Fitness Seller

Verlies je gains na je steroid cycle?

Mwah noemt het ook geen kuren meer. Zelf zal ik het zo gaan doen. Zie veels te veel mensen jojo spelen. Spieren kwijt slecht humeur enz.. als je dat kan opvangen met 1ml pw zal ik het zo doen.

dat jojo'en heb je zelf in de hand vind ik. spieren kwijt (in hoeverre?) -> kritischer naar voeding en of training kijken dus. je kan best wat kg's (VOCHT) verliezen maar wanneer je echt spiermassa gaat vetliezen zit er gewoon iets niet goed. humeur ja.. je speelt met hormonen.

cruisen schijnt idd chill te zijn :D

• Topic Starter Topic Starter
Op dbb wordt altijd 500 mg test e aangeraden als eerste kuur, ben jij het hier niet mee eens?

Hoe at en trainde je dan?

En hoe zat het met je nakuur/PCT en bloedwaarden test e.d.?

Nakuur nolva 40 40 20 20. Bloedwaarden na de kuur bedoel je? geen idee
Hoe kan ik dat laten checken?
Heb nogsteeds harde tepels met opkomende gyno, dacht misschien is mijn pct
Niet succesvol gegaan.
Dus heb ik letrozole gekocht en begin er binnenkort mee om dat beetje
Opkomende gyno weg te halen.

Niet succesvol gegaan.

als je zo'n goede voorbereiding als jou hebt genoten krijg je dus shizzle als wat jou overkomt (is)

dat jojo'en heb je zelf in de hand vind ik. spieren kwijt (in hoeverre?) -> kritischer naar voeding en of training kijken dus. je kan best wat kg's (VOCHT) verliezen maar wanneer je echt spiermassa gaat vetliezen zit er gewoon iets niet goed. humeur ja.. je speelt met hormonen.

cruisen schijnt idd chill te zijn :D
Niet zo chill voor je ballen :( Als je die nog wil houden zal je wel ff moeten spoelen met hcg.

• Topic Starter Topic Starter
hoe de neuk krijg je dat voor elkaar.

Na mijn kuur ging ik op nolva 40 40 20 20.
Heb nogsteeds harde tepels na 2 maanden na mijn kuur en opkomende gyno.
Beetje rot gevoel van binnen ook. Zou het kunnen datmijn test niet terug is ofzo?
Heb letrozole binnenkort om mijn beetje gyno weg te halen.

als je nog off gaat wel ja, denk dat hij bedoelde voor altijd on te blijven
Ohh oke. Dat is ook wel gevaarlijk want als je dan opeens geen test meer kan krijgen kom je in een hele erge depressie. Plus het is moeilijk om op vakantie en dergelijke te gaan. Niks voor mij in ieder geval.

Hoe strikt moet je hier mee omgaan eigenlijk? Als je cruist zoals men het dus noemt en je gaat 3 weken op vakantie en wilt niet je testo meenemen kan je niet niet gewoon weer de draad oppakken na de vakantie? Dus dat je weer begint te cruisen.

Als je altijd on cycle bent hoef je dan geen hcg te nemen?

Hoe strikt moet je hier mee omgaan eigenlijk? Als je cruist zoals men het dus noemt en je gaat 3 weken op vakantie en wilt niet je testo meenemen kan je niet niet gewoon weer de draad oppakken na de vakantie? Dus dat je weer begint te cruisen.

ben daar ook wel benieuwd na, heb hier regelmatig gelezen dat men dan frontload als het ware.

nee hcg is voor herstel dus als je voor altijd on gaat niks mee te maken

Als je cruist moet je naar Turkije op vakantie gaan en daar een apotheek binnenstappen om voor die weken AAS te kopen.

---------- Toegevoegd om 18:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:28 ----------

Niet succesvol gegaan.

Ik heb verder geen antwoorden, alleen vragen. Ik ben, misschien klinkt het wat lullig, maar nieuwsgierig hoe erg je moet opfokken om dat voor elkaar te krijgen -- weten hoe het niet moet. In dat kader ben ik ook wel benieuwd naar je dieet. Als je dat zou willen delen, vriendelijke bedankt.

je hebt gewoon test nebido kun je zetten voor je vertrek dus

Ik heb wel eens gasten in de gym gezien die hun eerste 3 trainingsjaren in 3 maanden gehaald hebben. Toen dacht ik: eigenlijk is dat zo gek nog niet.

Hypothetisch: je begint op 0 maar bent wel gemotiveerd. Je hebt goede voeding en training. Je gaat even 2 maanden strikt trainen tot je de vorm op alle oefeningen hebt. Je uitvoering is goed alleen de gewichten zijn gay. Je knalt er vervolgens een goede 12 weekse kuur in en gaat direct naar je 90-100% natty max. Als je dan daarna met verstand goed door zet kan je volgens mij in een half jaar zijn waar je anders na 3 jaar bent, en daarbij bijna alles goed vast houden.

Toch wel. Het houdt je ballen een beetje op grootte.

Ballen hoeven helemaal niet te krimpen. Ik ben al 6 maanden On en ze zijn niks gekrompen. Ik ben zeker niet de enige.

Hcg is ook niet om je ballen niet te laten krimpen maar voor de werking van je Leydig cellen op gang te houden.

Terug
Naar boven