- Waardering
- 410
Wilders heeft naar alle waarschijnlijkheid het boek nieteens gelezen, dus had hij er gewoon zijn mond over meoten houden.En wat dan nog als het eventueel waar zou zijn, wat ik maar halvelings kan geloven. Waarom mag iemand zijn mening daarover niet geven? Ik bedoel maar, ze schrijft er een ****ing boek over dat iedereen die ervoor wil dokken zomaar kan lezen.
En iedereen mag er natuurlijk zijn mening over geven. Maar Geert loopt die vrouw te beledigen, om zijn eigen standpunten door te duwen. De vergelijking die hij trok slaat als een lul op een drumstel.
Zoals ik al zei mag er best een mening over gegeven worden, maar Wilders slaat gewoon de plank totaal mis.
Vanaf het moment dat iemand het niet helemaal eens is met haar vreemde documentatie en gedrag, gaat ze eens effe uit haar sloffen schieten... omdat haar gevoelens alleen van haar zijn zeker. **** dat b*ch, je gooit het zomaar op de straat voor iedereen die ervoor wil betalen. Ik ben voor een open debat over dat boek, waarbij ook de integriteit van de dame in kwestie in vraag gesteld mag worden.
Je mag het best niet met haar eens zijn. Maar ze viel er vooral over dat er onwaarheden werden verkondigd. En dat om een schamel partijprogrammaatje te promoten.
Ik zie niet in waarom er een debat over dat boek gevoerd moet worden. Wat heeft dat nou weer voor belang.