MuscleMeat

verzekeren

Rocco

Cool Novice
Waardering
0
Hallo

K zat te denken he. Moet ik me eigenlijk apart laten verzekeren voor a.s gebruik.
Stel voor dat ik in de ziekenhuis beland door a.s (hoop dat het niet gebeurd) en ze komen daar achter. Heb ik het dus zelf gedaan.
Word het dan wel vergoed? Of moet ik het uit mijn eigen zak dokken??

Is het dan niet eigen schuld??Moet ik me huisarts vertellen??

Groeten

Rocco

Laatst bewerkt:
verzekeren tegen as? :o
Het is toch verboden. Volgens mij helpen ze je toch wel. junken worden toch ook van hun verslaving afgeholpen. jij ben het slachtoffer niet de dader :rolleyes:

Ze zullen je altijd wel helpen, net als dat iemand met een overdosis drugs neit aan zn lotje overgelaten zal worden. :p

Het zou echter zeker wel kunnen gebeuren dat je ziektekostenverzekering de kosten op jou gaat verhalen als blijkt dat jij aas hebt gebruikt. Je tekent bij het afsluiten van een verzekering nl. altijd ervoor dat je alles hebt vermeld en dat er niets relevants meer is wat de verzekeraar moet weten. Als dit achteraf dan wel zo blijkt te zijn (bijv. je had al gyno VOORDAT je polis sloot en ze komen daar achter) dan mogen ze op grond van artikel 251 (verzwijging) de polis ontbinden. Hoe snel ze dit doen verschil per geval en per verzekeraar. :)

Jaja jongens, je leert nog eens wat op school :D

@A-J:

Maar daar teken je toch helemaal in het begin voor. Dus als jij laterna een keertje a.s. gaat gebruiken, heb je op dat moment de waarheid ingevuld.

theoretisch heeft AJ gelijk. in de praktijk echter zal het niet voorkomen. mensen die bijvoorbeeld door roken geopereerd moeten worden aan hun longen, hoeven deze kosten ook niet te betalen. (dat mogen ze van mij overigens eerst wel eens aanpakken!)

Rocco zei:
Hallo

K zat te denken he. Moet ik me eigenlijk apart laten verzekeren voor a.s gebruik.
Stel voor dat ik in de ziekenhuis beland door a.s (hoop dat het niet gebeurd) en ze komen daar achter. Heb ik het dus zelf gedaan.
Word het dan wel vergoed? Of moet ik het uit mijn zak dokken??

Is het dan niet eigen schuld??Moet ik me huisarts vertellen??

Groeten

Rocco

Rocco als je zo twijfeld blijf er dan vanaf, je doet het of je doet het niet en geen gezeur van verzekeren wat a s is verboden dus wees voor zichtig maar denk niet teveel na, want je kan er erge ziektes meekrijgen.

gr warrior

warrior zei:
Rocco als je zo twijfeld blijf er dan vanaf, je doet het of je doet het niet en geen gezeur van verzekeren wat a s is verboden dus wees voor zichtig maar denk niet teveel na, want je kan er erge ziektes meekrijgen.

gr warrior

Niet zo raar doen... die jongen stelt een vraag :rolleyes: Gewoon antwoorden en anders niet zeuren :p

Mensen die longkanker krijgen door roken krijgen de kosten ook vergoed.
Zelfs iemand die zelfmoord probeert te plegen en het mislukt, krijgt gewoon zijn kosten vergoed.

Bovendien is anabolengebruik legaal in Nederland. De handel natuurlijk niet.

Laatst bewerkt:
als je je laat verzekeren en je vult op je papieren in dat je AS gebruikt, zullen ze ofwel niets doen, ofwel je verzekeringspremie hoger zetten ofwel niet verzekeren. voor die één of twee kuren die je per jaar gaat doen, ga je je toch geen moeilijkheden op de hals halen.

Je kan je eenvoudigweg niet verzekeren tegen de gevaren van het gebruik A.S.
In principe is het zo dat een verzekering niet uit hoeft te keren indien blijkt dat je middelen hebt gebruikt. In de praktijk zal dit echter niet snel voorkomen, omdat de dokters en artsen een zwijgplicht hebben.
Artsen voelen zich zowieso niet geroepen om bij misbruik van welk middel dan ook , dit aan instanties te melden. Hun eerste zorg is jouw gezondheid en jouw ziektebeeld.

Dus gewoon niet melden aan je verzekering. en niet gaan vragen aan je verzekeringsagent ofdat je je tegen de gevaren van AAS kunt verzekeren, want er is geen verz.maatschappij die dit wil doen.

A-J zei:
Ze zullen je altijd wel helpen, net als dat iemand met een overdosis drugs neit aan zn lotje overgelaten zal worden. :p

Het zou echter zeker wel kunnen gebeuren dat je ziektekostenverzekering de kosten op jou gaat verhalen als blijkt dat jij aas hebt gebruikt. Je tekent bij het afsluiten van een verzekering nl. altijd ervoor dat je alles hebt vermeld en dat er niets relevants meer is wat de verzekeraar moet weten. Als dit achteraf dan wel zo blijkt te zijn (bijv. je had al gyno VOORDAT je polis sloot en ze komen daar achter) dan mogen ze op grond van artikel 251 (verzwijging) de polis ontbinden. Hoe snel ze dit doen verschil per geval en per verzekeraar. :)

Jaja jongens, je leert nog eens wat op school :D

AJ, je legt de nadruk zelf al op "voordat" de polis is afgesloten dus art 251 is hier niet van toepassing. Het kan echter wel zijn dat je je niet hebt gehouden aan een mededelingsplicht.

maar Rocco, je gaat toch niet liggen denken aan een verzekering als je aan de a.s. zit.

Ik vind het wel grappig moet ik zeggen.

Terug
Naar boven