XXL Nutrition

vet% of season .

Bezoekers in dit topic

Mixer

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
20 jun 2003
Berichten
416
Waardering
1
Ben wel eens benieuwd hoeveel het vet % is van de meest ervaren kerels hier of season of tijdens de bulk ?

Letten jullie tijdens de bulk periode eigenliijk ook nog wel op je vet % zodus dat je een limiet hebt bvb 15 % ofzo ?
 
Mixer zei:
Ben wel eens benieuwd hoeveel het vet % is van de meest ervaren kerels hier of season of tijdens de bulk ?

Letten jullie tijdens de bulk periode eigenliijk ook nog wel op je vet % zodus dat je een limiet hebt bvb 15 % ofzo ?


momenteel tijdens de bulk 9.6% and still dropping.
 
patrick zei:
momenteel tijdens de bulk 9.6% and still dropping.


Still growing zul je bedoelen, lijkt me sterk dat je in de bulk je BF verlaagd :D
 
patrick zei:
momenteel tijdens de bulk 9.6% and still dropping.
oh dat is wel heel relaxt patrick :D
 
Ik zit (denk ik) op 12~14% en meer hoeft het niet te worden. Ik moet dr wel bij vermelden dat ik niet (meer) bulk :D.
 
ik heb ooit op 18 % gezeten

nu laat ik het niet meer hoger dan 12% komen
 
Op hoeveel zal King zitten in het off season?
 
meestal tussen de 11 en 16 %
 
zat erg hoog..rond de 18% ondanks rustig bulken...niet meer nee. zet eenmaal snel vet aan:sad:

dan maar liever nog wat langzamer aan bulken
 
In bulk zit ik rond de 11 à 12%
 
12%, ik wil ook niet hoger komen. Heb wel redelijk mazzel dat ik niet snel vet wordt. Mijn avatar is genomen in mn maximale bulk, ongeveer 12%.
 
Ik weet het niet juist maar ook te hoog en ik ga ook minder eten volgende bulk !!

Die vreetrage die tegenwoordig heerst is nergens goed voor
 
iets van 15%
 
in de bulk rond de 17/18%
 
Johny zei:
12%, ik wil ook niet hoger komen. Heb wel redelijk mazzel dat ik niet snel vet wordt. Mijn avatar is genomen in mn maximale bulk, ongeveer 12%.

WTF

klootzak:D
 
Johny zei:
12%, ik wil ook niet hoger komen. Heb wel redelijk mazzel dat ik niet snel vet wordt. Mijn avatar is genomen in mn maximale bulk, ongeveer 12%.


je houd je buikje wel erg in;)

ikzelf ook een max van 12, zit nu op 10 denk
 
Bulk: 15% / 16%

ben nu bezig droger te worden.. nu 13%.. op naar de 11%/ 10%
 
bulk op het moment 14/15% ga nog wel even door :D
 
in de bulk rond de 30-40 %
 
Back
Naar boven