XXL Nutrition

vermoeid (moe-lui )

buldogske

Cool Novice
Waardering
0
Massa
84kg
ben sinds een twee weken bezig met stack - test e 1000 mg/w
hgh - 5 ui/d
proviron 1tabl/d
nu ben ik sinds twee dagen ineens overdag zo moe en redelijk lui ?
als ik me neerleg slaap ik ook heel even ! is dit al te wijten aan kuurtje ?
weet wel dat ge na 5 a 6 weken dat eens kunt voor hebben maar nu al ..?
ben ook slechter gezind :mad: of is dit mss gewoon een beetje ziekskes ?
s'nachts slaap ik als een baby (zalig) :D
gaat dit over ? hoop ik toch ....

no pain - no gain

Test luiheid, heel normaal hoor.

Kan ook van de HGH komen maar aangezien je nog maar 2weken bezig bent met hgh kan je dit uitsluiten...

Pff ik wordt ook echt een luie hond van Test...kan ik 7-8 uur geslapen hebben, rond de middag ben ik weer zo lui dat ik zker nog wel ff 2 uurtjes kan slapen :D

geen evrvaring met test en nu al gelijk 1000mg per .moest je ze eens horen hier toen ik dat deed .lekker he hahahaha

jep test luiheid :D bekend fenomeen,
van de hgh heb ik geen ervaring mee

Ik word moooeee als ik er aan denk.
Gaat over na een paar weken.
Je hebt veel geluk dat je goed slaapt ,geniet ervan komt zeker je kuur ten goede.
Lucky Bastard...hehehe!

Ik ben half dood overdags van test,sleep me soms werkelijk naar de sportschool,maar als ik eenmaal begin met trainen knal ik lekker door.Is er geen mogelijkheid om die test moeheid te voorkomen?

Probeer om de dag een ampulletje b12 te zetten. Leek bij mij wel iets te helpen!

• Topic Starter Topic Starter
ampul b12 meng ik met mijn hgh :D ja die moeheid moet ik er maar bij nemen dat zal wel over gaan zo te lezen .heb ook last van wat hoofdpijn maar dat zal aan het weer liggen denk,ik .
ben wel aan het front loaden daarmee 1000 mg per . maar denk dat ik dit ga aanhouden . veel te lekker :D en zo krijg je resultaat .

thx

energy-boosters met veel cafeine

Let op met al die boosters...ze boosten ook aardig je bloeddruk en die is al hoger in een kuur.

Terug
Naar boven