AndroidHealthClinic

Verlies je gains na je steroid cycle?

Het is erg afhankelijk van je cycle.

Als je bv een 12 weken Test+Bold cycle doet, met 4000kcal per dag dirty eten, het is je 1e cycle, je gaat van 80 naar 90 kg (dus 10 kg gains), is het waarschijnlijk dat je 4kg kwijt raakt. Maar vaak is dat WATER dat je getrokken hebt.

Doe je een korte 6-7 weken cycle met test/mast/tren, eet je clean, en gain je maar 3-4 kg, dan ga je dat vermoedelijk ook zo houden.

En eet je tijdens de kuur gewoon shit en injecteerd random nonsense, en heb je je nakuur niet op oorde, ga je hard crashen.

Wtf is dit voor onzin

ja. gemiddeld is het lengte (als je onder de 200cm bent) in cm + 10 bij 10% lichaamsvet = natty limit. Dus bij 180cm kan je max 90kg worden met 10% lichaamsvetpercentage. En daar kan je iets naar boven of naar beneden afwijken, ik gok een beetje op 88-92 (dus korreltje zout, natte vinger werk), en hoe verder de afwijking hoe kleiner de kans dat dat bij jou van toepassing is natuurlijk. En het blijft een schatting natuurlijk.

FFMI berekenen geeft ongeveer hetzelfde resultaat geloof ik. Dan wordt meestal 25 gegeven als gemiddelde maximum limiet, en 26 maximum voor de genetische elite.

Wat een bullshit. Ik ben 193 cm en weeg 113@ 7.5 %

Whaha ook al is TS nog zom dom ik geef wel antwoord.

Ik heb zelf geen last van gain verlies... maar ik pak dan ook alleen wat dianabol en niet zo veel. Een maat van me zit er ook aan en die heeft ook nergens last van.
Van nolvadex daarna worden we allebei ziek dus zijn gestopt met nakuren.
Ik geloof er niet in dat je veel verliest als je een zeer licht kuurtje pakt.

Laatst bewerkt:
je pakt dianabol
maar verliest niks na je kuur
seems legit

Goede vraag, wanneer is je natuurlijke limiet bereikt?

Zou er bijvoorbeeld een bepaalde formule zijn om deze grens te berekenen en in te schatten?
Er bestaan wat formules voor, maar in de praktijk is het handiger om gewoon van het punt uit te gaan vanaf waar je naturel niet meer groeit. Of dit nu komt doordat je voeding of training niet optimaal is doet er niet toe, want dit is nu eenmaal wat je zelf weet te bereiken en niet verder. Als je dingen dan dus 'hetzelfde' blijft doen zul je na een kuur altijd terugvallen naar -ongeveer- dit punt. Daar komt het in de praktijk op neer.

Enige wat je verliest na DBOL is water, stelt weinig voor DBOL only... leuke gains maar niets bijzonders (tenzij je idioot lang on gaat) en veel vocht er bij wat er af gaat.
Ik vind DBOL only prima beginners kuurtje...

Als je op DBOL geen pure mass pakt en vasthoudt ben je een loser en kan je beter nokken met trainen en een andere hobby gaan zoeken.
Vrij simpel dus ....

Laatst bewerkt:
Enige wat je verliest na DBOL is water, stelt weinig voor DBOL only... leuke gains maar niets bijzonders (tenzij je idioot lang on gaat) en veel vocht er bij wat er af gaat.

Als je op DBOL geen pure mass pakt en vasthoudt ben je een loser en kan je beter nokken met trainen en een andere hobby gaan zoeken.
Vrij simpel dus ....

Wat een onzin.

Vrij simpel dus ....
hahahaha

Terug
Naar boven