Inb4
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 2.684
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 50kg
- Vetpercentage
Ik weet by the way dat we al eens eerder zo'n soort gesprek hebben gehad, het is niet dat ik je niet serieus neem hoor. Alleen het lijkt alles o.a. vele andere meningen en ook lectuur tegen te spreken.
Sorry Ts, helemaal off topic dit
---------- Toegevoegd om 14:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:13 ----------
Hmm zal het eens overdenken, dank je
Sorry Ts, helemaal off topic dit
---------- Toegevoegd om 14:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:13 ----------
Herstel is van belang (en herstellen dat doen de AAS/PED gebruikers goed) en als je als natural met gemiddelde genen te vaak een spiergroep met hoge intensiteit belast dan sta je herstel in de weg dus groei. Ik verwees naar de omschrijving van de natural sporter in de post van Kaluro, niet naar een principeEen optie is: 1. Squat - pull up 2. Rust 3. Bench press - curl - dip 4. Rust 5. Deadlift - neck press 6 en 7 rust Op rustdagen kan je naar behoefte buik, kuiten, onderarmen en nek trainen. Van iedere oefening 3 werksets van 6-10 reps met voldoende rust tussen de sets.
Hmm zal het eens overdenken, dank je

Een optie is: 1. Squat - pull up 2. Rust 3. Bench press - curl - dip 4. Rust 5. Deadlift - neck press 6 en 7 rust Op rustdagen kan je naar behoefte buik, kuiten, onderarmen en nek trainen. Van iedere oefening 3 werksets van 6-10 reps met voldoende rust tussen de sets.
Zou in je schema ook wel deadlift toevoegen trouwens.
!