Fitness Seller

Verschillen van kwark?

Daryl

Advanced Bodybuilder
Waardering
29
Lengte
1m75
Massa
75kg
Vetpercentage
12%
Hey, ik ben bezig met afvallen en dus ben ik begonnen met het eten van kwark. Als Belg heet kwark hier 'magere platte kaas'. Ik moet zeggen dat het een stevige platte dikke kaas is. Ik heb hem hier in de Aldi gekocht en er zitten 11g eiwitten op 100gr in. Ik moet zeggen dat ik hem niet lekker maar ook niet vies vindt, ik slurp hem gewoon binnen (ongeveer 70 gram 's middags/ 70 gram 's avonds). Nu heb ik gehoord dat er hier zijn die er wat in gooien om de smaak lekkerder te maken of ik weet niet wat. Maar ik vroeg mij af of er verschillen zijn tussen een kwark van een duur en echt merk en er één uit de Aldi. Ik wil wel eens naar Nederland gaan (20km van hier) om daar eens 'een misschien betere' kwark te gaan halen. Zijn er hier topmerken van kwark bekend? Zo ja, in welke Nederlandse grootwarenhuis koop ik die? Ik heb wel tientallen topics gezien van kwark maar ik was bang om 5 jaar oude topics terug de lucht in te laten gaan.

Wou ook even zeggen dat ik nu al ondertussen 86,2 kg weeg! Ik kom van de 92 kg!

Vriendelijk bedankt!

Volgens mij zijn er geen topmerken van kwark, en of je nou een duurdere koopt of een goedkope de smaak blijft hetzelfde. Koop mijn kwark altijd bij de aldi, alleen zit er in de kwark van aldi in nederland maar 8,9 gram eiwitten per 100 gram, die van jullie in belgie is dus wel iets beter :)

Je kan er van alles doorheen doen voor de smaak, vindt hem zelf lekker met wat stukjes perzik, ananas of wat ongezouten noten.

• Topic Starter Topic Starter
Dank u vriendelijk Lisanne, ik zal het houden op de kwark van de Aldi. Zal er ook eens een stuk fruit bij eten.

Goed bezig met afvallen trouwens :)

Hey, ik ben bezig met afvallen en dus ben ik begonnen met het eten van kwark. Als Belg heet kwark hier 'magere platte kaas'. Ik moet zeggen dat het een stevige platte dikke kaas is. Ik heb hem hier in de Aldi gekocht en er zitten 11g eiwitten op 100gr in. Ik moet zeggen dat ik hem niet lekker maar ook niet vies vindt, ik slurp hem gewoon binnen (ongeveer 70 gram 's middags/ 70 gram 's avonds). Nu heb ik gehoord dat er hier zijn die er wat in gooien om de smaak lekkerder te maken of ik weet niet wat. Maar ik vroeg mij af of er verschillen zijn tussen een kwark van een duur en echt merk en er één uit de Aldi. Ik wil wel eens naar Nederland gaan (20km van hier) om daar eens 'een misschien betere' kwark te gaan halen. Zijn er hier topmerken van kwark bekend? Zo ja, in welke Nederlandse grootwarenhuis koop ik die? Ik heb wel tientallen topics gezien van kwark maar ik was bang om 5 jaar oude topics terug de lucht in te laten gaan.

Wou ook even zeggen dat ik nu al ondertussen 86,2 kg weeg! Ik kom van de 92 kg!

Vriendelijk bedankt!

Platte kaas blijft gewoon smerig maar is ook zo'n goede goedkope bron van proteintjes :)

Ik vind die halfvolle van Campina het minst goor en die kan je krijgen in de Carrefour en Delhaize. Die dun Aldi is inderdaad echt niet te vreten...

Terug
Naar boven