Fitness Seller

Vermoeidheid door tamoxifen

bodylojohn

Competitive Bodybuilder
Waardering
70
Lengte
1m79
Massa
85kg
Vetpercentage
17%
Hallo,

Ik heb net een kuurtje van 7 maanden Test E (1000mg) achter de rug gevolgd door 2 weekjes HCG (500iu eod).
Ik zit nu in de derde week van mijn tamoxifen nakuur (20mg ed) en ik moet zeggen dat ik last heb van een behoorlijke vermoeidheid.
Dus niet een beetje vermoeid. Nee echt f@cking vermoeid.

Wat ik heb gelezen kan dit door de tamoxifen komen.
Kan dit kloppen?

Ik moet nog 11 dagen maar trek het niet meer door die ellendige vermoeidheid.

Graag jullie ervaring en/of bevestiging dat de ernstige vermoeidheid door de tamoxifen komt.

Thank guys!!!

Ik denk persoonlijk dat het eerder gewoon komt omdat je gestopt met de kuur.

---------- Post toegevoegd Fri 14 Sep 2012 om 13:02 ----------

Vermoeidheids bijwerkingen zie ik niet staan bij verschillende bronnen bij gebruik van nolvadex. Hoog testosteron geeft echter energie en drive.

ik denk persoonlijk dat het eerder gewoon komt omdat je gestopt met de kuur.

---------- post toegevoegd fri 14 sep 2012 om 13:02 ----------

vermoeidheids bijwerkingen zie ik niet staan bij verschillende bronnen bij gebruik van nolvadex. Hoog testosteron geeft echter energie en drive.
+1

7 maanden 1000 mg elke week ?

je mag trouws wel ff wat langer nakuren 6a7weken

denk zelf dat het komt doordat je weinig test in je lichaam hebt.

Nakuur 1/3 van je kuur is de regel.
Bloed prikken na je nakuur.

• Topic Starter Topic Starter
7 maanden 1000 mg elke week ?

Ja.....

---------- Post toegevoegd Fri 14 Sep 2012 om 19:28 ----------

Bedankt voor de bezorgdheid over mijn nakuur iedereen!!

Maar hoe zit dat nou met doe afschuwelijke vermoeidheid? ? ?
Is dat nou puur het feit dat er bijna geen test in mn lichaam zit of de tamoxifen?

Prikken ga ik sowieso doen..

langer nakuren. en ja nolva kan voor extreme vermoeidheid zorgen... eerste weken na de kuur is de echt nog niet volledig uit je lichaam, dat kan nog wel even duren. plus dat nolva je test ook verhoogd.
ff doorzetten dus..

langer nakuren. en ja nolva kan voor extreme vermoeidheid zorgen... eerste weken na de kuur is de echt nog niet volledig uit je lichaam, dat kan nog wel even duren. plus dat nolva je test ook verhoogd.
ff doorzetten dus..

Thanks kale,

Ik ga sowieso aansluitend aan de nakuur aan de testoboosters (mentaal) en creatine voor een extra motivatie in de sportschool.

Bedankt voor je antwoord.

ipv testboosters zou ik zma en 5htp pakken voor het slapengaan. heb je veel meer aan dan testboosters die toch niet werken ;-) 5htp zorgt voor meer serotinine aanmaak, dat zal de depridip een beetje opvangen. de zma voor een betere nachtrust en testbooster.

ipv testboosters zou ik zma en 5htp pakken voor het slapengaan. heb je veel meer aan dan testboosters die toch niet werken ;-) 5htp zorgt voor meer serotinine aanmaak, dat zal de depridip een beetje opvangen. de zma voor een betere nachtrust en testbooster.

Bedankt voor deze zeer logische en goed onderbouwde reactie.
Dat ga ik proberen....thanks...

Begrijp het niet helemaal. Als bij de bijwerkingen van een middel niet staat dat het vermoeiheid veroorzaakt hoe kom je er dan bij?

Begrijp het niet helemaal. Als bij de bijwerkingen van een middel niet staat dat het vermoeiheid veroorzaakt hoe kom je er dan bij?

staat er wel bij..

weliswaar als zeer zelden. en hij is niet de enige die het ervaart ;-)

http://www.apotheek.nl/Medische_informatie/Medicijnen/Producten/Tamoxifen.aspx?mId=10704&rId=2331

Zeer zelden
•Depressiviteit, slaperigheid en vermoeidheid.

---------- Post toegevoegd Sat 15 Sep 2012 om 00:07 ----------

ook aardig wat google hits ;-)
https://www.google.nl/#hl=nl&sclien...pw.r_qf.&fp=16ec900a98024f22&biw=1238&bih=977

7 maanden Test E (1000mg) :eek:
Zonder te bridgen? Hoeveel heb je gegained?

Je kunt ook gewoon veel eieren eten. Hier zit veel Tryptofaan in, wat je lichaam omzet naar 5-htp (en vervolgens naar serotonine).
Succes met je herstel.

Zou clomid erbij pakken.
Had bij me vorige kuur ook alleen nolva 20mg pd voor 4 weken.
In week 2/3 was ik ook erg vermoeid.

Dit afgelopen kuur gedaan:
3 weken voor me nakuur 500iu hcg oed.
dag 1-5: 100mg clomid, 10mg nolva
dag 6-28: 25mg clomid, 10mg nolva

0,0 dip gehad:)

Sterkte kerel!

Dit zijn vooral typisxhe kenmerken van een te laag testosteronniveau.

de eerste weken in je nakuur is er nog voldoende test aanwezig. Dat staat echt niet op nul in de eerste weken van de nakuur hoor.
Daarbij gooit nolva je test ook wat omhoog..
Waarom denk je dat de meesten de dip na de nakuur krijgen?
Na de eerste dagen nolva kun je al vermoeidheid ervaren.

Terug
Naar boven