MuscleMeat

verstandige beginners

RedDragon zei:
De meeste amerikanen hoor ik er niet positief over praten.

[Abeelding niet meer beschikbaar] Jimbo zegt:

Slechter van een frontload zal je kuur niet worden lijkt mij. Kan je uitleggen/motiveren waarom bepaalde mensen er tegen zijn RedDragon ?

jimbo zei:
[Abeelding niet meer beschikbaar] Jimbo zegt:

Slechter van een frontload zal je kuur niet worden lijkt mij. Kan je uitleggen/motiveren waarom bepaalde mensen er tegen zijn RedDragon ?

Zij vinden dat het weinig toegevoegde waarde heeft om te frontloaden, en dat het beter is om dbol of prop als kickstart voor de kuur te gebruiken. Slechter zal je er niet van worden, maar je kunt je geld misschien beter in iets anders steken als je er qua gains niet veel extra bij krijgt.

admin zei:
Ik lees nu toevallig weer iets waar ik niet mee eens ben (vat het niet persoonlijk op hoor) maar test = test. De ester die eraan hangt zorgt er enkel voor dat de release trager/sneller is. Ook propionaat kan aromatiseren en voor problemen zorgen, wat de noodzaak van proviron of een estrogene antagonist benadrukt. Overigens heeft proviron nog tal van andere positieve effecten wanneer gestackt in een kuur met testosteron (maar dit terzijde).

En toch is zo dat je van prop. minder vocht vasthoudt, hoe het kan??? Ik zou ook zeggen test. is test. dus het moet niks uitmaken, maar toch scheelt het. En ik heb geen idee hoe het kan.

soulreaver zei:
En toch is zo dat je van prop. minder vocht vasthoudt, hoe het kan??? Ik zou ook zeggen test. is test. dus het moet niks uitmaken, maar toch scheelt het. En ik heb geen idee hoe het kan.

Het heeft waarschijnlijk iets met de ester te maken. Misschien dat lange/trage esters ervoor zorgen dat je meer vocht vasthoud omdat ze langzamer vrijgegeven worden. Maar bij EQ gaat deze theorie niet op. Voor Deca en Test wel, Winstrol Depot is ook snel uit je lichaam dus ook minder vocht. Maar bijvoorbeeld D-boll is ook snel uit je lichaam maar toch ook weer vocht. Heb eigenlijk ook nog nooit een wetenschappelijk onderbouwde verklaring ervoor gelezen maar denk dat dit toch wel aardig in de buurt komt.

Misschien iemand anders mogelijke speculaties hierover ?

Laatst bewerkt:
Het heeft in alle gevallen natuurlijk met de stof en de werking ervan te maken. Dat onderscheid test. van deca, dboll, enz. Allen werken ze anders en dus wel of geen vocht. Alleen test. = test. dus zou je verwachten dat de korte of lange ester geen invloed op de vochtretentie heeft, en toch houd je met prop. minder vocht vast. Ik zal er eens proberen achter te komen hoe dat kan.

soulreaver zei:
Het heeft in alle gevallen natuurlijk met de stof en de werking ervan te maken. Dat onderscheid test. van deca, dboll, enz. Allen werken ze anders en dus wel of geen vocht. Alleen test. = test. dus zou je verwachten dat de korte of lange ester geen invloed op de vochtretentie heeft, en toch houd je met prop. minder vocht vast. Ik zal er eens proberen achter te komen hoe dat kan.

Test.= Test ja. Dus dan moet het op moluculair niveau wat te maken hebben, dus waarschijnlijk met de ester. Of zal de Testosteron syntetisch op een iets andere manier samengesteld zijn waardoor je iets meer vocht vasthoud. Aangezien tegenwoordig al aangetoond kan worden of er syntestische Testosteron aanwezig is in je lichaam zou het ooks iets met de samenstelling kunnen zijn.

jimbo zei:
Test.= Test ja. Dus dan moet het op moluculair niveau wat te maken hebben, dus waarschijnlijk met de ester. Of zal de Testosteron syntetisch op een iets andere manier samengesteld zijn waardoor je iets meer vocht vasthoud. Aangezien tegenwoordig al aangetoond kan worden of er syntestische Testosteron aanwezig is in je lichaam zou het ooks iets met de samenstelling kunnen zijn.

soulreaver zei:

We zijn er waarschijnlijk uit kijk maar in deze thread :D:

http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?t=12570

Terug
Naar boven