Fitness Seller

Vandaag Inside

Bezoekers in dit topic

Een kerel heeft in onze straat veel "kritiek" gekregen omdat hij als 70 jarige een Mustang had gekocht, hij gaf niks om auto's maar dat was altijd wel een droom. Past niet bij zijn leeftijd blabla. Als je het leuk vind, gewoon lekker doen. Mijn broer had ook veel kritiek toen hij als 21 jarige in een Corvette rond reed. Kwam de buurman aan de deur, lag een spijkermatje onder zijn auto. Afgunst ten top.
Leuke buurt.
 

Maakt denk ik niet uit in welke buurt je woont een muscle car wekt bij heel veel mensen haat op. Een Porsche vinden ze dan bijv. wel weer een "nette" auto.
 
Maakt denk ik niet uit in welke buurt je woont een muscle car wekt bij heel veel mensen haat op. Een Porsche vinden ze dan bijv. wel weer een "nette" auto.
Mja mogelijk... Vind jaloezie of wat het dan ook is een van de naarste menselijke eigenschappen.
 
Mensen zijn retards. Alsof een bemiddeld iemand de buurt naar beneden haalt.
 
Dit vind ik grappig :D dat vind ik nou leuk om te lezen. Bedankt In.
 
Mensen zijn retards. Alsof een bemiddeld iemand de buurt naar beneden haalt.

In een foute goedkope guilty pleasure rondrijden zal ook veel haat geven maar dan op een andere manier. Ik wil nog eens een foute Honda voor af en toe. Ik zie de blikken al.

Zo van "je doet alsof je in een dure auto rijdt maar dat is het niet, dus denk maar niet dat je stoer bent" :roflol:
 
Waarom staat de aflevering van maandag niet op Kijk.nl ? :treuren:
Weet iemand waarom de aflevering van afgelopen maandag niet online staat? Lijkt ook niet meer online te komen...
 
Hij is net als zijn stem en liedjes. Aardig, maar vooral erg boring.
 
Word een beetje moe van Danny Vera.
 
De uploader had er ook geen zin meer in :emo:
 
Laatst bewerkt:
Ik vernam dat hij 1e stond in een of andere top zoveel. Maar heb dat nummer nog nergens gehoord/of het is mij niet bijgebleven.
 
In een foute goedkope guilty pleasure rondrijden zal ook veel haat geven maar dan op een andere manier. Ik wil nog eens een foute Honda voor af en toe. Ik zie de blikken al.

Zo van "je doet alsof je in een dure auto rijdt maar dat is het niet, dus denk maar niet dat je stoer bent" :roflol:
En als je in een jan modaal model rondrijdt ben je een saaie lul. Je doet het nooit goed. Dus.......

Fuck them all :flipoff:
 

Zal de familie van Nouri ook nog geld van Real Madrid gaan eisen? Hij had daar nu namelijk al de sterren van de hemel gespeeld na 2 seizoenen Ajax.
 
Volstrekt belachelijk inderdaad.

Als ik Nouri was zou ik mijn ouders voor het gerecht slepen omdat ze mij zulke genetics hebben gegeven dat ik plotseling in elkaar zak en ik een kasplantje verander
 

Zal de familie van Nouri ook nog geld van Real Madrid gaan eisen? Hij had daar nu namelijk al de sterren van de hemel gespeeld na 2 seizoenen Ajax.
Nog even en hij komt terug om het zelf te innen. Wie kan nou betaald voetbal spelen, of op het niveau dat zijn familie denkt dat voor hem was weggelegd, met een onderhuidse icd (implanteerbare cardioverter-defibrillator), die niet direct in contact met het hart staat en waarvan Ajax zegt dat hij 'm wellicht nodig had gehad. Natuurlijk een trieste zaak en voor zijn familie onverteerbaar en weet niet exact waarin Ajax schuld heeft bekend maar redelijkheid lijkt een beetje zoek als ik 30-40 miljoen hoor.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven