MuscleMeat

Verkrachte journalist hekelt Wilders

@ Guardian :rocknana: Ik wist dat je nog zou reageren...:):D thnx...heb zojuist € 10 verdient met jouw reactie. Dus dit weekeind proost ik op je!

:cool:

is deze discussie nog steeds aan de gang -_-'

Wat een randdebiel die Wilders. Hoop dat Nederland er snel achter komt dat Wilders alles aangrijpt om te misbruiken voor politiek gewin.

Dit geeft weer precies aan hoe hij werkt.

Wat een randdebiel die Wilders. Hoop dat Nederland er snel achter komt dat Wilders alles aangrijpt om te misbruiken voor politiek gewin.

Dit geeft weer precies aan hoe hij werkt.

nee inderdaad, de rest van al die andere politieke mannetjes denkt absoluut niet aan eigen politiek gewin, stel je voor hey!

nee, dat heet hypocriet. je meet met 2 maten kerel.

de manier van wilders is wellicht niet de juiste manier om een standpunt duidelijk te maken om t zacht te zeggen maar ga aub geen dingen verkondigen over politiek gewin want daar doen ze t allemaal voor.

nee, dat heet hypocriet. je meet met 2 maten kerel.

de manier van wilders is wellicht niet de juiste manier om een standpunt duidelijk te maken om t zacht te zeggen maar ga aub geen dingen verkondigen over politiek gewin want daar doen ze t allemaal voor.
Spreek jezelf nou niet tegen, je geeft zojuist aan bij bbb dat er enige nuance aanwezig is. Dus appels met peren. ;)

Maar van mij mag je blijven lullen om je gelijk te halen. :lol:

Geen slimme zet van Wilders, labiele zet van journalist.

Journalist wist de gevaren en brandde als gevolg van die wetenschap alsnog haar handen. Erg vervelend en traumatisch, maar eigenschuld dikke bult, nu zul je op de blaren (SOA) moeten zitten. Je weet dat je je gaat bevinden in een omgeving waar mannen domineren en geen waarde hechten aan de mening van vrouwen. Dat is eenmaal de Taliban.

-1 voor de journalist.
-0.5 voor Wilders (half puntje maar omdat wilders alsnog heeft geprobeerd er een slaatje uit te slaan, half puntje voor de poging tot slaatje, half puntje eraf voor de fail.)

Laatst bewerkt:
Inderdaad, Famke Halsema's filmpjes op de site van GroenLinks bij de vorige landelijke verkiezingen over haar eerste keer blowen zetten zoden aan de dijk ja.

Wat heeft dat nou weer ergens mee te maken?

Over appels met peren vergelijken. Of zie je het verschil niet tussen het filmpje van Femke Halsema en Wilders die de tragedie van mensen kent en daar politiek mee wil winnen, zonder ook maar enige informatie over die persoon te hebben?

Spreek jezelf nou niet tegen, je geeft zojuist aan bij bbb dat er enige nuance aanwezig is. Dus appels met peren. ;)

Maar van mij mag je blijven lullen om je gelijk te halen. :lol:

lees het nog eens aandachtig overnieuw, ik begrijp heel goed waar jij naar toe wilt maar ik ben bang dat je gemist hebt wat mijn punt is. verder vind ik t best als jij gelijk wilt hoor, in politieke discussies heeft gelijk halen namelijk nooit zin hier.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven