MuscleMeat

Vet burner. Need help bij keuze.

Sem S

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m82
Massa
80kg
Vetpercentage
13%
Hallo, zoals je al hebt gezien ik heb hulp nodig bij de keuze welke fatburner ik zal gebruiken. Ik heb er drie gevondevdie mij wel aanspreken. Ik ga binnekort cutten en een extra stimulant is nooit verkeerd. Dit zijn de drie waarover ik nog twijfel welke ik nou zou nemen. Ze zijn allemaal op b en f te vinden. Welke raad jij aan? 1: Thermal xtc2: Dexaprine van iforce-nutrition 3: ripped. Als je reageert zeg ff welke jij zou nemen en ook waarom ;) Ik waardeer alle meningen, trolls waardeer ik wat minder ;p Mvg

Een boterham minder eten

thermal xtc is niet slecht. ripped voel ik niets van en dexaprine is goed, dus zou voor dexaprine gaan.
Allemaal leuk pillen nemen, maar of het veel op brengt dat denk ik dan niet.
Wel leuke hartkloppingen van dexa :p

Je bent 15, koop alsjeblieft geen fat burner.
thermal xtc is niet slecht. ripped voel ik niets van en dexaprine is goed, dus zou voor dexaprine gaan.
Kijk even naar zijn leeftijd svp.

• Topic Starter Topic Starter

Bedankt voor je mening;) Ik zal t meenemen voor in de raad van Sem.

---------- Post toegevoegd 30 May 2013 om 20:59 ----------

Je bent 15, koop alsjeblieft geen fat burner.

Beargumenteer aub?

Beter winny kuurtje

dexaprine werkt wel goed, alhoewel ikzelf een crash ontvang tegen de late namiddag.
ripped! voelde ik niets van
nu bezig met een nieuwe : 'cycle4' ook van b&f.

Fatburners Zijn onzin ze verbrandde max 200 kcal extra ofzo weggegooit geld

Ik heb dexaprine uitgetest vandaag. En normaal zweet ik niet veel tijdens cardio.
En vandaag heb ik gezweten als nooit tervoren. Of het is gewoon vocht uit mijn lichaam, of het is echt kcal verbranden.
Weet niet.

En ik ben over 2 maanden zestien hooooooor. XD

Dexaprine it is denk ik dan maar. ;)

wat meer cardio doen, zeker op de leeftijd van 15 jaar hebt ge die nest niet nodig

Heb ooit ook een tijd fat burners gepakt, een jaar, dikke rommel, ok je zweet 3 keer zoveel als anders ma voor de rest zie je geen hol verschil, ma als je besluit toch vast staat, then **** nature

Terug
Naar boven