MuscleMeat

Vet burner. Need help bij keuze.

Op jouw leeftijd moet je met een heel ander soort cutten bezig zijn.
Je weegt 80 kg bij 1.83m. Eet gerust wat hoor.

Als je toch zo goed bezig bent op je 15de....bestel maar gelijk wat winstrol ;)

• Topic Starter Topic Starter
Je denkt vast dat het één of ander magisch middeltje is. Om vet te verliezen heb je een kcal tekort nodig wat ik ook niet aanraad op jouw leeftijd.

Kwil t alleen gebruiken als extra stimulant and that's it, ik verwacht ook heus niet dat ik in een maand van 15% naar 7 ga ofzo.

OP is troll

Bedankt voor je mening;) Ik zal t meenemen voor in de raad van Sem.

---------- Post toegevoegd 30 May 2013 om 20:59 ----------

Beargumenteer aub?

Ga je ook nog wat nuttigs zeggen? Zeg maar ik heb dit topic gestart omdat me keuze vast staat maar heb er beetje hulp bij nodig.

het zijn nuttige dingen die hier gezegd worden, als je slim bent doe je er wat mee: geen fatburner kopen

En ik ben over 2 maanden zestien hooooooor. XD

:clap:

Je denkt vast dat het één of ander magisch middeltje is. Om vet te verliezen heb je een kcal tekort nodig wat ik ook niet aanraad op jouw leeftijd.

idd. gewoon lekker eten en cardio doen als je wilt afvallen

Kwil t alleen gebruiken als extra stimulant and that's it, ik verwacht ook heus niet dat ik in een maand van 15% naar 7 ga ofzo.

Ipv zo'n middeltjes te kopen (die weinig tot geen effect zullen hebben), lees je in over clean bulken. Zolang jij gewoon boven je onderhoud eet en dat middeltje gebruikt zal je vet aanzetten. Cleanbulk 250kcal (max) boven je onderhoud en doe cardio (HIIT) en aanschouw de resultaten die je wil door dat middeltje te gebruiken (wat niet zal werken).

Toen ik 15 was dronk ik euroshopper energy drink en ging ik buiten lekker basketballen. prima fatburner

Terug
Naar boven