XXL Nutrition

verstandige beginners

Misschien is het wel simpelweg minder zout eten, test het gewoon zelf uit. Je gebruikte in je vorige kuur wel deca en dat schijnt voor veel wateropslag te zorgen, probeer de volgende keer eens zonder deca. Je kunt proviron proberen op 50 mg ED tijdens je kuur tegen vocht maar je zou ook bijvoorbeeld arimidex kunnen gebruiken maar dat zorgt iig voor verminderde igf1, proviron heeft dat effect geloof ik niet.

Nee, en een ander nadeel van ari is dat het je cholestrol niveaus compleet verdoet, sommige steroiden hebben daar al slechte invloed op, dan wil je niet nog eens een middel wat het echt beroerd maakt.

Zijn we nou nog steeds bezig met dit topic, we krijgen er niet eens positieve karma voor ;)

Joking :eyebrow:

Hmmz.. ja mijn eerste kuur is 4 jaar geleden en mijn laatste al weer 2 1/2, 3 jaar geleden :)

Deca only viel het vocht vasthouden wel mee tot 3/4 deel van de kuur geloof ik, en eerste met testoviron en deca had ik varkenskop. :( Dboll had ik "alleen" (slik) last van hartkloppingen.

Ben aan het orienteren wat "tegenwoordig" goed middel is maar niets is nog zeker, kan best nog jaar uitgesteld worden, maar dat denk ik niet. Weet wel dat ik onwijs gevoelig ben voor medicijnen, van panadoll tot antibiotica slaat erg erg goed aan.

Sehn zei:
Hmmz.. ja mijn eerste kuur is 4 jaar geleden en mijn laatste al weer 2 1/2, 3 jaar geleden :)

Deca only viel het vocht vasthouden wel mee tot 3/4 deel van de kuur geloof ik, en eerste met testoviron en deca had ik varkenskop. :( Dboll had ik "alleen" (slik) last van hartkloppingen.

Ben aan het orienteren wat "tegenwoordig" goed middel is maar niets is nog zeker, kan best nog jaar uitgesteld worden, maar dat denk ik niet. Weet wel dat ik onwijs gevoelig ben voor medicijnen, van panadoll tot antibiotica slaat erg erg goed aan.

Testoviron 250 bevat alleen 250 mg enanthate dit is een beetje de europese tegenhanger van het amerikaanse cipionate. Deze staan ook bekend voor het vasthouden van vocht. Met eenn beetjue proviron is dit echter aardig tegen te gaan en kun je er flinke massa mee pakken. Als j een test wilt hebben en niet teveel vocht wilt gaan vasthouden dan kun je beter propionate nemen. De werktijd hiervan is veel korter dus meer prikken maar je houd er geen vacht van vast.

[Abeelding niet meer beschikbaar] Jimbo zegt:

Sjah als je met een kuur bezig bent zal je last van extra vocht hebben. Maar dat is investeren in jezelf. Uiteindelijk verdwijnt de extra hoeveelheid vocht en de varkenskop (tenzij iemand al van zichzelf een varkenskop heeft :D). Met test prop hou je minder vocht vast maar moet je ook vaker injecteren. Hoe komt het trouwens dat je de laatste 2,5 jaar niet meer heb gekuurd?

jimbo zei:

Maar dat is investeren in jezelf. Uiteindelijk verdwijnt de extra hoeveelheid vocht en de varkenskop (tenzij iemand al van zichzelf een varkenskop heeft :D).

Hoe komt het trouwens dat je de laatste 2,5 jaar niet meer heb gekuurd?

Koolhoven , dank je voor je reply.

Klopt het is investeren in jezelf, maar helaas heb ik geen foto meer van toen, maar mensen schrokken zich de t*ring als ze me 2 dagen al niet meer hadden gezien. Het was echt gigantisch... valt me mee dat ik me gezicht geen huidscheuringen heb haha.

Reden van niet kuren is divers, van vriendin die er niet voor open stond/nu wel, operatie's aan mijn hoofd, dood broer, anti depressiva shit, wel zoveel mogelijk getraind etc. O.a. van 106/7kg naar 95kg 12 dagen na laatste operatie(niet eten,veel pijn, dan vreet pijn je weg). Nu 98kg en als een gek aan het trainen hehe.

Maar dus een andere soort test gaat al verschil maken, evt. vanaf halve wege proviron tot week na de kuur ofzo ? jaja en before and after pics ;)

Als je Test prop gaat gebruiken is het niet nodig om Proviron te gebruiken om vocht tegen te gaan, als je aan de test enathaat of test cyp gaat zou je het wel kunnen doen.

Ik zou in eerste instantie geen proviron nemen, als je de hoeveelheid zout in je voeding vermindert scheelt dat al een hoop. Drink daarbij liters water (5-6) en mijn ervaring is dat het meevalt. Als het echt te erg wordt kan je altijd proviron gaan nemen. Bij enth. of cyp. zou ik pas eind week 4 ergens met proviron beginnen, meestal zijn het de laatste weken dat echt bloated bent.

soulreaver zei:
Ik zou in eerste instantie geen proviron nemen, als je de hoeveelheid zout in je voeding vermindert scheelt dat al een hoop. Drink daarbij liters water (5-6) en mijn ervaring is dat het meevalt. Als het echt te erg wordt kan je altijd proviron gaan nemen. Bij enth. of cyp. zou ik pas eind week 4 ergens met proviron beginnen, meestal zijn het de laatste weken dat echt bloated bent.

:thumb:
Anyone else want some ? :D[Abeelding niet meer beschikbaar]

Dus ff informeren dat ik Test prop kan krijgen en dan low doses week of 8 gaan beginnen. Evt proviron mocht het uit de hand lopen :)

Thanks..... es kijken wat test only doet als je 4 jaar geen test hebt gehad :P

Je zult wss (ik weet het bijna zeker) geen proviron nodig hebben bij prop. Veel suc6 met je cycle! O ja, als je gaat bulken zou je mss beter test enth of cyp kunnen nemen maar das natuurlijk je eigen keus.

Test. Prop zijn dagelijkse o om de dag injecties hoor. Vergis je er niet in.

Persoonlijk zou ik het dan ook bij Test. Enth. houden, eventueel met frontload.

Met frontloaden hebben meeste mensen weinig goeie ervaring mee, weinig/geen toegevoegde waarde en soms wat meer bijwerkingen. Je kunt beter om te kick-starten de eerste paar weken dbol nemen, of als je dat niet wilt test prop. Ook is het het beste als je langwerkende test esters neemt aan het eind van de kuur (laatste 2-3 weken) om te schakelen naar prop om zo de duur van de kuur korter te maken zonder dat je resultaten opgeeft en dan duurt het ook iets korter voor je herstelt bent. Ook is het leuk omdat je door de prop dan wss harder wordt aan het eind van de kuur.

RedDragon zei:
Met frontloaden hebben meeste mensen weinig goeie ervaring mee, weinig/geen toegevoegde waarde en soms wat meer bijwerkingen. Je kunt beter om te kick-starten de eerste paar weken dbol nemen, of als je dat niet wilt test prop. Ook is het het beste als je langwerkende test esters neemt aan het eind van de kuur (laatste 2-3 weken) om te schakelen naar prop om zo de duur van de kuur korter te maken zonder dat je resultaten opgeeft en dan duurt het ook iets korter voor je herstelt bent. Ook is het leuk omdat je door de prop dan wss harder wordt aan het eind van de kuur.

Dat laatste is idd. een goede, zo kan je direct met nakuren beginnen en heb je daarvoor nog veel test. in je lichaam. Alleen ik heb zeker wel goede ervaringen met een frontload, scheelt toch aanzienlijk hoor. Biochemische kant daargelaten, bij mij scheelt het met fl eind week 2, zonder halverwege week 4. Toch de moeite waard dacht ik?

soulreaver zei:
Dat laatste is idd. een goede, zo kan je direct met nakuren beginnen en heb je daarvoor nog veel test. in je lichaam. Alleen ik heb zeker wel goede ervaringen met een frontload, scheelt toch aanzienlijk hoor. Biochemische kant daargelaten, bij mij scheelt het met fl eind week 2, zonder halverwege week 4. Toch de moeite waard dacht ik?

3 keer raden waarom ik dat al een hele tijd zo doe :). En Anja vond het ook prima. Scheelt duidelijk in hersteltijd.

RedDragon zei:
Met frontloaden hebben meeste mensen weinig goeie ervaring mee
Meeste mensen die ik ken hebben er juist goede ervaringen mee. Oralen/ kortwerkende AAS hebben ook meer effect bij een synergetische werking in die eerste +-4 weken.

RedDragon zei:
Je zult wss (ik weet het bijna zeker) geen proviron nodig hebben bij prop.
Ik lees nu toevallig weer iets waar ik niet mee eens ben (vat het niet persoonlijk op hoor) maar test = test. De ester die eraan hangt zorgt er enkel voor dat de release trager/sneller is. Ook propionaat kan aromatiseren en voor problemen zorgen, wat de noodzaak van proviron of een estrogene antagonist benadrukt. Overigens heeft proviron nog tal van andere positieve effecten wanneer gestackt in een kuur met testosteron (maar dit terzijde).

admin zei:
Ik lees nu toevallig weer iets waar ik niet mee eens ben (vat het niet persoonlijk op hoor) maar test = test. De ester die eraan hangt zorgt er enkel voor dat de release trager/sneller is. Ook propionaat kan aromatiseren en voor problemen zorgen, wat de noodzaak van proviron of een estrogene antagonist benadrukt. Overigens heeft proviron nog tal van andere positieve effecten wanneer gestackt in een kuur met testosteron (maar dit terzijde).

Niet helemaal mee eens, Testosteron is Testosteron heb je gelijk in. Maar de ester die je gebruikt maakt wel degelijk een verschil. Met Test prop hou je tjidens de kuur minder vocht vast dan bijvoorbeeld met Test cyp.

Terug
Naar boven