XXL Nutrition

vervelende langdurige stramheid in de spieren...

budowudo

Cool Novice
Waardering
0
hallo,

Reeds 3 weken ben ik begonnen met een kuur (deca, sustanon en humatrope) dit doe ik heel gecontroleerd en met doktersbegeleiding.... Nu heb ik de laatste 2 weken onophoudelijk last van helse spierpijnen en stramheid, het is geen abnormale pijn maar het is zo'n gevoel alsof je mega mega zwaar hebt getraind en dat je bijna je bed niet meer uit kan... Dit kent elke powertrainen wel verondersel ik:D Maar dit gevoel heb ik nu al 2 weken en over mijn ganse lichaam... Heb ik nog nooit eerder gehad, iemand al ervaring mee gehad?

sportieve groetjes!

Weinig info voor de rest dus als je nu ook ff de mg's neer zet.

En ik heb het ook wel eens maar niet zolang :D

budowudo zei:
hallo,

Reeds 3 weken ben ik begonnen met een kuur (deca, sustanon en humatrope) dit doe ik heel gecontroleerd en met doktersbegeleiding.... Nu heb ik de laatste 2 weken onophoudelijk last van helse spierpijnen en stramheid, het is geen abnormale pijn maar het is zo'n gevoel alsof je mega mega zwaar hebt getraind en dat je bijna je bed niet meer uit kan... Dit kent elke powertrainen wel verondersel ik:D Maar dit gevoel heb ik nu al 2 weken en over mijn ganse lichaam... Heb ik nog nooit eerder gehad, iemand al ervaring mee gehad?

sportieve groetjes!

Je zegt zelf dat je een kuur doet onder een doktersbegeleiding ...vraag anders hem zelf ...... anders heb je niks aan de doktersbegeleiding.

Het lijkt mij dat je heel heftig reargeerd op je GH.
Ik weet niet op wat voor dosering je zit,maar ik kan me herinneren dat onze vriend DBC al probs kreeg van 5iu.
Pijn in de vingers,ontzetted moe en lui zijn toch tekenen dat het goed inkickt,maar helse spierpijn en stramheid tjaa.

Post je doseringen eens....

Met hgh heb je de eerst 4-6 weken last.
Stijve gewrichten zijn normaal

Welkom in the world of HGH :D kan idd zeker een week of 6 duren ook langer.. Opaatttjeeee

Had er zelf 5-6 weken last van, met de "piek" op een weekje of 4

Terug
Naar boven