Fitness Seller

Verschil in massa tussen orals & injects

Anticipation

Cool Novice
Waardering
6
Lengte
1m67
Massa
74kg
Indien men een van de volgende kuren zou doen:

50mg winstrol/dag (350mg/ week)
250 mg Test-E / week

Welke kuur zou dan het meeste resultaat opleveren? en zou het echt een merkbaar verschil zijn?

Natuurlijk duurt een kuur Test-E (meestal) langer dan een kuur winstrol. Maar we zullen er even vanuit gaan dat beide 10 weken duren (zonder rekening te houden met eventuele gezondheidsrisico's).

De rede dat ik dit vraag is omdat veel mensen vaak te hoge verwachtingen hebben van een oral-kuur en dan teleurgesteld zijn van het resultaat. Dit hoor ik echter veel minder van mensen die een kuur doen met injects. Ik ga er trouwens vanuit dat de voeding, training en rust in orde zijn van de persoon in kwestie.

250mg test is zwaar bagger dan levert zelfs de winstrol denk ik nog meer op.. maar dat kan ik niet met zekerheid zeggen, van 8 weken winstrol knalden ik heavy maar toen was ik nog niet zo zwaar als dat ik nu ben en de test had ik toen nog nooit gebruikt dus ik baseer het eigenlijk nergens op

test-e 250mg kunnen sommige mensen prima op gaan maar 500mg is eigenlijk aan te raden. Ieder gebruik je vaak ook voor een ander doel, winstrol voor droog / hard worden en test-e eventueel in combi voor massa.

mag hier toch niet een topic maken met minder dan 25 posts?

Wat een ontzettend nuttige toevoeging meneer 'ik had voor deze post zelf ook nog maar 28 post'. Goddomme zeg.

@ TS, 250 mg TestE kan wel alleen zou ik er dan niet al te veel van verwachten. Als je toch gaat prikken zou ik gewoon 500 test e zetten. Kost je 1 vial meer maar levert je gegarandeerd een boel meer op.

250mg test is zwaar bagger dan levert zelfs de winstrol denk ik nog meer op.. maar dat kan ik niet met zekerheid zeggen, van 8 weken winstrol knalden ik heavy maar toen was ik nog niet zo zwaar als dat ik nu ben en de test had ik toen nog nooit gebruikt dus ik baseer het eigenlijk nergens op

:roflol: heerlijke redenering bro.

mag hier toch niet een topic maken met minder dan 25 posts?

Jij doelt op de Echt / Nep sectie.

Grote kans dat de Winstrol die sowieso 100 mg hoger gedoseerd is per week je meer op gaat leveren dan 250 mg Testosteron per week, dan heb ik het over kwaliteitsmassa, dus geen vocht en vet zoals je bij Testosteron gebruik vaak ziet.

zie je mij hier een topic maken dan?

Als hij hier geen topic mocht plaatsen dan was dit ook niet mogelijk geweest volgens mij. Bij logsectie moet je 25 Posts hebben en als je dat niet hebt kun je ook geen topic openen. Deze sectie kun je gewoon topics plaatsen. Verder wat boeit het jou of hier wel of geen topic staat?

Wat raar dat mensen winny hoger inschatten dan test. Winny is slappe brol en wordt eigenlijk alleen door wijven gebruikt. Het is een van de weinige AAS die zo weinig androgeen en anabool is dat dieren er zelfs MINDER agressief en dominant van worden (McGinnis et al, 2002 ; Clark en Barber, 1994). Als testosterone stanozolol vervangt dan kunnen de dieren niet meer ejaculeren (Clark en Barber, 1994 ; Clark en Harrold, 1997a) en verliezen uiteindelijk alle coïtusuele interesse (Clark en Harrold, 1997b).

250 test zeker beter dan 350 winny.

Wat raar dat mensen winny hoger inschatten dan test. Winny is slappe brol en wordt eigenlijk alleen door wijven gebruikt. Het is een van de weinige AAS die zo weinig androgeen en anabool is dat dieren er zelfs MINDER agressief en dominant van worden (McGinnis et al, 2002 ; Clark en Barber, 1994). Als testosterone stanozolol vervangt dan kunnen de dieren niet meer ejaculeren (Clark en Barber, 1994 ; Clark en Harrold, 1997a) en verliezen uiteindelijk alle coïtusuele interesse (Clark en Harrold, 1997b).

dan ben ik ook een dier :p van winstrol verlies ik ook heftig mijn coïtusuele interesse

?? als winny zo zwak is in jouw ogen waarom krijgen mensen dat toch vaak bijwerkingen van winstrol?

(prostaat/haaruitval/acne etc)

?? als winny zo zwak is in jouw ogen waarom krijgen mensen dat toch vaak bijwerkingen van winstrol?

(prostaat/haaruitval/acne etc)

Individuele variatie en het is nog altijd een AAS. Het is niet omdat het zwak is dat het niets doet. Het veroorzaakt daarnaast veelal nog niet-androgeen gerelateerde neven-effecten, waardoor je veiligheid-, prijs- en efficientiegewijs gewoon beter iets anders gebruikt.

Vandaar het punt dus : 250 test beter dan 350 winny.

* Goedkoper
* Gezonder
* Veiliger
* Doeltreffender

Terug
Naar boven