XXL Nutrition

Verschillende aas min of meer vergelijkbaar qua agressiviteit

Bezoekers in dit topic

Oké.

Nou ik neem af en toe al een hap uit mijn stuur zonder roids. Maar dat komt ook omdat alle fosielen uit de wijde omtrek altijd net voor mij rijden. Maar volgens mij heeft het niet altijd met je itelligentie te maken. Ik ken iemand met een iq van 130 en manisch depressief. Nou, dan kun je beter dom zijn als je dat hebt.
 
Hangt ook erg van je kcal inname af.
Op dieet 1000 kcal onder behoefte en tren is het lontje wel wat korter.
low carb en low kcal idd
 
Ik had wel mijn telefoon kapot gegooid op tren :roflol:

Omdat niet weer 1100 euro wilde uitgeven toen maar de weloverwogen beslissing gemaakt geen tren meer te gebruiken.

Op andere aas nergens last van, ken eigenlijk niemand die agressief wordt van andere shit behalve tren. Denk serieus dat je onderliggende geestelijke problemen hebt als je agressief wordt op wat anders dan tren.
Huh heeft een ecto zoals jij tren gedaan?
Oké.

Nou ik neem af en toe al een hap uit mijn stuur zonder roids. Maar dat komt ook omdat alle fosielen uit de wijde omtrek altijd net voor mij rijden. Maar volgens mij heeft het niet altijd met je itelligentie te maken. Ik ken iemand met een iq van 130 en manisch depressief. Nou, dan kun je beter dom zijn als je dat hebt.
Goed argument, zeer sterk ook.
 
Huh heeft een ecto zoals jij tren gedaan?

Goed argument, zeer sterk ook.

Vroeger was ik iets minder ecto. Sowieso als toch trt moet zetten waarom niet kuren? :scratch: Het is niet dat de gains slecht zijn :roflol:
 
Vroeger was ik iets minder ecto. Sowieso als toch trt moet zetten waarom niet kuren? :scratch: Het is niet dat de gains slecht zijn :roflol:

Zo is dat :roflol:. Die trt is op doktersvoorschrift?
 
Zo is dat :roflol:. Die trt is op doktersvoorschrift?

Ja :o

Kan zelfs deca krijgen als zelf alles betaal. Maar dan ben je 4x meer kwijt dan ugl. Voordeel als je 5 huisartsen binnen de familie hebt en zelf een relaxte eigen huisarts hebt.
 
Ja :o

Kan zelfs deca krijgen als zelf alles betaal. Maar dan ben je 4x meer kwijt dan ugl. Voordeel als je 5 huisartsen binnen de familie hebt en zelf een relaxte eigen huisarts hebt.

Maak je wel gains op een trt dosis?
 
Maak je wel gains op een trt dosis?

Geen idee, eet meestal op onderhoud als trt zet. Uiteindelijk is het gewoon naturel dosis testosteron wat in je bloedstroom zit, enige voordeel is dat je geen dip hebt na je kuur waardoor je mogelijk iets meer massa behoud. Maar uiteindelijk, als je boven je natty max zit, zal je dit ook wel verliezen.

Ben wel vies veel massa verloren in 2 maand gevangenis waar, ondanks dat ik het op recept heb, ze het weigerde te geven :roflol: terwijl gewoon zelfde kcal inname had als buiten. Episch donkergele pis zo af en toe.
 
Geen idee, eet meestal op onderhoud als trt zet. Uiteindelijk is het gewoon naturel dosis testosteron wat in je bloedstroom zit, enige voordeel is dat je geen dip hebt na je kuur waardoor je mogelijk iets meer massa behoud. Maar uiteindelijk, als je boven je natty max zit, zal je dit ook wel verliezen.

Ben wel vies veel massa verloren in 2 maand gevangenis waar, ondanks dat ik het op recept heb, ze het weigerde te geven :roflol: terwijl gewoon zelfde kcal inname had als buiten. Episch donkergele pis zo af en toe.

Aardig depri zeker zonder die wekelijkse spuit test in je donder. Maar dat soort gebeurt vaak in gevangenis, ook met verslavingen, wat soms levensgevaarlijke situaties oplevert.
 
Aardig depri zeker zonder die wekelijkse spuit test in je donder. Maar dat soort gebeurt vaak in gevangenis, ook met verslavingen, wat soms levensgevaarlijke situaties oplevert.

Viel wel mee gelukkig, was wel sloom en futloos. Maar goed, bomvol energie in de bajes lijkt me ook wel kut :roflol:
 
Viel wel mee gelukkig, was wel sloom en futloos. Maar goed, bomvol energie in de bajes lijkt me ook wel kut :roflol:
Dus je hebt een strafblad en al twee weken gezeten, wat vind je hier nou zelf van?
 
Dus je hebt een strafblad en al twee weken gezeten, wat vind je hier nou zelf van?

2 maanden

En na 4 jaar vervallen kleine delicten.

En wat moet ik vinden van een onterechte veroordeling? Kan me er nu niet meer druk om maken ieder geval :roflol:
 
2 maanden

En na 4 jaar vervallen kleine delicten.

En wat moet ik vinden van een onterechte veroordeling? Kan me er nu niet meer druk om maken ieder geval :roflol:

Waarom was je veroordeeld?
 
Waarom was je veroordeeld?

Zo'n wijf had gezegd dat ik haar mes op de strot gezet zou hebben. Vervolgens heeft de politie een 6 cm dik dossier daar van gemaakt wat totaal onduidelijk was alsmede dingen van mijn telefoon verwijderd. Vervolgens gaan de rechters mee in een jank verhaal van een leugenaar met blauwe ogen :o ook al klopt er aantoonbaar geen fuck van en zit er geen enkele logische volgorde in.

Maar goed, tegenwoordig zijn 2 van haar vriendinnen toen nu 2 van mijn beste vriendinnen :roflol:
 
Misschien raar maar bij mij is m'n lontje korter zonder aas

Dacht dat halotestin het ergst was qua agressiviteit, geen ervaring
 
Roidrage of echt flinke agressie herken ik niet nav aas.

Ben wel wat sneller geïrriteerd in het verkeer op Tren of high test. Maar niets schokkends.
 
Back
Naar boven