AndroidHealthClinic

Vermoeid tijdens kuur

Marques123

Novice
Waardering
0
Lengte
1m70
Massa
77kg
Vetpercentage
8%
Boys,

Ben nu ongeveer 2 weken bezig met mijn kuur en ik moet zeggen dat ik best wel vermoeid ben deze dagen. Veel behoefte aan uitslapen en weinig eetlust etc. gewoon down.

Heeft iemand dit al eerder ervaren?
Enige tips/adviezen?

Alvast bedankt!

gebruik je slaapmiddel in je kuur? Wees wat uitgebreider kerel

ja, heb dat al veel ervaren , bijna altijd :D

Kan je weinig tegen doen . Met wat ben je bezig ,test zeker ?
Je kan meer caffeine gaan nuttigen of guarana-pillen innemen of energy drankjes, meer kan je niet doen .

zeer raar. ik voel mij juist top met wat testosteron. of het nu gel is of injecties, ik voel er mij beter en energieker door. en het libido krijgt er ook een boost van.

• Topic Starter Topic Starter
@krieltje - Nee gebruik geen slaapmiddelen

Gebruik test-gel 2ml e/dag voor 10 weken + dianabol 30mg/pdag als kickstart voor 4 weken.

heb een vermoeden dat het door de D-boll komt, had het ook bij mijn eerste kuur met d-bol only.

energy drankjes helpen wel een beetje moet ik zeggen, miss is dat psychisch.

miss b12 erbij nemen?

nee,is niks psychisch, door meeste kuren wordt je gewoon lui. Dat ervaren de meeste gebruikers onder ons .

B12 kan je idd eens proberen, is zowiezo heel goed tijdens n kuur . En het kan je eetlust nog verbeteren , dus nog een extra pluspunt .

Kan niet voor anderen spreken, maar ik ben ook van tijd tot tijd doodmoe in mijn cycle! Denk ook gewoon dat het komt doordat je snel gewicht aankomt, dus je lichaam moet ineens veel harder werken om alles draaiende te houden + het feit dat je ON vaker tot het naadje traint en wss ook frequenter.

Gewoon wat bijslapen helpt bij mij wel :)

Heb je al veel vocht gewonnen? Dan komt het waarschijnlijk daardoor. Dat en een verhoogde bloeddruk.

wait, whut? ... waar heb je dit vandaan dan?

Is ook gewoon zo... zeker met test, zijn zat topics hier te vinden waar mensen het aanhalen. Typische mannelijkheid is waar ik zin in heb op test: trainen, eten en slapen. Perfect eigenlijk, dat jij het niet hebt zegt niets.

is toch iets met test- luiheid ofzo. al vaker over gelezen en ik heb er zelf ook last van.

Is ook gewoon zo... zeker met test, zijn zat topics hier te vinden waar mensen het aanhalen. Typische mannelijkheid is waar ik zin in heb op test: trainen, eten en slapen. Perfect eigenlijk, dat jij het niet hebt zegt niets.

Er mist wel een essentieel ding hier hoor :o

Ik heb er zelf echt totaal geen last van, en hoor mensen in mijn omgeving er ook vrij weinig over. zal wel persoonsgebonden zijn dan :)

Hoog in test = lethargie

eerste paar weken heb ik meestal ook nog wel redelijk veel energie maar na 6 weken ben ik eigenlijk hele dag door vermoeid.
went vanzelf:p

ik ervaar ongeveer hetzelfde.. zit wel gewoon aan de Var nu (week 3), maar voel mij ook down, misschien door het warme weer, geen flauw idee.. Eten lukt ook niet goed, vanavond toch op tijd slapen en hopen dat het morgen dan weer beter is...

Ik voel me tijdens mijn kuur niet meer moe dan anders.
Moet zeggen dat als ik niet kuur ook wel zin heb om eens een powernap te doen, dat is niet veranderd nu tijdens de kuur. Slaap altijd wel redelijk veel.

Het weinig eetlust hebben heb ik wel gehad, en dat is bij mij volgens mij nu wel weer helemaal over nu ik in week 4 zit van de kuur.
Heeft denk ik toch te maken met je lichaaam die nog aan het wennen is.

Terug
Naar boven