AndroidHealthClinic

vervuild

vivid

Cool Novice
Waardering
0
Ik vraag me af of iemand weet of het vaak voorkomt dat spullen van underground labs vervuild zijn met bijv bac of virussen.
Zijn er veel gevallen bekend van mensen die hepatitis, abcessen of in het ergste geval aids aan hun keur overhouden?
Hoe weet je dat niet jan en alleman al met zijn naald in dat flesje heeft gezeten?

Inderdaad ,is verzegeld!!
En als je abcessen ontwikkeld zal't eerder zijn door slechte namaak...

Aids? :scratch:

lol wist niet dat je aids ook al op oliebasis kon krijgen these days.. het bestaat geen eens.. kun je nagaan :D

• Topic Starter Topic Starter
lijkt mij dat er in undergroundlabs niet zo steriel gewerkt word als in regulieren bedrijven.
Ik zeg niet dat de kans groot is maar het kan wel dat je er echt iets van oploopt. Ik heb namelijk wel eens een artikel gelezen over vervuilde medicijnen, ook op oliebasis, waardoor 3 mensen hiv positief werden.
Maar aan jullie reactie te horen zal het wel niet vaak voorkomen. Of word het niet onderkend.

lijkt mij dat er in undergroundlabs niet zo steriel gewerkt word als in regulieren bedrijven.
Ik zeg niet dat de kans groot is maar het kan wel dat je er echt iets van oploopt. Ik heb namelijk wel eens een artikel gelezen over vervuilde medicijnen, ook op oliebasis, waardoor 3 mensen hiv positief werden.
Maar aan jullie reactie te horen zal het wel niet vaak voorkomen. Of word het niet onderkend.

Is dat niet een artikel over de tijd dat men bij lijken hun ingrediënten ging halen?

Of toen men nog geen condoompje aan deed tijdens het injecteren? :D

• Topic Starter Topic Starter
Nee, was over een huisarts die een gebruikte naald in een flesje had gestopt en dit middel later bij andere patienten had gebruikt.

Maar dit is hierbij idd niet mogelijk. Als ze verzegeld zijn.
Maar gewone bacterien kunnen prima groeien in een flesje op kamertemp. Geeft dit dan nooit problemen?

Is dat niet een artikel over de tijd dat men bij lijken hun ingrediënten ging halen?

Of toen men nog geen condoompje aan deed tijdens het injecteren? :D

Kerel, Ik kan je vertellen dat bij UG-labs vaker preciezer gewerkt word dan bij originele bedrijven.
Ik weet bijv dat bij heel bekend UG lab een 19filter gebruikt wordt en bij de meeste originele bedrijven een 21filter
Dat zou dus zuiverdere results moeten geven ivm sterieliteit.

ik heb eigenlijk nog nooit gehoord dat er een abces is ontstaan door ontsteriele UG-gear.

Weleens meegemaakt dat er van een bepaalde lichting klachten kwamen over forse koorts-achtige verschijnselen vrijwel direct na het zetten.
Zal wel met de dosering te maken hebben ofzo...

nee dat had te maken met een te hoge ba-waarde. Foutje in de produktie, maar heeft niks met steriliteit te maken

Precies.

De grote UG labs filteren beter dan HG fabrikanten en bij verhitting zijn de bacterien allemaal dood hoor.

Enne het HIV virus blijft maar een zeer korte tijd buiten een lichaam in leven. :)

Precies.

De grote UG labs filteren beter dan HG fabrikanten en bij verhitting zijn de bacterien allemaal dood hoor.

Enne het HIV virus blijft maar een zeer korte tijd buiten een lichaam in leven. :)

Ahh, GGD heeft je gerust gesteld? :D

Ik vraag me af of iemand weet of het vaak voorkomt dat spullen van underground labs vervuild zijn met bijv bac of virussen.
Zijn er veel gevallen bekend van mensen die hepatitis, abcessen of in het ergste geval aids aan hun keur overhouden?
Hoe weet je dat niet jan en alleman al met zijn naald in dat flesje heeft gezeten?

:roflol:

Aids zal je nooit krijgen van roids, maak je daar maar niet druk over. Het virus dat aids veroorzaakt is binnen enkele seconden dood wanneer de omgevingstemperatuur lager wordt dan 37 graden Celsius.

in princiepe is BA al genoeg om alle bacterie en gekke shizzles te doden...zelfs zonder filtratie etc.....

Virus in een vial:cool: die zal wel dikke gespierde virus wel worden in die tijd dat hij in vial blijft:D

Terug
Naar boven