Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik wed voor 60 karmapunten dat jij het laatste woord wilt/zal hebben@ GuardianIk wist dat je nog zou reageren...
thnx...heb zojuist € 10 verdient met jouw reactie. Dus dit weekeind proost ik op je!
![]()

Ik wed voor 60 karmapunten dat jij het laatste woord wilt/zal hebben![]()
Ik wed voor 60 karmapunten dat jij het laatste woord wilt/zal hebben![]()

ik heb het boek niet gelezen, kan er dus geen oordeel over vellen.

Wat een randdebiel die Wilders. Hoop dat Nederland er snel achter komt dat Wilders alles aangrijpt om te misbruiken voor politiek gewin.
Dit geeft weer precies aan hoe hij werkt.
Wat een randdebiel die Wilders. Hoop dat Nederland er snel achter komt dat Wilders alles aangrijpt om te misbruiken voor politiek gewin.
Dit geeft weer precies aan hoe hij werkt.
nee inderdaad, de rest van al die andere politieke mannetjes denkt absoluut niet aan eigen politiek gewin, stel je voor hey!
Appels met peren.nee inderdaad, de rest van al die andere politieke mannetjes denkt absoluut niet aan eigen politiek gewin, stel je voor hey!
Idd
Spreek jezelf nou niet tegen, je geeft zojuist aan bij bbb dat er enige nuance aanwezig is. Dus appels met peren.nee, dat heet hypocriet. je meet met 2 maten kerel.
de manier van wilders is wellicht niet de juiste manier om een standpunt duidelijk te maken om t zacht te zeggen maar ga aub geen dingen verkondigen over politiek gewin want daar doen ze t allemaal voor.

Inderdaad, Famke Halsema's filmpjes op de site van GroenLinks bij de vorige landelijke verkiezingen over haar eerste keer blowen zetten zoden aan de dijk ja.
Spreek jezelf nou niet tegen, je geeft zojuist aan bij bbb dat er enige nuance aanwezig is. Dus appels met peren.
Maar van mij mag je blijven lullen om je gelijk te halen.![]()