti-Wilders is.

Gelijk heb je, ze dacht dit is echt het perfecte moment om te laten blijken dat ik anti-wilders ben.

Doe normaal man.:o

Ja ze was echt aan het wachten op een uitspraak van die idioot van een Wilders om haar haat te laten blijken.

True.
Volgens mij heeft ze zich gewoon laten verkrachten. Want ze wist dat Wilders daarop zou reageren. Zodat ze zich eindelijk negatief kon uitlaten over Wilders.

Linkse k*thoer dat het is.

Wat voor wijf dat ook mag zijn, zo praat je gewoon niet over iemand die verkracht is.
"Iemand die verkracht is" pfff...

Ze maakte iig een erg gare indruk. Ze leek er ook gewoon een beetje mee te koop te lopen om haar boek te promoten. Ze hoeft die verkrachting ook niet uit te spelen. Zij is degene die er een sensatie van maakt, laten we dat niet vergeten.

Het kan me gestolen worden wat Wilders daar nu wel of niet over te zeggen heeft, al lijkt het me verstandiger om haar gewoon te negeren. Hiermee kan hij niks winnen.

Halsema: Dat onderzoek over die bbq's was overigens een groen links onderzoek.

Wilders: Dat maakt het iets minder betrouwbaar inderdaad.

"Iemand die verkracht is" pfff...

Ze maakte iig een erg gare indruk. Ze leek er ook gewoon een beetje mee te koop te lopen om haar boek te promoten. Ze hoeft die verkrachting ook niet uit te spelen. Zij is degene die er een sensatie van maakt, laten we dat niet vergeten.

Het kan me gestolen worden wat Wilders daar nu wel of niet over te zeggen heeft, al lijkt het me verstandiger om haar gewoon te negeren. Hiermee kan hij niks winnen.

So what? Ze is toch verkracht? als ze daar een boek overschrijft dan koop en lees je dat of niet. Als zij daar zo mee om wil gaan dan is dat haar goed recht. Het is haar verhaal en Wilders moet gewoon z'n bek houden als het over andermans verhaal gaat, die lulhannes weet helemaal niet waar hij over praat.

So what? Ze is toch verkracht? als ze daar een boek overschrijft dan koop en lees je dat of niet. Als zij daar zo mee om wil gaan dan is dat haar goed recht. Het is haar verhaal en Wilders moet gewoon z'n bek houden als het over andermans verhaal gaat, die lulhannes weet helemaal niet waar hij over praat.
Onzin. Zij brengt het buiten de privé sfeer. Dan kan ze verwachten dat mensen er hun eigen beeld over gaan vormen en dat ook tot gespreksonderwerp kunnen maken. Dat ze er zelf aanstoot aan neemt is niet de fout van diegene die zijn mening ventileert, omdat ze de commotie errond zelf in gang gezet heeft. Je krijgt, voor zover ik weet, nog geen privileges als je verkracht wordt. Freedom of speach brah.

Onzin. Zij brengt het buiten de privé sfeer. Dan kan je verwachten dat mensen er hun eigen beeld over gaan vormen en dat ook tot gespreksonderwerp kunnen maken. Dat dat je er zelf aanstoot aan neemt is niet de fout van diegene die zijn mening ventileert, omdat je de commotie errond zelf in gang gezet hebt. Je krijgt, voor zover ik weet, nog geen privileges als je verkracht wordt. Freedom of speach brah.

Hij mag zijn mening best ventileren. Maar de vergelijking met de gehele Nederlanden slaat natuurlijk nergens op.

Plus dat het gewoon een retarded mening is.

Hij mag zijn mening best ventileren. Maar de vergelijking met de gehele Nederlanden slaat natuurlijk nergens op.

Plus dat het gewoon een retarded mening is.

Kan best. Het ging erover dat hij respect moest betonen omdat de vrouw verkracht geweest is. Ik zeg: bullshit.

Over Wilders zelf voel ik niet de behoefte om me uit te laten.

Terug
Naar boven