AndroidHealthClinic

Verontruste moeders: Vaccin tegen mexicaanse griep is massamoord

Ik zou het vaccin wel halen. Ik werk met erg kwetsbare ouderen gehandicapten. Had het er met collega's over, ik genees wel weer maar mezelf verantwoordelijk voelen voor de dood vele van mijn cliënten (onvermijdelijk gevolg gezien hun toestand) zou ik verschrikkelijk vinden ook al ben ik er natuurlijk niet echt verantwoordelijk voor.

Het is toch van de zotte dat het verplicht wordt in sommige landen! En wat gebeurt er nu als je nee zegt?

Het is toch van de zotte dat het verplicht wordt in sommige landen! En wat gebeurt er nu als je nee zegt?

fixeren.jpg

Wat mij betreft heeft iedereen de vrijheid om nee te zeggen maar bedenk wel dat jij degene kan zijn die een ander besmetten kan. Oog hebben voor de zwakkeren in de samenleving die via mij of jou ziek worden is DE overweging voor mij om het vaccin te halen. *zich verbaast over de kortzichtigheid van mensen die alleen aan hun eigen overleven denken en niet aan de meer kwetsbare medemens naast hen*

Wat mij betreft heeft iedereen de vrijheid om nee te zeggen maar bedenk wel dat jij degene kan zijn die een ander besmetten kan. Oog hebben voor de zwakkeren in de samenleving die via mij of jou ziek worden is DE overweging voor mij om het vaccin te halen. *zich verbaast over de kortzichtigheid van mensen die alleen aan hun eigen overleven denken en niet aan de meer kwetsbare medemens naast hen*

als iedereen verplciht zich zou moeten laten vaccineren, wie zou er dan over zijn voor de opstandelingen om te infecteren? juist, alleen elkaar, win-win situatie dus

iedereen heeft het hier over de ouderen en de zwakkeren, het zijn juist de normale jonge gezonde mensen van 20 tot 40 die de risico's lopen om ziek te worden. zwakkeren met bijvoorbeeld een aandoening kan het op dit moment gevaarlijk voor zijn maar oudjes zoals hier van gesproken word zijn waarschijnlijk imuum voor deze griep. Maar wacht maar tot het gemuteerd is en de variant dodelijk is. Wanneer je er dan voor kiest om je niet inge-ent te hebben dan verdien je ook de consequenties. Bovendien werkt zoon masasle inenting alleen als een grote meerderheid deze neemt

Kortzichtigheid? Kortzichtigheid is het feit dat jij als schaap van de samenleving werkelijk gelooft dat massadoden gaan vallen door een kunstmatige griep. Vooral blijven volgen wat de regering zegt (die zich voornamelijk op onjuiste informatie baseert) en je in laten spuiten met rotzooi. :thumb:

Laatst bewerkt:
iedereen heeft het hier over de ouderen en de zwakkeren, het zijn juist de normale jonge gezonde mensen van 20 tot 40 die de risico's lopen om ziek te worden. zwakkeren met bijvoorbeeld een aandoening kan het op dit moment gevaarlijk voor zijn maar oudjes zoals hier van gesproken word zijn waarschijnlijk imuum voor deze griep. Maar wacht maar tot het gemuteerd is en de variant dodelijk is. Wanneer je er dan voor kiest om je niet inge-ent te hebben dan verdien je ook de consequenties. Bovendien werkt zoon masasle inenting alleen als een grote meerderheid deze neemt

Alle info site's over de mexicaanse griep geeft anders toch dit aan als risicogroep :

Risicogroepen

Met risicogroepen worden bedoeld: ernstig zieken, 65 plussers, zwangere vrouwen, kinderen jonger dan vijf jaar en verzwakte personen zoals chronische hartlijders, diabetespatiënten en mensen met een zwak afweersysteem.

Deze griep is volgens mij niet zoals de echt gevaarlijke vogelgriep: die zou idd de sterkste afweersystemen het eerst uitschakelen.

Volgens mij valt deze variant de zwaksten meer aan. Correct me if I'm wrong.

Ik hoef hem ook niet. Een lullig griepje, waaraan bijna niemand doodgaat.

Vertrouw zo'n prik nog minder als de griep zelf.

volgens mij zorgt de Vaccin er niet voor dat je beter word.
het zorgt er alleen maar voor dat de besmetting stopt en je geen andere mensen meer kunt besmetten.

mwahahaha dat plaatje op de vorige pagina van "Wie zijn wij".... dus ze baseren alles alleen op hun gevoel, een boek, en een lezing van een duitser... nounou... ik wilde ze nog mailen of ze al een labtest hadden laten doen met zo'n vaccin... anywayz, natuurlijk zit in dat vaccin een ziekte, dat is juist het hele idee van een vaccinatie.. je word er ziek van en daarna maak je antilichamen aan, et voila, je word resistent.

Deze griep is volgens mij niet zoals de echt gevaarlijke vogelgriep: die zou idd de sterkste afweersystemen het eerst uitschakelen.

Volgens mij valt deze variant de zwaksten meer aan. Correct me if I'm wrong.

of je nou van een vogel griep of varkens griep of geiten griep praat, in principe draait het om het zelfde fenomeen BIG-T, het gaat om een nieuw virus die wanneer deze in aanraking komt met de mens nieuw is voor het afweersysteem en daardoor gevaarlijk. De huisige variant van dit h1n1 virus is blijkbaar al bekend bij de mensen van voor 57 oid, dus deze hebben hier minder last van. Natuurlijk zijn oudjes en mensen met een zwak afweersysteem gevoelig voor complicaties, maar dat is niet de reden waarom mensen bang zijn voor dit virus. Het gaat om wanneer deze gaat muteren in een levensgevaarlijke variant en die kans zit er zeker in. De risicogroep om ziek te worden zijn de 20-40 jarigen. Deze groep kan de huidige variant makkelijk hebben, maar nogmaals bij de gevaarlijke variant vallen hier dus de slachtoffers.

al met al moet iemand mij nog eens gaan uitleggen wat een vaccin nou precies gaat doen voor dit gevaar, aangezien de huidige mexicaanse griep variant gewoon niet echt gevaarlijk is en ik aanneem dat je niet een vaccin kan maken voor een toekomstige mutatie?

al met al moet iemand mij nog eens gaan uitleggen wat een vaccin nou precies gaat doen voor dit gevaar, aangezien de huidige mexicaanse griep variant gewoon niet echt gevaarlijk is en ik aanneem dat je niet een vaccin kan maken voor een toekomstige mutatie?

Dat vaccin zorgt ervoor dat je anti-stoffen gaat aanmaken zodat als je 'echt' besmet raakt je al bekend bent met het virus en je dus sneller voldoende anti-stoffen hebt. Waarschijnlijk kun je hiermee eerder of beter reageren op een mutatie dan zonder die stoffen!?

of je nou van een vogel griep of varkens griep of geiten griep praat, in principe draait het om het zelfde fenomeen BIG-T, het gaat om een nieuw virus die wanneer deze in aanraking komt met de mens nieuw is voor het afweersysteem en daardoor gevaarlijk. De huisige variant van dit h1n1 virus is blijkbaar al bekend bij de mensen van voor 57 oid, dus deze hebben hier minder last van. Natuurlijk zijn oudjes en mensen met een zwak afweersysteem gevoelig voor complicaties, maar dat is niet de reden waarom mensen bang zijn voor dit virus. Het gaat om wanneer deze gaat muteren in een levensgevaarlijke variant en die kans zit er zeker in. De risicogroep om ziek te worden zijn de 20-40 jarigen. Deze groep kan de huidige variant makkelijk hebben, maar nogmaals bij de gevaarlijke variant vallen hier dus de slachtoffers.

Dat is het punt juist, het vaccin zou niet werken voor de gemuteerde (gevaarlijke) variant. Je wordt dus gevaccineerd voor de huidige versie die nog niet levensgevaarlijk is. Daarbij stappen te veel mensen te makkelijk over het laten toedienen van nog maar een vaccin. Deze mensen zouden eens uit moeten zoeken wat onder andere in een vaccin te vinden is, word je niet heel vrolijk van.

misschien heb je gelijk met dat je eenmaal een variant van het virus in je lichaam hebt (vaccin) je ook sterker staat tegen mutaties.. Ik weet dat niet zo, maar ik weet wel dat ik 100% vertrouw op het "vaccinatie" ik weet wel dat bijvoorbeeld tijdens die baarmoederhalskanker vaccins het echt te debiel voor woorden was hoe mensen soms die risico's dat er iets fout gaat bij het toedienen van een vaccin (1 op de zoveel duizend) verkeerd in schatten. Ik vertrouw op wat de GGD mij verteld, een andere keus is er niet echt lijkt mij

Terug
Naar boven