- Waardering
- 392
- Lengte
- 1m66
- Massa
- 66kg
- Vetpercentage
- 6%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
misschien heb je gelijk met dat je eenmaal een variant van het virus in je lichaam hebt (vaccin) je ook sterker staat tegen mutaties.. Ik weet dat niet zo, maar ik weet wel dat ik 100% vertrouw op het "vaccinatie" ik weet wel dat bijvoorbeeld tijdens die baarmoederhalskanker vaccins het echt te debiel voor woorden was hoe mensen soms die risico's dat er iets fout gaat bij het toedienen van een vaccin (1 op de zoveel duizend) verkeerd in schatten. Ik vertrouw op wat de GGD mij verteld, een andere keus is er niet echt lijkt mij
Ja dit klopt dus echt voor geen meter hé.of je nou van een vogel griep of varkens griep of geiten griep praat, in principe draait het om het zelfde fenomeen BIG-T, het gaat om een nieuw virus die wanneer deze in aanraking komt met de mens nieuw is voor het afweersysteem en daardoor gevaarlijk.
De Spaanse griep (H1N1) kostte het leven aan meer dan 50 miljoen mensen, en dat waren vooral jonge mensen.
, ze voerden nog niet eens oorlog met vliegtuigen die een propeller hadden, gebeurde pas 30 jaar later. Ik had het over de ratio jong/oud, het aantal had geen belang in dat citaat.
Ik heb zelfs een hele docu over dit onderwerp gezien. Er is een wetenschappelijke verklaring voor, maar men is hier niet 100% zeker van. In elk geval is het zo dat een sterk immuumsysteem dus een nadeel is als je te maken hebt met H1N1.ja en heb je wel eens uitgezocht waarom de 'vogelgriep' en de spaanse griep relatief veel jongere slachtoffers had? en trouwens De Mexicaanse griep werd eerst Varkensgriep genoemd, omdat men er van uit ging dat het van varkens afkomstig was. Dat is echter niet juist. Het bestaat uit een een menselijk griepvirusdeel, een deel varkensgriepvirus en een deel vogelgriepvirus.
@japie, haha te gek dat je opeens geert wilders er bij haalt, ik bedoel het niet zo resoluut, maar wat ik eigenlijk wou zeggen is dat ik echt een broertje dood heb aan die mensen die overal wat achter zoeken. Denk je nou echt dat de ggd niet uitvoerig onderzoek doet om uiteindelijk tot de conclusie te komen dat dit beter is voor de (regionale) bevolking? en noem eens 1 voorbeeld van het verleden waarbij dat niet het geval is geweest. Mijn punt is, wanneer je de risico's naast elkaar legt ik elke keer weer voor het vaccin zou gaan.

Anderen belachelijk maken om hun keuzes terwijl jouw keuzes nergens op slaan
Overigens is het duidelijk dat de overheid hun standpunten voornamelijk baseert op pseudo-wetenschappers en mediahypes. Zo heeft de Amerikaanse regering in het verleden verschillende perides gehad waarbij eerst compleet vet- en koolhydraatarme dieëten werden aangeraden. Zo werden dus de "no fat" tussendoortjes erg populair. Ondertussen werd zoveel rotzooi in deze producten gestopt, dat het juist de gezondheid verminderde.
Zo is het ook met het global warming verhaal, wat de overheid propageert. Voornamelijk gebaseerd op pseudo-wetenschappers en blaaskaken zoals die hypocriete Al Gore.
Maar als jij voor het vaccin wilt gaan moet je dat zeker doen, ik veroordeel je ook niet. Het is jouw lichaam en jouw keuze. Echter lijk je net iets te veel naïviteit over de overheid te hebben en ben je vatbaar voor doemscenario's.

Anderen belachelijk maken om hun keuzes terwijl jouw keuzes nergens op slaan![]()
. Ga nog maar eens teruglezen over waarom ik niet gevaccineerd wil worden. Blijkbaar zeg ik zoiets geks nog niet, want veel van de medeposters hier hebben de zelfde keuze gemaakt als ik.Echte moekus...iig wel ja.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hoe ze constant shit tussen "Aanhalingstekens" schrijven.. ****ing hilarisch![]()
Ik heb zelfs een hele docu over dit onderwerp gezien. Er is een wetenschappelijke verklaring voor, maar men is hier niet 100% zeker van. In elk geval is het zo dat een sterk immuumsysteem dus een nadeel is als je te maken hebt met H1N1.
Dat laatste wist ik al.
Echte moekus...iig wel ja.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Geloof dat het zoiets was. BTW voor dokter aan het studeren?De meest plausibele (korte) verklaring:
Het H1N1 virus veroorzaakt door een massale lichaams-vreemde cel vs lichaams-cel reactie een "Cytokine-storm", cytokines komen vrij bij dit soort reacties en zullen in grotere aantallen aanwezig zijn bij gezondere individuen.. In dit geval geldt dus, hoe gezonder (immunologisch) hoe ongezonder.
er staat niet echt in waar ze nou bang voor zijn he, hebben ze angst voor naalden ofzo?

Geloof dat het zoiets was. BTW voor dokter aan het studeren?